Řidiči pozor, od pondělí se jezdí ve Vídni pouze padesátkou

bojler  |  11. 12. 2005 02:46

vono u nich stacijou uplne ty puntiky do mlhy na dalnicich, aby clovek vedel kolik ma jet, nebo dementni napisy na dalnicich, ze kdyz clovek jede 120 tak dela moc hluku.... prominte, ale rakusaci sou proste z velke casti uplni posuci

Odpovědět  |   | 
Red_Dwarf  |  11. 12. 2005 08:58

Omlouvám se za pitomý dotaz,ale ty puntíky,jak to poznám kolik jet?Jel jsem do Itálie a podél cesty byly třeba tři,ale jak to má přesně sloužit?

Odpovědět  |   | 
wallot  |  11. 12. 2005 09:14

to sou puntiky do mlhy, rikla kolik mas jet kdyz vidis urcitej pocet puntiku :) je to na ty znace napsany :)

Odpovědět  |   | 
Red_Dwarf  |  11. 12. 2005 09:48

O.K.Tak teď už to vím.

Odpovědět  |   | 
Gogo  |  11. 12. 2005 09:33

Je to poučení pro nás, budou-li po příštích volbách Zelení v parlamentu, tak se těšme na něco podobného i u nás... 

Odpovědět  |   | 
SPiT  |  11. 12. 2005 09:46

Tusil som, ze su za tym volby . Teraz sa budu bit do prs, ako vela spravili pre bezpecnost dopravy.

Odpovědět  |   | 
vk  |  11. 12. 2005 10:00

Pane Jando, dovolím si s Vaším komentářem nesouhlasit. Souhlasím s tím, že se Vídní nedá rozumně projet ani nyní, ale tím spíš se změnou limitu naprosto nic nezmění - po Vídni se nikdy jezdit rychleji nedalo, vždycky to podle mě byla jedna velká zácpa. Čili myslím že se změní pouze formální limit, nic víc, všichni budou jezdit (nebo spíš stát v kolonách) úplně stejně jako doteď.

Navíc na vjezdech na dálnice co projíždějí přes Vídeň, jsou značky "konec Vídně" a na výjezdech zase "začátek Vídně", takže předpokládám, že dálnic se tato novinka týkat nebude, ikdyž vedou přes víděň. Takže při pouze průjezdu přes Vídeň (např. při cestách k jižním mořím) se změna řidičů nijak nedotkne, protože podle značek vůbec do Vídně nevjedou (jenže i na těch dálnicích to bohužel vypadá úplně stejně jako v ostatních ulicích, takže ani tam se často 50kou jet nedá...

Odpovědět  |   | 
Jimmy  |  11. 12. 2005 10:21

Tak s timto nazorem bych souhlasil. Tragedie je, ze se Viden neda proste jednoduse objet, clovek musi do mesta, i kdyz jede po "dalnici".

Odpovědět  |   | 
fija  |  11. 12. 2005 10:22

no nevim, ja teda nejezdim do Vidne, jen pres Viden na letiste (BTW neznate nekdo lepsi trasu z Mikulova na letiste, nez pres Viden?), ale pokud zrovna nejsou 4 odpoledne nebo 9 rano, tak se celkem projet da. Jen v dobach ranni a odpoledni zacpy je to jedno velke nestesti a dostat ze s letiste na vyjezd sedmicky z Vidne zabere nejmin hodinu Jo, a to vlastne jedu porad po nejake A ...

Odpovědět  |   | 
Walker  |  12. 12. 2005 07:05

Kašli na Vídeň, buď vlastenec a lítej z Brna! Ode dneška opět do Prahy a už asi měsíc do Mnichova, odtam to máš do celýho světa

Odpovědět  |   | 
paulo  |  12. 12. 2005 09:44

na letiste z brna to nejde moc jinudy - poradim jen jet pres gerasdorf:
z Brna az do Kolnbrunnu - projet na viden, na svetlech v polích odbocit doleva, pak pres seyring rovne (1x kruhac), pres Gerasdorf porad rovne, u Intersportu odbocit doleva - a pak uz smer Graz. Vyhoda je, ze se clovek vetsinou vyhne zacpe u Shopüping city nord, a taky je tam min semaforu nez na Brünnerstrasse.
nevim kolik se da usetrit casu, ale tipoval ych tak 20 min...

Odpovědět  |   | 
Kadel  |  11. 12. 2005 11:58

Dopravni omezeni je velkej duvod, proc nenavstivit Viden

Odpovědět  |   | 
blazer  |  11. 12. 2005 12:46

Uplne s Vami suhlasim a myslim si, ze mate uprimne a spravne nazory. Velmi sa mi paci sposob akym to prezentujete. Stojte si za svojim, poznam vela ludi, kt. navstevuju tuto stranku prave kvoli Vam.

Odpovědět  |   | 
Jim M  |  11. 12. 2005 12:49

Jo a Meciara mas rad taky, co?
Dle meho neni profesionalni, prezentovat zde tak okate sve "zdrave" nazory.

Odpovědět  |   | 
blazer  |  11. 12. 2005 13:08

Meciara rad nemam, ale taktiez ho nenavidim...neviem ani aky mas prehlad v danej problematike, ale Meciar nie je a nikdy nebol diplomat, ale jeho umysli boli ovela lepsie ako niektorych hlupakov, kt. su vo vlade teraz. Tym nehovorim, ze som zastanca Meciara, ale politka "Meciar NIE, ostatne ANO" je prejav demencie..lebo ludia u nas vedia, ze on nie, ale ine ich nezaujima a potom volia tych psov a stazuju sa..

Odpovědět  |   | 
ELVIS  |  11. 12. 2005 22:09

prosim ta, nerob nam tu hanbu a svoju uchylne nazory si utekaj prezentovat inde.

Odpovědět  |   | 
blazer  |  11. 12. 2005 22:23

zato tvoja odpoved je uplne skvela a az prilis relevantna..

Odpovědět  |   | 
PeterL  |  12. 12. 2005 08:21

Pridávam sa.

Odpovědět  |   | 
aquila  |  11. 12. 2005 15:35

pan janda si dovolim tvrdit _velmi_ mimo. prejazd viednou v naproste pohode.
 
aj v brne, o takej prahe ani nehovorim, je prejazd castokrat, _podstatne_ komplikovanejsi ako vo viedni. podla vaseho dodatku by do prahy radsej nemal ani nikto chodit aka tam je katastrofa. to by praha a brno nenasadila na to korunu ale cele sapito :)
 
ta 50 v meste bola vzdy, su tu aj zony 30. na istych usekoch bola aj 70tka, ale skor vynimocne. 50 je len zrealnenie sucaneho stavu a ma to svoju logiku ktory vy zrejme nikdy nepochopite. pri 50tke ma cesta vyssiu priepustnost ako pri 70tke. rakusani ked nieco robia, tak vedia preco to robia.
 
jedina vynimka je dialnica A23, ktora je v istych casom problematicka, ale stale menej ako juzna spojka alebo D1 pri brne. navyse buduci rok sa otvara velky juzny obchvat viedne. dalej sa stava severny a vychodny obchvat, kde bude aj niekolko kilometrovy tunel. a toto bude do roku 2010 hotove
 
viac tunak
http://www.asfinag.at/strassenbau/planungsprojekte/s1/files/RR_S1Schw-Sbr0705.pdf
 
skratka pan jadna, zistite si fakty a nekecajte tu blbosti ked neviete o com sa jedna.

Odpovědět  |   | 
Lubos  |  11. 12. 2005 18:51

diky za info o obchatoch Viedne

Odpovědět  |   | 
aquila  |  11. 12. 2005 20:01

tunak je este jeden podrobnejsi planik, ale bacha ma skoro 6 mega :)
 
http://www.asfinag.at/strassenbau/planungsprojekte/s1/files/UEK_NO-Raum_164-Var_ost.pdf

Odpovědět  |   | 
blazer  |  11. 12. 2005 19:20

Ja si zase myslim, ze teoriu poznas velmi dobre, rozhodne lepsie ako pan Janda, ale prax je bohuzial ina...a v tej sa vyzna pan Janda viac..podla mojich skusenosti so zivotom vo viedni

Odpovědět  |   | 
aquila  |  11. 12. 2005 19:57

ja vo viedni zijem uz niekolko rokov a stretavam sa tu s dopravou on daily basis, tak si dovolim tvrdit, ze sa vcelku vyznam v problemoch dopravy mesta. navyse sa o to zaujimam aj semi-profesne, staci ?

Odpovědět  |   | 
blazer  |  11. 12. 2005 22:22

presne takuto odpoved som ocakaval
tak asi mame kazdy stastie na inu premavku, ale beriem ta za slovo, ty daily basis..

Odpovědět  |   | 
aquila  |  11. 12. 2005 23:32

no okrem SO tangente a st.marx si neviem predstavit kde to moze by vo viedni horsie.
 
mozno este knotten vösensdorf, ked sa prerabal ...

Odpovědět  |   | 
paulo  |  12. 12. 2005 09:45

triesterstrasse ? a ring?

Odpovědět  |   | 
blazer  |  12. 12. 2005 10:55

 aj triester je pekne zapchata..a gurtel, ci ring taktiez..aj ked je to celkom prechodne..

Odpovědět  |   | 
Lubos  |  13. 12. 2005 00:25

Gurtel sa da niekedy obist cez Gudrunstrasse a portom smerom na Simmeringer Hauptstrasse vylliezt cez OMV pumpu (odbocka na McDonnalds) na dialnicu. Da sa aspon vyhnut Tangente, ktora je smerom na BA zapchata tiez.

Odpovědět  |   | 
Riccardo  |  11. 12. 2005 16:41

Musím upřímně říci, že Vaše názory mne pravidelně zdvihají ze židle. Nejinak je tomu i s tímto. Ale pak si vždycky vzpomenu na školení, které jsem absolvoval - to mně vždycky tak nějak přesvědčí, že bych Vám neměl sprostě nadávat a podívat se na svět vašima očima - ale je to vážně obtížné
Nechápu, jak jste přišel na to, že snížení rychlosti na 50 km/h může způsobit větší zácpy. Rychlostní limity za Vídní jsou naprosto v pořádku a přispívají plynulosti provozu. Vídní jsem projížděl mnohokrát, někdy zcela vpohodě, někdy byl provoz velký, ale nikdy by mně nenapdalo, že kdyby všichni jeli 50 km/h, že by to bylo ještě horší ...

Odpovědět  |   | 
LeonardoCupranek  |  11. 12. 2005 17:56

Viden ma podobny problem, jako Praha. A jim jsou ridici. I kdyz ti "nasi" jsou jeste o neco horsi.
Kdyby policajti misto opruzovani delali neco s tim, ze ridici neumeji ridit....
Napriklad se rozjizdet. Na krizovatce na jednu zelenou projede polovina aut, nez by mohla. A proto vznikaji zacpy.
Ridici by se meli rozjizdet tak, aby vzdy meli od vozu pred nimi prave BEZPECNOU vzdalenost. Ne vetsi, ne mensi. Pri zastaveni staci mezera 30cm. Jakmile se ten prede mnou rozjede, rozjedu se prakticky zaroven s nim. Jak roste nase rychlost, plynule se zvetsuje i vzdalenost mezi nami (stale je na urovni te bezpecne).
Ale realita? Blikne zelena, prvni auto se rozjede a teprve kdyz ujede 100m, ten za nim zacne premyslet, kde ma vlastne saltpaku a ktery z pedalu je vlastne spojka.
Kdo ma pri mestskych rychlostech mezeru v radech nekolika desitek metru, tak bud neumi ridit (a nemel by mit ridicak), nebo ma spatne brzdy (a nemel by mit technicak).
Testovat schopnost ridicu ridit auto by ochlupeni organove mohli zkouset i napriklad ve vsech ulicich v kopci, kde jsou semafory. Namatkou Veletrzni, Jecna, atd.... popripade treba ve vyjezdu ze smichovskeho Carefouru.
Jakmile blikne cervena, meli by organi naklusat a stojicim autum dat za kola prazdne krabicky od sirek. Kdo ucouvne (metr neni zadnou vyjimkou!), tak zpet do autoskoly!
 

Odpovědět  |   | 
MAR  |  11. 12. 2005 20:37

Velmi přesně napsáno. Podle mě jsou to "kvedlači". Rozsvítí se zelená, on začnou kvedlat, aby se přesvědčili, že je tam neutrál, pak hezky opatrně za jedna, spojku a jedem. Bohužel už bliká oranžová, takže maník za ním má smůlu. Já osobně se snažím rozjíždět podle auta ob jedno přede mnou a většinou se pak reozjedu stejně jako auto přede mnou. Ale občas pak musím dupnout na brzdu...

Odpovědět  |   | 
Petr V  |  11. 12. 2005 20:52

- Pri zastaveni staci mezera 30cm.
- Jakmile se ten prede mnou rozjede, rozjedu se prakticky zaroven s nim
- Jak roste nase rychlost, plynule se zvetsuje i vzdalenost mezi nami
- Jakmile blikne cervena, meli by organi naklusat a stojicim autum dat za kola prazdne krabicky od sirek. Kdo ucouvne
(metr neni zadnou vyjimkou!)
, tak zpet do autoskoly!

To je opravdu sci-fi. Zadny z bodu tebou vyjmenovanych neni realisticky. Obavam se, ze v praxi by to znamenalo dopravni kolaps, anzto by bylo prilis mnoho nehod zpusobenych nedodrzenim bezpecne vzdalenosti. Neumim si predstavit, ze kdyz bych se za nekym (kdo je 30 cm prede mnou) rozjizdel (skoro soucasne) a ten prede mnou musel dupnout na brzdu (nejakej blb mu tak skoci, neb honi tramvaj) ze bych do nej netukl. Myslim si, ze odstup pri dojizdeni by mel byt tak 1 metr minimalne (na rovine, v kopci aspon 2 metry), a pri rychlosti 50 km odstup tak 3-5 metru je tak akorat.

PV.

Odpovědět  |   | 
pražskej  |  11. 12. 2005 21:36

Pán asi není z prahy, co? 2metry mezery ve frontě na semaforech. Chlape přestaň fetovat!!!!

Odpovědět  |   | 
LeonardoCupranek  |  12. 12. 2005 21:17

Rekl jsem, ze by clovek mel udrzovat za kazde situace bezpecnou vzdalenost (ne mensi, ne vetsi). A bezpecna vzdalenost je ta, pri ktere bezpecne zastavim a do auta prede mnou nenarazim.
Takze ta poznamka o kolapsu, bourackach a skakani blbu je uplne mimo.

Odpovědět  |   | 
apex  |  11. 12. 2005 21:52

2Leonardo: To je sice dost radikání názor, ale rozjíždění spoustě lidí vůbec nejde. Často se zbytečně čeká, než se auta na zelenou pohnou (takže jich projede míň), nebo vjedou do křižovatky i když vidí, že určitě neprojedou (čímž zablokují ostatní směry), a snad nejhorší je jízda na červenou (nedávno mě tak málem smet autobus MHD!)

Odpovědět  |   | 
Lubos  |  11. 12. 2005 18:50

Obmedzena 50 km/h bola aj doteraz skoro v celom meste, takze tam nevidim problem. Aj tak sa nedodrzuje a jazdi sa do 70 km/h, co sa toleruje. Na Südosttangente je na povolena na urcitych usekoch 80 km/h, ale kvoli hustote premavky sa tam viac ako 60 km/h jazdit neda, aj keby to nahodou zmenili, co nepredpokladam. Takze v podstate ziadna zmena.
Ak taketo obmedzenie zabrani turistom navsteve Viedne, nebude ziadna skoda, pretoze debilni turisti skor skodia ako prinasaju osoh.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  12. 12. 2005 08:29

Ve Vidni jsem byl naposled pred tydnem. Pres 50 se tam jet nikde neda, asi jsem nebyl na tech spravnych mistech. Dalnicni obchvaty (cesta na "jih", na letiste, ...) maji vsechny 80 a nemyslim, ze by se jich tato zmena mela dotknout. No, asi znate Viden o hodne lip, nez ja (coz je dost dobre mozne) a dopady na dopravu dokazete kvalifikovane posoudit. V tom pripade by to ale chtelo trochu vic, nez jen "bude z ni jedno velke parkoviste".
 
A ze tam kvuli tomu nepojedete?!? Byl jste nekdy treba v Holandsku? Jestli ne, ani to nezkousejte - na dalnici 120, mimo mesto co chvili 70 a ve meste co chvili 30. Nebo naopak, mozna byste tam mel zajet - aspon byste pochopil, ze 50 ve Vidni je naprosta pohodicka proti tomu, co na vas uchystali holandani. Jinak kdyby tak, jako vy, uvazovala vetsina turistu, miricich k nam, v Praze by nebyla ani noha - vzdyt tam je to casto horsi, nez v obavane Vidni. Nektery druh uvazovani opravdu nepochopim...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 57 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A