Můžeme si celý problém rozdělit na dvě věci:1) Vybrzďování - akce hodná naprostého vymletého dementa, tzv. učitele na silnici, což je mnohonásobně nebezpečnější, než když se někdo v P911 řítí 230 levým pruhem.2) Pouštění - v Německu je v místě nájezdů na dálnici mezi jízdními pruhy plná čára s přerušovanou, prerušovaná vlevo, aby se méně chápavým vysvětlilo, že nemají "pouštět", je to ilegální a když ho Autobahnpolizei z mostu vyfotí, tak bude i pokutička a body ve Flensburgu.
Čau hoši.Taky leta jezdím s kamionem,ale o tom teď nechci mluvit.Jel jsem jednu neděli s rodinou na kole,po cyklostezce kolem Bečvy,jako ten den spousta jinych a kolem nás prolítli nadupaní bikeři,kteří křičeli:"Nejste tu sami!!"....no,tak to je něco podobného.To jsou tipy a je jedno,v čem,nebo na čem sedí.Pěšky tady ten jev neprobíhá,je k tomu potřeba nějaký kvalitní dopravní prostředek....dříve to byl kůň:-)Ještě dodám,že si taky rád zablbnu,abych se vybil a pak to na silnici s kamionem v takových případech s klidem ubrzdil:-)
Řidič toho osobáku si to zasloužil. Bohužel takových to vybržďovačů jezdí u nás víc. ALE, zrovna včera jsem jel do Prahy a v kopci u letadla se začali předjíždět dva kamiony. Jeden 90 a druhej 95 km/h. A takhle vedle sebe jeli až na horizont, takový 2 km. No to se pak nedivím že psichopatovi rupne v bedně. Taky to se mnou cloumalo, ale co naplat. Předjedu, zahoukám, zahrozím a jedu dál. Von taky zatroubil a zablikal a bylo vyřešeno.
5km/h je ještě docela v pohodě rozdíl... to se aspoň jeden z nich někam pohybuje... běžně se setkávám s tím, že jedou stejně, maximálně občas třeba o trošku rychleji (max. 2km/h) a to si člověk připadá, že jede v doprovodu kolony...
Jezdím kamionem a kdo nejezdil nepochopí jak to celé předjíždění funguje. Máte naloženo třeba 25tun, zapnutého tempomat (u naší firmy max.85) víc z toho nedám,leda dolů z kopce. No a jste rozjetí, před vámi jede další kamion,třeba o něco těžší a o něco pomalejší. Víte co to udělá když tu rozjetou váhu co i jen na chviličku pribrzdite? Rychlost okamžitě letí dolů a z 85km/h jste rázem na 70 a nedej bože že je menší stoupání,to pak tu váhu už nerozjedete. Takže asi tak. Já osobně zatím problémy s osobáky neměl a to jezdím ČR-UK-Sweden.
psychopat ba nemal mať vodičský.
Já si v autě pustím hezkou hudbu a takové příhody jsou mi totálně jedno. Praha - Liberec mezi couráním a fofrováním je rozdíl max. 20min. 90s za kamiónem přežiji, i když se to nedělá.
Přesně tak, já na spěchání kašlu. Většinou na dlouhých trasách jedu kolem stovky, což má několik výhod:1, když dojedu dva kamióny, které se navzájem předjíždí, tak z té stovky zpomalit na 90 není zase takový stresující problém.2, Spotřeba 3, V létě není na autě a na čelním skle mrtvý hmyz4, Naprostá pohoda, ticho a klid5, Nemusím se nervovat s pomalejšími auty v levém pruhu.Praha-Ostrava trvá takto 3:50 (podle toho odkud vyjíždíte z Prahy a kam jedete do Ostravy).Přestal jsem za volantem nadávat, když někdo udělá chybu, tak se snažím být k němu velkorysý (minule mi nějaký řidič vjel do jednosměrky, tak jsme to oba vyřešili v klidu a s úsměvem). Stres nechávám ostatním.
Deláš si prdel? Nebo testujes autopilota? SQ7 a 100 km/h?....:)
a to je jako někde napsano v manualu nebo snad dokonce pri koupi podepisuješ dodatek ve smlouvě že musíš jezdit jako pi.....ča když si kupuješ audi bmw apod????? Já jen jestli jsem něco nepřehlednul když jsem kupoval audi manželce a synovi bmw...Já si taky svým sportovním autem jezdím okolo 90 a nemám problem proč taky- auto si ševelí, spotřeba minimalni a nepotřebuju hont triko- od toho tady jsou socky v passatu a oktavce v tdi
Nevidím jediný důvod, proč jezdit v SQ7 rychleji než stovkou. Je to fakt uspokojíci. Miluju mít pod zadkem sílu a jen tak plout krajinou. Ale zase nedávno v Nemecku z Mnichova průměrnou rychlost 177 až k českým hranicím. Takže pořad mezi 160-240. Neznám moc lidi se silnými auty, co s nimi jezdí v běžném provozu rychle. Kamarád má 911 Turbo S a jezdí dlouhé trasy do 120 km/h.
Na vybrzdovani ve vetsim provozu mame pekny paragraf a sice obecne ohrozeni ;-)
tak řidič toho osobáku je trotl, dobře mu tak, ovšem ... to se netýká tohto případu, by se i řidiči kamionů při předjíždění mohli chovat ohleduplněni, jak?? Není problém aby předjížděný kamion na chvíli snížil rychlost na tempomatu o cca 3 km/h, nechal se rychle druhým předjet a pak rychlost zase zvýšil. Dokoce mu to ukládá i zákon o provozu na komunikacích- umožnit bezpěčné a rychlé předjetí, ale to by to musely orgány v ČR tvrdě vyžadovat.
V ČR prostě lidé myslí jen na sebe, nepamatuji si, kdy se byť i jen zvedl tlak kvůli řidiči kamionu.Ale co si budem, spousta transitu by bylo nejlepší hodit na koleje a nechat sjet na další hranici, ona by se situace dost vylepšila. Když si vemu, jak kolikrát vypadá např. jižní spojka, je opravdu zážitek stíhat sjezd mezi zástupem slonů...
Myslis na ty preplnene koleje? :-))
Železnice je vytížená na maximum. To je to převážení mražených baget mezi Británií a námi. Doprava se zlevnila na tolik, že se vozí úpně vše tam a zase zpátky.
Bez znalosti celého příběhu těžko soudit. Jsou to ocasové oba..
Nikoho nezajima cely pribeh nekdy od snidane. Nehoda se stala po predjizde i kdy osobak nahle zabrzdil ... .
I bez příběhu je řidič osobáku nějakej dement, kterej si myslí, že prorazí hlavou zeď ...
Uplne nesnasim kdyz ty dmnti ridici kamionu vjizdi do rychleho pruhu aby pustili najizdejici vozidlo. Kdo najizdi, ma dat prednost. Ne ze bude poustenej. Doufam ze ridic kamionu zaplati skodu tomu Volvu. Narazil do nej zezadu.
Nemáš úplně pravdu a tvůj argument nasvědčuje tomu, že buď jsi toho ještě moc nenajezdil a nebo jsi total arogant.Začneme výkladem ze zákona. Při zařazování do jízdního pruhu z připojovacího pruhu nesmíš ohrozit vozidla jedoucí v tomto pruhu. Pokud připojovací pruh není, musíš dát přednost v jízdě. V připojovacím pruhu je dovoleno předjíždět vozidla jedoucí v průběžném pruhu, pokud jsi schopen se bezpečně zařadit před ně. A můžu klidně pokračovat.A nyní ze života. Každý řidič je povinen svým chováním předvídat a reagovat na vzniklou situaci. Umožňuje-li mu to situace, tak svým chování musí zajistit především plynulost a bezpečnost provozu. Takové uhnutí do levého patří mezi ně. Samozřejmě pokud se tam nevytelí těsně před vámi. Neboť opět ze zákona, při změně jízdního pruhu nesmí řidič omezit ani ohrozit jedoucí vozidla v pruhu do kterého přejíždí. Pak samozřejmě platí, že ten chudák v připojovacím, musí uzpůsobit rychlost.
to: sajposudzovat sa to bude tak, ze vodic Volva obmedzil vodica nakladneho vozidla, nedodrzanim bezpecneho odstupu. Tak ze 100% viny sa ulozi vodicovi Volva a ten sa moze akurat tak sudit, ale proti nemu je nevyvratitelny dokaz = video zaznam.
Jo a když v tom připojováku budeš ty, tak budeš vyskakovat a vytrubovat proč tě nepustí, když může uhnout do levého!!!!
To, ze te nekdo pusti z pripojovaku neni nikoho povinost a uz vubec ne, kdyz je plna dalnice. Snad si nemyslis, ze kvuli tobe nekdo rozumnej bude ohrozovat sebe a ostatni. Takhle snad muze myslet jenom sebestredni idi*t.
Nič platiť nebude, platiť bude vodič osobáku. Nie vždy je totiž na vine ten vzadu ...
Smutne je to, ze nemit kameru, zaplati to on...
A ten pripojujici kamion tam bude stat do noci, protoze pres denni provoz z nuly tech 20tun proste nerozhybe...Trosku myslet neuskodi
Ne, ten ferovej kamionak, kterej ho poustel mel pribrzdit kdyz chtel bejt tak ohleduplnej a ne zasirat levej pruh.
Jo a ten za ním taky a ten další taky a tak dále...Nejsme na silnici sami, silnice nám nepatří.Lidi myslete, copak nás ubyde, když holt na chvilku zpomalíme?
Rozhodně nás neubyde, ale řeknu ti, že když takhle musím zpomalit za 50 km třeba desetkrát a z toho několikrát poměrně razantně, protože mi to kamioňák pošle těsně před čumák, tak už člověk začne vařit.Jak říkáš, nejsme na silnici sami.
Jojo, je to tak, je mnohem horší, když musí někdo na jedenáct vteřin zpomalit ze 130 km/h na 90 km/h, než když celý pravý pruh na dvacet vteřin zastaví.
A proč by měl celý pravý pruh zastavovat? Prostě, když je situace taková, řidič v připojovacím pruhu si holt počká - pustit jej není žádná povinnost. Naopak je povinností řidiče v pravém pruhu, neohrozit a neomezit při přejíždění do levého pruhu vozidla, která v něm již jedou. Ono to není tak, že by se dotyčný nikdy nenapojil. Jen si bude muset počkat na vhodnou příležitost.Nemám nic proti vhodně projevené ohleduplnosti, ale nesmí to být ohleduplnost za cenu bezohlednosti vůči druhému nebo dokonce jeho ohrožení. Je fajn tady mluvit o tom, že si "jen" zpomalím ze 130 km/h na 90 km/h, ale když ono zpomalení proběhne v podobě prudkého brzdění, protože kamioňák kolegovi ohleduplně uhnul do levého pár desítek metrů před můj čumák, tak jdou veškeré sympatie stranou.
A vy nemáte oči? Nevidíte že v připojovacím pruhu je další vozidlo a dá se tedy předpokládat že ten v pravém ho tam bude chtít pustit. I když někdo napíše to co vy tak asi tak daleko dopředu nekouká a nepřemýšlí.Ono většinou stačí koukat a v případě potřeby dát nohu z plynu. To platí i při dojíždění kaminu co jede v levém, brzdy v 80% nejsou potřeba. Jen koukat dopředu, myslet a noha z plynu.
Pardon, ale s tímhle názorem opravdu nesouhlasím. Ještě se mi nestalo, aby mi řidič kamionu před "čumákem" vyhodil blinkr tak, abych bezpečně nestihl snížit rychlost. A raději přibrzdím a pustím kamion, než aby se pak musel zastavit jiný pruh. Prostě trocha ohleduplnosti neuškodí. A hlavně zapojit mozek...
Protoze ses asi jeste nejake mlade neoperene kure, ktere najezdilo 50k km a uz si rika jak uz vsechno zazil.Nekolikrat se mi stalo, ze mi kamionak klidne i bez blinkru vjel pred cumak, ze kdybych nemal fakt hodne rychlou reakci, tak uz tohle mozna nepisu.Jeden kamionak mi dokonce zacal bez blinkru prejizdet do levyho pruhu az v momente, kdy jsem byl na jeho urovni... to jsem se v ty 130-140km rychlosti hezky projel levyma kolama uz po kaminkach u tech levych svodidel na dalnici abych vubec projel, protoze plapolaci do zrcatek zasadne nekoukaj.
Že se nestalo Tobě, neznamená, že ten problém neexistuje.Kupříkladu:https://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/watch...
to prvni je zcela normalni, nic az tak zle na tom nevidim. esi neumis reagovat, nelez na dalnici, tam je to past vedle pasti pitcho :-)) To druhe je ale jiny kafe, sebrat papiry na rok kakamionakovi.
No to je teda toho, ty jelito.
42 tun.... a pokud má rozvor náprav na návěsu 1410mm(sklopky) dokonce 48 tun...
Je spousta jinych, legalnich a daleko lepsich zpusobu, kteryma vratit debilnimu kamcakovi jeho meducinu.
propíchat gumy, když spí na odpočivadle..? :D
Tak to bylo blby i jako for, Juro. Ty z vybrzdovani holt nevyrostes.
"... což jej vytočilo natolik, až mu při následném předjíždění ujely nervy a začal kamion vybrzďovat.""Řidič Volva své chování vysvětlil stresem ..."Zda se, ze ridic Volva je skutecnym labuznikem, jehoz dokaze uklidnit, kdyz se mu neco dostetecne velkeho solidne naveze do zadku. :-D
No asi takhle.. co cekal, kamion proste nedokaze brzdit na metru. Na druhou stranu se ridici ale nedivim. Kdyz clovek jede treba z Prahy do HK a po ceste potka 4 kamiony co se predjizdi, tak uz pak taky nema daleko od vybrzdovani...
Tak to je fakt hrozna katastrofa ze z HK do P musis ctyrikrat pribrzdit, smudlo.
Nasranej bejt můžeš, ale vybržďovat? Na takovou úroveň bys snad neklesnul. Stejně bys to pak akorát odskákal a možná někdo s Tebou. A takové kokoty na místě ideálně odstřelit, aby nemohli ublížit dalším opakovaně.
Já myslím, že kdyby chtěl, tak to ubrzdí, ale nechtěl. Nicméně to schvaluji, zasloužil si. Vybržďování je prasárna a projev malosti a mindráku. Kdo byl jednou vybržďován, ví, že v tu chvíli má chuť toho zmrda zabít. Kámošovi se stalo, že ho zmrd vybrzdil do nuly v levém pruhu. V aute měl 2 děti předškolního věku.
Ked prudsie brzdim, pozeram jednym okom do spatneho zrkadla najma vtedy, ak viem, ze mam za sebou blizko ine auto. Co bol podla dostupnych info tento pripad.Inak, mna pred par rokmi vybrzdilo BMW - tiez do 0 km/h v lavom pruhu, pretoze som si dovolil predbiehat kamion a neuhnut medzi kabinu a naves. Nastastie bol kamionista inteligentny, zaradil sa s blikackami do stredu dialnice (vytvoril viditelnu barieru) a dal tym kretenom jasne najavo, ze mi pride na pomoc.
Podle me nechtel, protoze vedel ze za sebou ma ten kamion. Coz se mu vubec nedivim.
A co měl podle tebe dělat? Při předjíždění mohl použít tzv. Lacinovu fintičku odstřelování z boku. Jenže to funguje pouze na malé vozy a ještě je musí řídit žena. Ale řidič Volva po jistě velmi úspěšném pracovním dni nezpanikařil, zachoval chladnou hlavu a operativně se rozhodl zkusit metodu Trpišovského. Což bylo jediné rozumné řešení. A mohl tak ještě před koncem dne vykonat nějaké dobro s edukativními účinky.
:-D
opravdu vybrzdoval kamion? me to jako kamion neprijde, us podle toho jak na zacatku videa predjizdi jinej kamion to vypada spise na nejaky mensi nakladak a ne na kamion
Ten kamion vpravo se napojil na dalnici, proto takovy rozdil rychlosti.
Kdyby si nechal poradit od Trpišovského, který zvládá kamióny i dálkové autobusy, tak k tomu nemuselo. Příště se třeba zadaří.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.