To jako fakt jo? :-O A to tu fabriku ještě nezavřeli a manažeři nejsou ve vazbě? : ) To snad neudělá ani Tuk-tuk na třech kolech, ne tak evropské auto za dvě mega. Mám auto vysoké jako kráva, otáčím se s tím na daleko menším poloměru a ve větší rychlosti a nikdy ani náznak, že by se to mělo jen víc naklonit. A už vůbec ne převrátít.
Řidič se má přizpůsobit stavu vozu, stavu komunikace - dopravní situaci a počasí. Určitě jinak se jezdí s autobusem a jinak s motokárou. Kdo je "nemehlo", tak se vybourá v čemkoliv a kdykoliv. V konečném důsledku je jedno, jestli takový "borec" položí SUV v zatáčce nabok, nebo v přetáčivém smyku sportovní kupátko ovine bokem kolem sloupu veřejného osvětlení, nebo do sloupu narazí třeba něčím jiným čelně po "vylétnutí", kdy to už přední kola/náprava zkrátka v zatáčce už neudrží. Diskuse, co je lepší jestli SUV nebo "sprotovní placka", je v takovém případě bezpředmětná. (Samozřejmě jsou špičková SUV, která se chovají v dané situaci lépe než normální konfekční auta - jenže ve srovnání špičkového SUV se špičkovým soutěžákem by to SUV propadlo, což je jasné. To vše ale v situacích a rychlostech, do kterých se naprostá většina řidičů běžné populace nedostane).
Tam musela být nějaká nájezdová rampa nebo co :-D GLEčko jsem měl párkrát možnost potýrat a sedělo perfektně.
Mně se zdá, že ten vnitřní pruh rondelu je příčně šikmo a od středu se svažuje. To by mohlo přispět k převrácení. Ale nevím, jestli fakt.
Jo taky bych to tak viděl, že kruháč je skosenej víc a při sešlápnutí a zatočení do vnitřku kruháče to přehodil.
Kdyby měl normální kombi, sedan tak by se mu to nestalo:-D
keby nebol idiot, tiez by sa mu to nestalo
Pamatujete? :-Dhttp://www.hlava.net/pel-mel/jak-pri-parkovani... ...
Šulin, normální klasická blbost, kdy zřejmě na poslední chvíli chtěl vyjet z objezdu a prudce trhnul volantem a ještě přidal plyn, blbeček za volantem...
Trhol volantom aby na poslednú chvíľu odbočil z objazdu? Hmm a ako vysvetlíte že ho to hodilo na pravý bok? Kolesá má normálne natočené vľavo, možno chcel skutočne driftovať a tak ich natočil ešte viac a pridal plyn. To by ale muselo mať auto zadný náhon, neviem ako je to u tohoto.Je to kombinácia blbosti a vyššieho ťažiska, nič viac. A netvrdil by som ani že musel vypnúť ESP. Elektronika dokáže hodne, ale pri prekročení jej možností nastáva skokove nezvládnuteľný problém. Ak sa jazdí rozumne s ohľadom na platné fyzikálne zákony, nič také sa nestane. Bohužiaľ niekto si myslí, že ak si kúpi drahšie auto može si dovoliť čokoľvek. Práve v krízových situáciách sú SUV problematické. Pocit vyššej bezpečnosti je len pocit. Može si nahovárať že ak by to nebolo tak robustné auto, mohol sa vážne zraniť. Ale vtip je v tom, že v nižšom aute by k takej situácii vobec nedošlo.
Souhlasím. Statistika ukazuje, že nehody SUV s převrácením na střechu jsou daleko častější než u jiných aut. Nebudu to hledat, už dříve jsem tady odkazy dával. Stačí si dát do vyhledávače SUV rollover a jsou tam mraky odkazů. Nicméně, tohle video mi přijde celkem šílené. Tak snadné převrácení bych nečekal. Řidiči zkrátka musí myslet na to, že SUV jsou velká a těžká auta s těžištěm moc nahoře a podle toho se chovat. Jsou fajn na dálnici na pohodlné a komfortní cestování, ale závoďák na okresky z nich nikdy moc dobrý nebude. A to nezapomínám ani na Sabine v Kodiaqu. ;-)
No, ono podle statistik jsou nehody SUV (jak v prepoctu na pocet vozidel, tak v prepoctu na pocet vozokilometru) castejsi nez u jinych aut. A to temer ve vsech kategoriich: nehody se zranenim chodce, nehody pri parkovani, nehody z duvodu nedani prednosti v jizde, nehody zpusobenen nahlou zmenou pocasi (naledi), nespravny zpusob jizdy, nehody pri narazu do pevne prekazky...
https://www.youtube.com/watch...
https://youtu.be/Um-XlKerWvA... Spíš tohle 20 let staré Áčko. Tenkrát to byla taky slušná aféra a Mercedes to řešil stabilizací.
Acko je opravdu hodne vysoke auto. Diky tomuto testu a tomuto vysledku se zacalo nejprve do Mercedesu a nasledne do vsech aut montovat ESP jako standard.Ten lose-test jsem si s jiz upravenym (ESP + o nekolik milimetru vetsi odsazeni kol) Ackem vyzkousel bohuzel nazivo a krome rozblikane zarovicky ESP a tepovky zvysene na maximum, nebyl zadny problem.
To vyzerá úplne ako dagovština. Negroidi už zjavne vytvárajú z paríža bejrút.
zjavne, k tomu prinášajú aj svoj multikulti zvyk jazdiť na drahých autách ako retardi
seš fakt blbec, ale co čekat od slovenskýho imigranta, který do česka přináší svý rasistický názory.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.