Řidič Mercedesu ukázal světu, proč byste nikdy neměli půjčovat vlastní auto

wlado  |  17. 06. 2018 11:35

To vyzerá úplne ako dagovština. Negroidi už zjavne vytvárajú z paríža bejrút.

Odpovědět  |   | 
miro  |  21. 06. 2018 09:05

zjavne, k tomu prinášajú aj svoj multikulti zvyk jazdiť na drahých autách ako retardi

Odpovědět  |   | 
gf  |  10. 08. 2018 19:26

seš fakt blbec, ale co čekat od slovenskýho imigranta, který do česka přináší svý rasistický názory.

Odpovědět  |   | 
morgan  |  17. 06. 2018 12:07

Šulin, normální klasická blbost, kdy zřejmě na poslední chvíli chtěl vyjet z objezdu a prudce trhnul volantem a ještě přidal plyn, blbeček za volantem...

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  17. 06. 2018 12:22

Trhol volantom aby na poslednú chvíľu odbočil z objazdu? Hmm a ako vysvetlíte že ho to hodilo na pravý bok? Kolesá má normálne natočené vľavo, možno chcel skutočne driftovať a tak ich natočil ešte viac a pridal plyn. To by ale muselo mať auto zadný náhon, neviem ako je to u tohoto.
Je to kombinácia blbosti a vyššieho ťažiska, nič viac. A netvrdil by som ani že musel vypnúť ESP. Elektronika dokáže hodne, ale pri prekročení jej možností nastáva skokove nezvládnuteľný problém. Ak sa jazdí rozumne s ohľadom na platné fyzikálne zákony, nič také sa nestane. Bohužiaľ niekto si myslí, že ak si kúpi drahšie auto može si dovoliť čokoľvek. Práve v krízových situáciách sú SUV problematické. Pocit vyššej bezpečnosti je len pocit. Može si nahovárať že ak by to nebolo tak robustné auto, mohol sa vážne zraniť. Ale vtip je v tom, že v nižšom aute by k takej situácii vobec nedošlo.

Odpovědět  |   | 
morgan  |  17. 06. 2018 14:10
brk77  |  17. 06. 2018 23:24

https://youtu.be/Um-XlKerWvA...

Spíš tohle 20 let staré Áčko. Tenkrát to byla taky slušná aféra a Mercedes to řešil stabilizací.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  18. 06. 2018 10:23

Acko je opravdu hodne vysoke auto. Diky tomuto testu a tomuto vysledku se zacalo nejprve do Mercedesu a nasledne do vsech aut montovat ESP jako standard.
Ten lose-test jsem si s jiz upravenym (ESP + o nekolik milimetru vetsi odsazeni kol) Ackem vyzkousel bohuzel nazivo a krome rozblikane zarovicky ESP a tepovky zvysene na maximum, nebyl zadny problem.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  18. 06. 2018 07:15

Souhlasím. Statistika ukazuje, že nehody SUV s převrácením na střechu jsou daleko častější než u jiných aut. Nebudu to hledat, už dříve jsem tady odkazy dával. Stačí si dát do vyhledávače SUV rollover a jsou tam mraky odkazů. Nicméně, tohle video mi přijde celkem šílené. Tak snadné převrácení bych nečekal. Řidiči zkrátka musí myslet na to, že SUV jsou velká a těžká auta s těžištěm moc nahoře a podle toho se chovat. Jsou fajn na dálnici na pohodlné a komfortní cestování, ale závoďák na okresky z nich nikdy moc dobrý nebude. A to nezapomínám ani na Sabine v Kodiaqu.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  18. 06. 2018 10:30

No, ono podle statistik jsou nehody SUV (jak v prepoctu na pocet vozidel, tak v prepoctu na pocet vozokilometru) castejsi nez u jinych aut. A to temer ve vsech kategoriich: nehody se zranenim chodce, nehody pri parkovani, nehody z duvodu nedani prednosti v jizde, nehody zpusobenen nahlou zmenou pocasi (naledi), nespravny zpusob jizdy, nehody pri narazu do pevne prekazky...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  17. 06. 2018 12:59
Neurotic  |  17. 06. 2018 13:30

Kdyby měl normální kombi, sedan tak by se mu to nestalo

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  19. 06. 2018 07:59

keby nebol idiot, tiez by sa mu to nestalo

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  18. 06. 2018 08:07

Tam musela být nějaká nájezdová rampa nebo co GLEčko jsem měl párkrát možnost potýrat a sedělo perfektně.

Odpovědět  |   | 
a  |  18. 06. 2018 09:20

Mně se zdá, že ten vnitřní pruh rondelu je příčně šikmo a od středu se svažuje. To by mohlo přispět k převrácení. Ale nevím, jestli fakt.

Odpovědět  |   | 
Jan Zářecký  |  03. 08. 2018 11:39

Jo taky bych to tak viděl, že kruháč je skosenej víc a při sešlápnutí a zatočení do vnitřku kruháče to přehodil.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  18. 06. 2018 11:46

Řidič se má přizpůsobit stavu vozu, stavu komunikace - dopravní situaci a počasí. Určitě jinak se jezdí s autobusem a jinak s motokárou. Kdo je "nemehlo", tak se vybourá v čemkoliv a kdykoliv. V konečném důsledku je jedno, jestli takový "borec" položí SUV v zatáčce nabok, nebo v přetáčivém smyku sportovní kupátko ovine bokem kolem sloupu veřejného osvětlení, nebo do sloupu narazí třeba něčím jiným čelně po "vylétnutí", kdy to už přední kola/náprava zkrátka v zatáčce už neudrží. Diskuse, co je lepší jestli SUV nebo "sprotovní placka", je v takovém případě bezpředmětná. (Samozřejmě jsou špičková SUV, která se chovají v dané situaci lépe než normální konfekční auta - jenže ve srovnání špičkového SUV se špičkovým soutěžákem by to SUV propadlo, což je jasné. To vše ale v situacích a rychlostech, do kterých se naprostá většina řidičů běžné populace nedostane).

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 08. 2018 06:38

To jako fakt jo? A to tu fabriku ještě nezavřeli a manažeři nejsou ve vazbě? : ) To snad neudělá ani Tuk-tuk na třech kolech, ne tak evropské auto za dvě mega. Mám auto vysoké jako kráva, otáčím se s tím na daleko menším poloměru a ve větší rychlosti a nikdy ani náznak, že by se to mělo jen víc naklonit. A už vůbec ne převrátít.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 28 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A