Řidič Mercedesu ukázal světu, proč byste nikdy neměli půjčovat vlastní auto

wlado  |  17. 06. 2018 11:35

To vyzerá úplne ako dagovština. Negroidi už zjavne vytvárajú z paríža bejrút.

Odpovědět  |   | 
miro  |  21. 06. 2018 09:05

zjavne, k tomu prinášajú aj svoj multikulti zvyk jazdiť na drahých autách ako retardi

Odpovědět  |   | 
gf  |  10. 08. 2018 19:26

seš fakt blbec, ale co čekat od slovenskýho imigranta, který do česka přináší svý rasistický názory.

Odpovědět  |   | 
morgan  |  17. 06. 2018 12:07

Šulin, normální klasická blbost, kdy zřejmě na poslední chvíli chtěl vyjet z objezdu a prudce trhnul volantem a ještě přidal plyn, blbeček za volantem...

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  17. 06. 2018 12:22

Trhol volantom aby na poslednú chvíľu odbočil z objazdu? Hmm a ako vysvetlíte že ho to hodilo na pravý bok? Kolesá má normálne natočené vľavo, možno chcel skutočne driftovať a tak ich natočil ešte viac a pridal plyn. To by ale muselo mať auto zadný náhon, neviem ako je to u tohoto.
Je to kombinácia blbosti a vyššieho ťažiska, nič viac. A netvrdil by som ani že musel vypnúť ESP. Elektronika dokáže hodne, ale pri prekročení jej možností nastáva skokove nezvládnuteľný problém. Ak sa jazdí rozumne s ohľadom na platné fyzikálne zákony, nič také sa nestane. Bohužiaľ niekto si myslí, že ak si kúpi drahšie auto može si dovoliť čokoľvek. Práve v krízových situáciách sú SUV problematické. Pocit vyššej bezpečnosti je len pocit. Može si nahovárať že ak by to nebolo tak robustné auto, mohol sa vážne zraniť. Ale vtip je v tom, že v nižšom aute by k takej situácii vobec nedošlo.

Odpovědět  |   | 
morgan  |  17. 06. 2018 14:10
brk77  |  17. 06. 2018 23:24

https://youtu.be/Um-XlKerWvA...

Spíš tohle 20 let staré Áčko. Tenkrát to byla taky slušná aféra a Mercedes to řešil stabilizací.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  18. 06. 2018 10:23

Acko je opravdu hodne vysoke auto. Diky tomuto testu a tomuto vysledku se zacalo nejprve do Mercedesu a nasledne do vsech aut montovat ESP jako standard.
Ten lose-test jsem si s jiz upravenym (ESP + o nekolik milimetru vetsi odsazeni kol) Ackem vyzkousel bohuzel nazivo a krome rozblikane zarovicky ESP a tepovky zvysene na maximum, nebyl zadny problem.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  18. 06. 2018 07:15

Souhlasím. Statistika ukazuje, že nehody SUV s převrácením na střechu jsou daleko častější než u jiných aut. Nebudu to hledat, už dříve jsem tady odkazy dával. Stačí si dát do vyhledávače SUV rollover a jsou tam mraky odkazů. Nicméně, tohle video mi přijde celkem šílené. Tak snadné převrácení bych nečekal. Řidiči zkrátka musí myslet na to, že SUV jsou velká a těžká auta s těžištěm moc nahoře a podle toho se chovat. Jsou fajn na dálnici na pohodlné a komfortní cestování, ale závoďák na okresky z nich nikdy moc dobrý nebude. A to nezapomínám ani na Sabine v Kodiaqu.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  18. 06. 2018 10:30

No, ono podle statistik jsou nehody SUV (jak v prepoctu na pocet vozidel, tak v prepoctu na pocet vozokilometru) castejsi nez u jinych aut. A to temer ve vsech kategoriich: nehody se zranenim chodce, nehody pri parkovani, nehody z duvodu nedani prednosti v jizde, nehody zpusobenen nahlou zmenou pocasi (naledi), nespravny zpusob jizdy, nehody pri narazu do pevne prekazky...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  17. 06. 2018 12:59
Neurotic  |  17. 06. 2018 13:30

Kdyby měl normální kombi, sedan tak by se mu to nestalo

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  19. 06. 2018 07:59

keby nebol idiot, tiez by sa mu to nestalo

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  18. 06. 2018 08:07

Tam musela být nějaká nájezdová rampa nebo co GLEčko jsem měl párkrát možnost potýrat a sedělo perfektně.

Odpovědět  |   | 
a  |  18. 06. 2018 09:20

Mně se zdá, že ten vnitřní pruh rondelu je příčně šikmo a od středu se svažuje. To by mohlo přispět k převrácení. Ale nevím, jestli fakt.

Odpovědět  |   | 
Jan Zářecký  |  03. 08. 2018 11:39

Jo taky bych to tak viděl, že kruháč je skosenej víc a při sešlápnutí a zatočení do vnitřku kruháče to přehodil.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  18. 06. 2018 11:46

Řidič se má přizpůsobit stavu vozu, stavu komunikace - dopravní situaci a počasí. Určitě jinak se jezdí s autobusem a jinak s motokárou. Kdo je "nemehlo", tak se vybourá v čemkoliv a kdykoliv. V konečném důsledku je jedno, jestli takový "borec" položí SUV v zatáčce nabok, nebo v přetáčivém smyku sportovní kupátko ovine bokem kolem sloupu veřejného osvětlení, nebo do sloupu narazí třeba něčím jiným čelně po "vylétnutí", kdy to už přední kola/náprava zkrátka v zatáčce už neudrží. Diskuse, co je lepší jestli SUV nebo "sprotovní placka", je v takovém případě bezpředmětná. (Samozřejmě jsou špičková SUV, která se chovají v dané situaci lépe než normální konfekční auta - jenže ve srovnání špičkového SUV se špičkovým soutěžákem by to SUV propadlo, což je jasné. To vše ale v situacích a rychlostech, do kterých se naprostá většina řidičů běžné populace nedostane).

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 08. 2018 06:38

To jako fakt jo? A to tu fabriku ještě nezavřeli a manažeři nejsou ve vazbě? : ) To snad neudělá ani Tuk-tuk na třech kolech, ne tak evropské auto za dvě mega. Mám auto vysoké jako kráva, otáčím se s tím na daleko menším poloměru a ve větší rychlosti a nikdy ani náznak, že by se to mělo jen víc naklonit. A už vůbec ne převrátít.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 196 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A