Richard Hammond prozradil, jak bojovat s nástupem stáří. Lépe asi vybrat nemohl

Richard Hammond má stejně jako Clarkson a May určitě spoustu práce s pokračováním divácky oblíbené show The Grand Tour. Přeci jen si ale našel čas nás opět trochu rozesmát.

Krize středního věku. Čas, kdy muži sahají po motorkách, člunech, učí se létat, skáčou s padákem, lezou po horách, zdvojnásobí počet milenek nebo si třeba koupí nějaké zajímavé auto. Každý si tím projde jinak.

Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Britský moderátor Richard Hammond, který oslaví na konci letošního roku padesátku, v reklamě pro Ford tvrdí, že by sáhl po picku-pu, konkrétně po novém Rangeru Raptor. Své tvrzení se rozhodl potvrdit v úsměvném videu, které si můžete pustit níže v článku.

Ford Ranger Raptor je evropská kratochvíle dostupná pouze v jedné verzi karoserie (Double Cab). S emisně přátelským dvoulitrem o výkonu 157 kW (213 koní) spojuje drsný vzhled s robustním podvozkem, který se nebojí skočit bosí do bláta.

Už jsme jej otestovali a moc se nám líbil. Posadil se do něj náš kolega Miro Mihálik a dle jeho verdiktu to vypadá, že by nevolil jinak.

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

21.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků