Richard Hammond měl vážnou nehodu. Testovaný elektrický hypersport shořel

34 komentářů

Zelí
13. června • 21:15

Ten chlapík je pro tenhle pořad o autech dárek z nebes. Tyhle nehody vyženou sledovanost do nebeských výšin. Pokud by neboural, nikdo by si tohoto dílu ani nevšimnul.

Pavel
13. června • 16:38

Proboha snad už někdo zakáže ty životu nebezpečný elektrický nesmysly.
A na scénu se vrátí auta milovaná normálními lidmi - benzínové atmosférické šestiválce a osmiválce s minimálně třílitrovým obsahem a spotřebou důstojnou petrolheada.
A také doufám v brzký zákaz samořiditelných aut - ta totiž ohrožují lidstvo v jeho podstatě - lidi totiž také díky nim totálně zblbnou, nebudou schopný už na ničem udržet pozornost a soustředit se ani jedinou minutu, totálně ztratí schopnost orientace (jak se děje např. kvůli navigacím) a veškeré jejich dovednosti a schopnosti, vyjma debilního čumění do obrazovek mobilních telefonů s vypatlaným výrazem nebudou schopni už vůbec ničeho.Mimochodem dochází vám, že až budou vyvinuta ta stupidní samořidící auta, tak nějaký eurochytrák určitě zakáže lidem lidské řízení aut, aby se předešlo ohrožení lidských životů a zvýšila se bezpečnost. To by tak bylo těm zm.... podobný.

Kuk Vykuk
13. června • 18:42

To zakážou pojišťovny vysokejma pojistkama za možnost řízení ;-)

Kuk Vykuk
12. června • 6:19

V USA vzplane každou hodinu 17 spalováků, což je 150 000 ročne a uhoří při tom 209 lidí... :-/
A že se vo tom nepíše? Asi už se to považuje za samozřejmost :-/
http://www.businessinsider.com/17-cars-catch-on-fire-eve... ...

JirkaK
12. června • 13:51

To přece nemůže nikoho překvapit. Že americká auta hoří a vybuchují, jen s nimi o něco trochu drcnete, to ví každé malé dítě, co vidělo nějaký americký akční film :-DNa druhou stranu - hořlavost elektromobilů asi bude nezanedbatelný problém - není to tak dávno co na jižní spojce shořel nějaký hybrid. A hasit vodou něco, v čem je elektrika o napětí stovek Voltů není sranda ani pro hasiče. Možná by pro začátek stačilo při odpálení airbagů u elektromobilu nebo hybridu ještě "odstřelit" i přívod k baterce......

ms
13. června • 22:12

Dnes se na školách nedělají pokusy se sodíkem?
Lithium je alkalický kov, alkalický kov a voda je p...p...p...průduch! A vzhledem k tomu, co samotná "Tesla" (chudák Nikola) používá za akumulátory, se ani nedivím.

Kuk Vykuk
14. června • 11:42

Copak von Hammond spadnul do rybníka? :-D:-D:-D
No jestli chceš mermomocí chcát na baterky nebo dělat z auta ponorku tak to silně nedoporučuju :-))

Kuk Vykuk
13. června • 4:53

Hořlavost elektroaut a baterií se nesmí podceňovat, jak pro posádku tak i pro hasiče a záchranáře. Doufejme, že ve statistikách nedoženou spalováky.

Kuk Vykuk
12. června • 15:34

V emerice hořej i jiný auta než americký. ;-)

Kuk Vykuk
13. června • 4:46
Kuk Vykuk
12. června • 6:10

Takhle to dopadá, když si zábavnej pořad hraje s autama a Hammond si myslí, že je závodní pilot. Když to neumí řídit, tak ať do toho neleze.

marek
12. června • 16:41

Ty šašku, až budeš mít tolik zkušeností jako on tak mužeš něco říkat. Ty jsi nikdy neboural, že? Pochybuji... znamená to snad, že nejsi řidič?

Kuk Vykuk
13. června • 4:27

Ty kašpárku já si budu říkat co chci, kdy chci a vo Hammondovy "zkušenosti" se zraněním mozku, kdy se poslal do komatu v dragsteru v rychlosti 460 km/h fakt nestojim ani náhodou. Je to sám sobě nebezpečnej magor. V březnu se zase majznul do hlavy pro změnu na motorce. Chudák jeho rodina.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-4329884/Rich... ...

Kuk Vykuk
13. června • 18:40

Ale z těch 3 chlápků je mi stále nejsympatičtější i když jim trochu hraje otloukánka.

úvaha
11. června • 13:42

Je možné, že by to nebyla chyba jedzce, ale nějaká technická závada na brzdách či rekuperaci?

dpcstb
12. června • 15:38

sam hammond o seba hovori ze bura na kazdom okruhu.

Bubaaak
12. června • 7:30

Vzhledem k tomu, že úplně stejně jsem vylítl sekat trávu i se svou Toyotou MR2, tak tipuju že řidič je poleno jak já :) V zatáčce moc odlehčil plyn, uskočil mu zadek, lekl se a šel.

BlackRider
12. června • 13:20

Je uplne jedno jestli ses spatnej ridic nebo pilot formule 1. Chybu muze udelat kazdej...

Quebe
11. června • 13:08

Ty brďo, takový kiks bych čekal od nevyježděného ucha, které se potřebuje naučit, že mokré papíry z něj nedělají vrcholného pilota a ne od člověka, jako je on. Tak hlavně, že se nic nestalo a snad mu takový políček pomůže získat zpět trochu pokory ve vztahu k řízení. Sebevědomí asi už trochu přerostlo.

Pavel
11. června • 13:51

Může to být i důsledek nějakého technického problému nebo jen odlišnosti chování tohoto konkrétního elektromobilu. Maličké přibrzdění jednoho kola v zatáčce může přivodit nezvladatelný smyk.

Quebe
11. června • 15:57

Já vidím technickou závadu jako velmi nepravděpodobnou. Tohle je spíše klasický případ panického brzdění, když zjistil, že tu zatáčku neprojede.

runner42
11. června • 12:46

Tak snad bude ok.
Každopádně si to pamatujte, až vám bude někdo zase tvrdit, že elektropohon je bezpečnější než benzín.

dpcstb
12. června • 15:34

ak neburas, nezhoris. a tesly budu burat stale menej az sa dostanu na nulu zranenych.

mpolan
11. června • 17:59

No jo, ona benzinová auta vůbec nehoří... A naftová, tak ta už dokonce umí začínající požár sama od sebe uhasit...
Proč máš pořád potřebu psát ty své demagogické bludy?

runner42
11. června • 20:02

Zaprvé netvrdím, ze benzínová auta nehoří - benzín samozřejmě hoří parádně.
Zadruhé, překvapení pro tebe, požáry dieslů jsou absolutní anomálie, díky obtížnosti naftu zapálit. Bionafta dokonce není klasifikována ani jako hořlavina.

Joe Doe
11. června • 22:01

"benzín samozřejmě hoří parádně."A na to si prisiel ako? V benzine pokojne uhasis zapalku. Vybusne su vypary benzinu, cize benzin + vzduch. Keby horel sam benzin, benzinovy motor by vyzeral inak.

dpcstb
12. června • 15:37

nic nehori bez kysliku a benzin je horlavina prvej triedy(tj patri medzi najlahsie zapalitelne horlaviny)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
14. června • 14:20

Aneb jeden pologramotný chytrolín kdáká nesmysly, a další srandisti mu to hezky olajkují. Co na tom, že to vůbec není pravda. Tady diskutují pouze dementi.Pro vaši informaci, hoření je exotermická reakce ke které potřebujete hořlavinu, oxidační činidlo a nějakou inicializaci. Nikde není napsáno, že oxidační činidlo musí být kyslík, klidně to může být chlór, fluor, nebo dokonce oxid uhličitý! (to čumíte, co?) Ano, takový hořčík vesele hoří v atmosféře oxidu uhličitého.

Kuk Vykuk
12. června • 15:36
John Doe
11. června • 16:20

Vypni altavistu a skus ako vyhladavac pouzit google alebo bing. Potom hladaj hesla ako:Ferrari fire, lamborghini fire, porsche fire.... Statisticky vzate hori Tesla asi tak casto ako ine auta.Akurat... prekvapi dnes niekoho poziar auta so spalovacim motorom?

Pavel
11. června • 13:47

S ohledem na některé požáry Tesly i tohoto vozu se zdá, že největším problémem elektromobilů budou nehody a následné požáry, které nemusí vždy posádka přežít pokud se nedostane rychle ven. U Tesly pak akumulovaná energie v bateriích v kombinaci s hliníkovou karosérií moc optimismu v tomto směru nepřináší.

Zelí
11. června • 22:07

To je špatná zpráva pro bazarníky. Bouraná elektrokára na tzv. totálku už nepůjde spravit a prodat.
Ekologové by měli tlačit na muska, aby po shoření nevznikl žádný odpad. Prostě, aby to shořelo a nezbylo nic. Samozřejmě včetně emisí co2. Když to shoří do mrtě, nemusí se nic hasit. Komu shoří elektrokára nesmutní a koupí si hned novou. Nemusí přemýšlet, jestli se vyplatí to opravovat. Když v tom majitel uhoří, nevznikne žádná škoda ani lidstvu, protože toto si koupí jenom blb, kterého se tím lidstvo elegantně zbaví. Čili samá pozitiva.

John Doe
11. června • 16:22

Hammond jazdil na aute, ktore vyrobil niekto v garazi v Chorvatsku. To auto je ekvivalentom TVR a podobnych britskych sraciek.

Ne321
12. června • 19:18

To ze je to malovyroba naopak hovori spise pro vyssi nez nizsi kvalitu. Takovahle auta montuji rucne lide, kteri do aut opravdu vidi a montaz je vypiplana k dokonalosti. Vyrazne lepsi kvalita vysledku nez u velkovyroby, kde stroje rizene Mexicany ci Turky se zakladnim vzdelanim montuji auta s cilem co nejvice minimalizovat naklady. Obzvlaste pak u fabriky jako Tesla, ktera nema s vyrobou automobilu zkusenosti a podle toho to vypada. Viz neustale kvalitativni problemy s Teslami.

Doporučujeme

Články odjinud