Richard Hammond měl vážnou nehodu. Testovaný elektrický hypersport shořel

Hrůzostrašně vyhlížející nehoda se stala při nátáčení série The Grand Tour, které se odehrávalo ve Švýcarsku. Populární moderátor ztratil kontrolu nad řízením a vylétl ze zatáčky.

V kopcích u švýcarské vesničky Hembreg havaroval při testování chorvatského elektrického sportovního vozu Rimac Concept One populární moderátor The Grand Tour Richard Hammond.

Informoval o tom britský deník Daily Mail na základě oficiálního tweetu od producentů The Grand Tour.

Vůz Rimac  pohání čtyři nezávisle na sobě pracující motory. Ty vozu dávají výkon 1088 koní a akceleraci z 0-100 km/h za ohromujících 2,8 sekundy.

Druhá série The Grand Tour již v říjnu. Na výdajích se opět nešetřilo

Druhá série The Grand Tour již v říjnu. Na výdajích se opět nešetřilo

Natáčení podle přiložených záběrů probíhalo naprosto bez problémů, ale v jedné ze zatáček Hammond nezvádl svůj vůz a nestihl dobrzdit. Hypersport vylétl z vozovky, převrátil se a začal hořet. Moderátor naštěstí stihl utéct dřív, než se auto vznítilo, přesto ho však vrtulník převezl do nemocnice v St. Gallen. Oficiální vyjádření neuvádí příliš podrobností, spekuluje se o zlomenině nohy.

Všechny ostatní detaily k nehodě prozradí až vyšetřování, každopádně díky vyjádření producentů nyní víme, že ve voze nebyl nikdo jiný. Je však jasně vidět, že moderátor musel vědět o blížící se zatáčce. Najížděl do ní nepřiměřeně velkou rychlostí. Zdá se, že téměř vůbec nebrzdil. Jeho dlouholetý kolega a moderátor Top Gearu i Grand Tour Jeremy Clarkson uvedl, že to byla nejhorší nehoda, jakou za svoji obsáhlou kariéru viděl. Naštěstí je Richard Hammond mimo ohrožení života a měl by být v pořádku.

Nebyla to jediná nehoda, kterou zažil tento člen slavného tria Top Gear. Při testování dragsteru Vampire došlo k nehodě. Při rychlosti 460 km/h vozu praskla pneumatika a skončil po několika kotrmelcích mimo dráhu. Hammond tehdy utrpěl rozsáhlá zranění hlavy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zdroj: Youtube

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků