Rhino GX Executive vypadá jako vojenský vůz. Uvnitř změníte názor

Společnost US Specialty Vehicles ukázala svou novinku. Rhino GX Executive sice zvenčí vypadá jako armádní obrněné vozidlo, uvnitř si ale pasažéry hýčká dokonalým luxusem.

Americká společnost US Specialty Vehicles ještě vylepšila obří SUV Rhino GX. Executive edice má ztělesňovat sílu, design a komfort. I když zvenčí vypadá jako vojenský vůz, uvnitř vás překvapí pořádným luxusem.

Vůz je postaven na podvozku Ford Super Duty a zaujme také svými obřími rozměry. Dlouhý je 5,7 metru, vysoký 2,1 metru a široký 2,4 metru. Celkově váží neuvěřitelných 5 tun. Armádního stylu se nezbavíte ani u výběru barvy. Odstíny Stealth Black, Tactical Green a Desert Sand jsou inspirovány vozy speciálních jednotek. 

Kia chystá obří SUV. Zůstane mu odvážný design konceptu?

Kia chystá obří SUV. Zůstane mu odvážný design konceptu?

O pohon obrněného vozu se postará buď dieselový osmiválec s objeme 6,7 litru, nebo zážehový atmosférický desetiválec o objemu 6,8 litru. Oba spolupracují s automatickou pětistupňovou převodovkou a pohánějí všechna kola. Zrychlení či maximální rychlost u tohoto kousku společnost neuvádí. 

Při pohledu do interiéru úplně zapomenete na vnější vzhled. Edice Executive si své pasažéry hýčká koženými sedadly s elektrickým nastavením či vyhříváním. Luxusní vzhled krásně doplňují chromové a dřevěné prvky. Zajímavým prvkem je také velké střešní okno, které prosvětlí interiér. 

Armádní Partisan One. Vzhledově moc neláká, nabízí ale záruku 100 let

Armádní Partisan One. Vzhledově moc neláká, nabízí ale záruku 100 let



Tím jsme ale uvnitř rozhodně neskončili. Dlouhé cesty si můžou cestující na zadních sedadlech krátit sledováním televize s úhlopříčkou 40 palců se satelitním přijímačem. Prostor mezi pasažéry na předních a zadních sedadlech je oddělen příčkou. Komunikace je tak možná jen díky interkomu. 

Cenu modelu Rhino GX Executive americká společnost nezveřejnila. Standardní model jste ale mohli vidět v pořadu Jay Leno’s Garage, kde se mluvilo o ceně v přepočtu vyšší než 5,1 milionů korun. Dá se proto očekávat, že speciální edice bude sahat ještě do mnohem vyšší cenové kategorie. 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků