Rhino GX Executive vypadá jako vojenský vůz. Uvnitř změníte názor

Společnost US Specialty Vehicles ukázala svou novinku. Rhino GX Executive sice zvenčí vypadá jako armádní obrněné vozidlo, uvnitř si ale pasažéry hýčká dokonalým luxusem.

Americká společnost US Specialty Vehicles ještě vylepšila obří SUV Rhino GX. Executive edice má ztělesňovat sílu, design a komfort. I když zvenčí vypadá jako vojenský vůz, uvnitř vás překvapí pořádným luxusem.

Vůz je postaven na podvozku Ford Super Duty a zaujme také svými obřími rozměry. Dlouhý je 5,7 metru, vysoký 2,1 metru a široký 2,4 metru. Celkově váží neuvěřitelných 5 tun. Armádního stylu se nezbavíte ani u výběru barvy. Odstíny Stealth Black, Tactical Green a Desert Sand jsou inspirovány vozy speciálních jednotek. 

Kia chystá obří SUV. Zůstane mu odvážný design konceptu?

Kia chystá obří SUV. Zůstane mu odvážný design konceptu?

O pohon obrněného vozu se postará buď dieselový osmiválec s objeme 6,7 litru, nebo zážehový atmosférický desetiválec o objemu 6,8 litru. Oba spolupracují s automatickou pětistupňovou převodovkou a pohánějí všechna kola. Zrychlení či maximální rychlost u tohoto kousku společnost neuvádí. 

Při pohledu do interiéru úplně zapomenete na vnější vzhled. Edice Executive si své pasažéry hýčká koženými sedadly s elektrickým nastavením či vyhříváním. Luxusní vzhled krásně doplňují chromové a dřevěné prvky. Zajímavým prvkem je také velké střešní okno, které prosvětlí interiér. 

Armádní Partisan One. Vzhledově moc neláká, nabízí ale záruku 100 let

Armádní Partisan One. Vzhledově moc neláká, nabízí ale záruku 100 let



Tím jsme ale uvnitř rozhodně neskončili. Dlouhé cesty si můžou cestující na zadních sedadlech krátit sledováním televize s úhlopříčkou 40 palců se satelitním přijímačem. Prostor mezi pasažéry na předních a zadních sedadlech je oddělen příčkou. Komunikace je tak možná jen díky interkomu. 

Cenu modelu Rhino GX Executive americká společnost nezveřejnila. Standardní model jste ale mohli vidět v pořadu Jay Leno’s Garage, kde se mluvilo o ceně v přepočtu vyšší než 5,1 milionů korun. Dá se proto očekávat, že speciální edice bude sahat ještě do mnohem vyšší cenové kategorie. 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků