Rhino GX Executive vypadá jako vojenský vůz. Uvnitř změníte názor

Společnost US Specialty Vehicles ukázala svou novinku. Rhino GX Executive sice zvenčí vypadá jako armádní obrněné vozidlo, uvnitř si ale pasažéry hýčká dokonalým luxusem.

Americká společnost US Specialty Vehicles ještě vylepšila obří SUV Rhino GX. Executive edice má ztělesňovat sílu, design a komfort. I když zvenčí vypadá jako vojenský vůz, uvnitř vás překvapí pořádným luxusem.

Vůz je postaven na podvozku Ford Super Duty a zaujme také svými obřími rozměry. Dlouhý je 5,7 metru, vysoký 2,1 metru a široký 2,4 metru. Celkově váží neuvěřitelných 5 tun. Armádního stylu se nezbavíte ani u výběru barvy. Odstíny Stealth Black, Tactical Green a Desert Sand jsou inspirovány vozy speciálních jednotek. 

Kia chystá obří SUV. Zůstane mu odvážný design konceptu?

Kia chystá obří SUV. Zůstane mu odvážný design konceptu?

O pohon obrněného vozu se postará buď dieselový osmiválec s objeme 6,7 litru, nebo zážehový atmosférický desetiválec o objemu 6,8 litru. Oba spolupracují s automatickou pětistupňovou převodovkou a pohánějí všechna kola. Zrychlení či maximální rychlost u tohoto kousku společnost neuvádí. 

Při pohledu do interiéru úplně zapomenete na vnější vzhled. Edice Executive si své pasažéry hýčká koženými sedadly s elektrickým nastavením či vyhříváním. Luxusní vzhled krásně doplňují chromové a dřevěné prvky. Zajímavým prvkem je také velké střešní okno, které prosvětlí interiér. 

Armádní Partisan One. Vzhledově moc neláká, nabízí ale záruku 100 let

Armádní Partisan One. Vzhledově moc neláká, nabízí ale záruku 100 let



Tím jsme ale uvnitř rozhodně neskončili. Dlouhé cesty si můžou cestující na zadních sedadlech krátit sledováním televize s úhlopříčkou 40 palců se satelitním přijímačem. Prostor mezi pasažéry na předních a zadních sedadlech je oddělen příčkou. Komunikace je tak možná jen díky interkomu. 

Cenu modelu Rhino GX Executive americká společnost nezveřejnila. Standardní model jste ale mohli vidět v pořadu Jay Leno’s Garage, kde se mluvilo o ceně v přepočtu vyšší než 5,1 milionů korun. Dá se proto očekávat, že speciální edice bude sahat ještě do mnohem vyšší cenové kategorie. 

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 147 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků