Přestavba moderní 911 se na základě odezvy klientů vzdává svého ojedinělého prvku.
Americká firma Rezvani Motors, známá především tvorbou obrněných monstrózních off-roadů, loni oznámila vstup na stále rostoucí scénu modifikovaných Porsche. Již tehdy přitom ukázala vizualizaci přestavby RR1 inspirované závodní klasikou 935 ze 70. let. A nyní po zhruba roce vývoje model doznává zásadní změny.
Projekt vycházející z techniky poslední generace 911 (992.1) měl v původním návrhu rovněž odkázat na ikonickou nízkou příď „Flachbau“ (viz galerie). Od úpravy zahrnující světlomety z Porsche Taycan teď ovšem firma ustupuje. Většina potenciálních zákazníků měla totiž vyjádřit zájem ponechat vozům klasickou příď s kulatými světlomety, byť se tím konkrétní odkaz na typický styl 935 vzdálí.
Široký karbonový bodykit RR1 každopádně do produkce zůstává, stejně jako možnost určit si, zda bude podvozek vozu naladěn k jízdě na ulici nebo na závodním okruhu. Paleta využité techniky nakonec zahrnuje dvě možnosti: 911 Carrera s třílitrovým twin-turbo boxerem vyladěným na 600 koní (441 kW) nebo vrcholné 911 Turbo S a jeho 3,8litrový twin-turbo boxer posilněný na 750 koní (552 kW).
Rezvani plánuje vyrobit maximálně 50 kusů RR1. Cenovky přestavby startují od 149.000 dolarů (cca 3,6 milionu korun), do čehož není započítána cena dárcovského vozidla, které si musí klient zajistit sám.