Rezvani ukazuje novou verzi Tanku. Pancíř vynechává, motor z Hellcatu zůstává

Malosériový výrobce Rezvani pokračuje s další verzí svého drsného off-roadu Tank. Po armádně střižené variantě Military Edition přichází s extrémním Tankem X.

Americká společnost Rezvani zřejmě nemá problém udat své rozsáhle upravené Jeepy Wrangler, které ve výsledku vypadají jako obrněné transportéry pro vojáky. Model Tank již přijel v několika specifikacích. Novinka označena jednoduše písmenem X má představovat extrémní verzi pro rychlé cestování terénem.

Rezvani totiž do Tanku X opět nasadilo strojovnu ze siláckého Dodge Challengeru SRT Hellcat – kompresorem přeplňovaný 6,2litrový osmiválec o výkonu 527 kW (717 koní) a točivém momentu 881 Nm. Stejně jako muscle car pak teréňák využívá osmistupňovou automatickou převodovku.

Sám za tmy v divočině: Youtuberovi shořel Jeep 50 kilometrů od civilizace

Sám za tmy v divočině: Youtuberovi shořel Jeep 50 kilometrů od civilizace

Celkově vzezření Tanku X je zřejmě inspirováno „stealth“ bombardéry, takže je celé auto vyvedeno v matně šedém a černém odstínu. O nenápadnosti však nemůže být u agresivního off-roadu v normálním provozu asi řeč. Na rozdíl od plně vybavené verze Military Edition ale Tank X postrádá hromadu balistické ochrany včetně neprůstřelných oken, ochrany podvozku a dalších bezpečnostních prvků.

Nabízen je ovšem hned s dvojicí terénních balíčků, které původní techniku od Jeepu náležitě vylepší. Standardní Off-Road Package zajišťuje zvýšení podvozku o 150 mm, zcela nové nápravy Dynatrac ProRock 44/60 s elektronickými uzávěrkami diferenciálů, schopnější tlumiče a pružiny Fox s delším zdvihem a nesmí chybět ani velké 37palcové terénní pneumatiky. Pokud se vám to zdá málo, Off-Road Extreme Package dále přidává hlavně nápravy Dynatrac ProRock s pneumaticky ovládanými uzávěrkami, nastavitelné tlumiče Fox nebo větší brzdy Dynatrac ProGrip.

Z Defenderu bude podznačka Land Roveru. Britové plánují řadu variant

Z Defenderu bude podznačka Land Roveru. Britové plánují řadu variant

Uvnitř přitom nejde o žádný holobyt. Objevuje se zde nové ručně prošívané kožené čalounění, semišem polstrované stropnice, head-up displej a taky 7,9palcová obrazovka infotainment systému. Za příplatek pak lze dostat třeba i systém nočního vidění s termovizí.

Tank X rozšiřuje nabídku Rezvani a zapadá do řady mezi standardní Tank a armádně vybavený Tank Military Edition. Zlatá střední cesta však i přesto vyjde na pořádně peníze, cenovka startuje na částce 259.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 5,6 milionu korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 2 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků