Rezvani ukazuje novou verzi Tanku. Pancíř vynechává, motor z Hellcatu zůstává

Malosériový výrobce Rezvani pokračuje s další verzí svého drsného off-roadu Tank. Po armádně střižené variantě Military Edition přichází s extrémním Tankem X.

Americká společnost Rezvani zřejmě nemá problém udat své rozsáhle upravené Jeepy Wrangler, které ve výsledku vypadají jako obrněné transportéry pro vojáky. Model Tank již přijel v několika specifikacích. Novinka označena jednoduše písmenem X má představovat extrémní verzi pro rychlé cestování terénem.

Rezvani totiž do Tanku X opět nasadilo strojovnu ze siláckého Dodge Challengeru SRT Hellcat – kompresorem přeplňovaný 6,2litrový osmiválec o výkonu 527 kW (717 koní) a točivém momentu 881 Nm. Stejně jako muscle car pak teréňák využívá osmistupňovou automatickou převodovku.

Sám za tmy v divočině: Youtuberovi shořel Jeep 50 kilometrů od civilizace

Sám za tmy v divočině: Youtuberovi shořel Jeep 50 kilometrů od civilizace

Celkově vzezření Tanku X je zřejmě inspirováno „stealth“ bombardéry, takže je celé auto vyvedeno v matně šedém a černém odstínu. O nenápadnosti však nemůže být u agresivního off-roadu v normálním provozu asi řeč. Na rozdíl od plně vybavené verze Military Edition ale Tank X postrádá hromadu balistické ochrany včetně neprůstřelných oken, ochrany podvozku a dalších bezpečnostních prvků.

Nabízen je ovšem hned s dvojicí terénních balíčků, které původní techniku od Jeepu náležitě vylepší. Standardní Off-Road Package zajišťuje zvýšení podvozku o 150 mm, zcela nové nápravy Dynatrac ProRock 44/60 s elektronickými uzávěrkami diferenciálů, schopnější tlumiče a pružiny Fox s delším zdvihem a nesmí chybět ani velké 37palcové terénní pneumatiky. Pokud se vám to zdá málo, Off-Road Extreme Package dále přidává hlavně nápravy Dynatrac ProRock s pneumaticky ovládanými uzávěrkami, nastavitelné tlumiče Fox nebo větší brzdy Dynatrac ProGrip.

Z Defenderu bude podznačka Land Roveru. Britové plánují řadu variant

Z Defenderu bude podznačka Land Roveru. Britové plánují řadu variant

Uvnitř přitom nejde o žádný holobyt. Objevuje se zde nové ručně prošívané kožené čalounění, semišem polstrované stropnice, head-up displej a taky 7,9palcová obrazovka infotainment systému. Za příplatek pak lze dostat třeba i systém nočního vidění s termovizí.

Tank X rozšiřuje nabídku Rezvani a zapadá do řady mezi standardní Tank a armádně vybavený Tank Military Edition. Zlatá střední cesta však i přesto vyjde na pořádně peníze, cenovka startuje na částce 259.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 5,6 milionu korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků