Rezvani ukazuje novou verzi Tanku. Pancíř vynechává, motor z Hellcatu zůstává

Malosériový výrobce Rezvani pokračuje s další verzí svého drsného off-roadu Tank. Po armádně střižené variantě Military Edition přichází s extrémním Tankem X.

Americká společnost Rezvani zřejmě nemá problém udat své rozsáhle upravené Jeepy Wrangler, které ve výsledku vypadají jako obrněné transportéry pro vojáky. Model Tank již přijel v několika specifikacích. Novinka označena jednoduše písmenem X má představovat extrémní verzi pro rychlé cestování terénem.

Rezvani totiž do Tanku X opět nasadilo strojovnu ze siláckého Dodge Challengeru SRT Hellcat – kompresorem přeplňovaný 6,2litrový osmiválec o výkonu 527 kW (717 koní) a točivém momentu 881 Nm. Stejně jako muscle car pak teréňák využívá osmistupňovou automatickou převodovku.

Sám za tmy v divočině: Youtuberovi shořel Jeep 50 kilometrů od civilizace

Sám za tmy v divočině: Youtuberovi shořel Jeep 50 kilometrů od civilizace

Celkově vzezření Tanku X je zřejmě inspirováno „stealth“ bombardéry, takže je celé auto vyvedeno v matně šedém a černém odstínu. O nenápadnosti však nemůže být u agresivního off-roadu v normálním provozu asi řeč. Na rozdíl od plně vybavené verze Military Edition ale Tank X postrádá hromadu balistické ochrany včetně neprůstřelných oken, ochrany podvozku a dalších bezpečnostních prvků.

Nabízen je ovšem hned s dvojicí terénních balíčků, které původní techniku od Jeepu náležitě vylepší. Standardní Off-Road Package zajišťuje zvýšení podvozku o 150 mm, zcela nové nápravy Dynatrac ProRock 44/60 s elektronickými uzávěrkami diferenciálů, schopnější tlumiče a pružiny Fox s delším zdvihem a nesmí chybět ani velké 37palcové terénní pneumatiky. Pokud se vám to zdá málo, Off-Road Extreme Package dále přidává hlavně nápravy Dynatrac ProRock s pneumaticky ovládanými uzávěrkami, nastavitelné tlumiče Fox nebo větší brzdy Dynatrac ProGrip.

Z Defenderu bude podznačka Land Roveru. Britové plánují řadu variant

Z Defenderu bude podznačka Land Roveru. Britové plánují řadu variant

Uvnitř přitom nejde o žádný holobyt. Objevuje se zde nové ručně prošívané kožené čalounění, semišem polstrované stropnice, head-up displej a taky 7,9palcová obrazovka infotainment systému. Za příplatek pak lze dostat třeba i systém nočního vidění s termovizí.

Tank X rozšiřuje nabídku Rezvani a zapadá do řady mezi standardní Tank a armádně vybavený Tank Military Edition. Zlatá střední cesta však i přesto vyjde na pořádně peníze, cenovka startuje na částce 259.000 dolarů, tedy v přepočtu asi 5,6 milionu korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 120 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků