Kalifornská společnost Rezvani nedávno představila světu své pojetí stylu SUV. Vůz nese jméno Tank a původně měl být nabízen jen s motorem V8 z dílen SRT.

Kalifornská společnost Rezvani nedávno představila světu své pojetí stylu SUV. Vůz nese jméno Tank a původně měl být nabízen jen s motorem V8 z dílen SRT.

Nyní však do boje vstupuje i slabší šestiválec, který snižuje cenu, ale zároveň neubírá na nadstandartní výbavě.

Nyní však do boje vstupuje i slabší šestiválec, který snižuje cenu, ale zároveň neubírá na nadstandartní výbavě.

Konkrétně se jedná o třílitrový šestiválec s výkonem 285 koňských sil točivým momentem 352 Nm.

Konkrétně se jedná o třílitrový šestiválec s výkonem 285 koňských sil točivým momentem 352 Nm.

Výrobce však ujišťuje případné klienty, že vůz tím nepřichází o vlastnosti, které považují u Rezvani za důležité.

Výrobce však ujišťuje případné klienty, že vůz tím nepřichází o vlastnosti, které považují u Rezvani za důležité.

Těmi jsou hlavně robustní vzhled, pohon 4x4 a off-roadové nastavení tlumičů i podvozku.

Těmi jsou hlavně robustní vzhled, pohon 4x4 a off-roadové nastavení tlumičů i podvozku.

Jedna z výhod slabší pohonné jednotky je logicky nižší cena.

Jedna z výhod slabší pohonné jednotky je logicky nižší cena.

Ta se z původních 178 tisíc dolarů, za které pořídíte verzi s V8 o objemu 6,4 litru a s výkonem 500 koní, snížila na hodnotu 146 tisíc.

Ta se z původních 178 tisíc dolarů, za které pořídíte verzi s V8 o objemu 6,4 litru a s výkonem 500 koní, snížila na hodnotu 146 tisíc.

Když si budete chtít vymýšlet, můžete do výbavy přidat i balistickou ochranu, systém pro noční vidění FLIR, kožený interiér, prémiové stereo značky Alpine a další podobné vychytávky.

Když si budete chtít vymýšlet, můžete do výbavy přidat i balistickou ochranu, systém pro noční vidění FLIR, kožený interiér, prémiové stereo značky Alpine a další podobné vychytávky.

Pokud budete hodně pečliví a zaškrtnete vše, co příplatková výbava nabízí, cena se vyšplhá na hranici šesti a půl milonu korun za kus.

Pokud budete hodně pečliví a zaškrtnete vše, co příplatková výbava nabízí, cena se vyšplhá na hranici šesti a půl milonu korun za kus.

Máte zájem? Podívejte se na oficiální stránky Rezvani. Tam lze obě motorizace objednat. První majitelé čekají zásilky už začátkem tohoto roku.

Máte zájem? Podívejte se na oficiální stránky Rezvani. Tam lze obě motorizace objednat. První majitelé čekají zásilky už začátkem tohoto roku.

„Díky přidání motoru V6 je Tank opravdovým silničním i terénním vozidlem," říká generální ředitel společnosti Ferris Rezvani, který je též jejím zakladatelem.

„Díky přidání motoru V6 je Tank opravdovým silničním i terénním vozidlem," říká generální ředitel společnosti Ferris Rezvani, který je též jejím zakladatelem.

„Tyto dva motory poskytují to nejlepší z obou světů a rozsah dostupných možností umožňuje kupujícím získat SUV jejich snů, doplnil Ferris Rezvani."

„Tyto dva motory poskytují to nejlepší z obou světů a rozsah dostupných možností umožňuje kupujícím získat SUV jejich snů, doplnil Ferris Rezvani."

Rezvani Tank je skutečná bestie.

Rezvani Tank je skutečná bestie.

Vypadá jako ryze bojové auto, tím však rozhodně není.

Vypadá jako ryze bojové auto, tím však rozhodně není.

Výrobce ujišťuje případné klienty, že vůz se slabším motorem nepřichází o vlastnosti, které považují u Rezvani za důležité.

Výrobce ujišťuje případné klienty, že vůz se slabším motorem nepřichází o vlastnosti, které považují u Rezvani za důležité.

Nyní však do boje vstupuje i slabší šestiválec, který snižuje cenu, ale zároveň neubírá na nadstandartní výbavě.
Konkrétně se jedná o třílitrový šestiválec s výkonem 285 koňských sil točivým momentem 352 Nm.
Výrobce však ujišťuje případné klienty, že vůz tím nepřichází o vlastnosti, které považují u Rezvani za důležité.
Těmi jsou hlavně robustní vzhled, pohon 4x4 a off-roadové nastavení tlumičů i podvozku.
15
Fotogalerie

Rezvani Tank dostane i slabší motor. Cena klesne, ale stále zůstane vysoká

Kalifornská společnost Rezvani nedávno představila světu své pojetí stylu SUV. Vůz nese jméno Tank a původně měl být nabízen jen s motorem V8 z dílen SRT. Nyní však do boje vstupuje i slabší šestiválec, který snižuje cenu, ale zároveň neubírá na nadstandartní výbavě.

Současně s debutem jednoho z nejočekávanějších SUV poslední doby, Rezvani Tank, který šokoval svět svým extrémním vzhledem, ale zároveň vyspělou technikou a praktičností, společnost oznámila výrobu i se slabším šestiválcem. Ten tak doplní již předem známý motor V8 SRT.

Konkrétně se jedná o třílitrový šestiválec s výkonem 285 koňských sil točivým momentem 352 Nm. Výrobce však ujišťuje případné klienty, že vůz tím nepřichází o vlastnosti, které považují u Rezvani za důležité. Těmi jsou hlavně robustní vzhled, pohon 4x4 a off-roadové nastavení tlumičů i podvozku.

„Díky přidání motoru V6 je Tank opravdovým silničním i terénním vozidlem," říká generální ředitel společnosti Ferris Rezvani, který je též jejím zakladatelem. „Tyto dva motory poskytují to nejlepší z obou světů a rozsah dostupných možností umožňuje kupujícím získat SUV jejich snů."

Jedna z výhod slabší pohonné jednotky je logicky nižší cena. Ta se z původních 178 tisíc dolarů, za které pořídíte verzi s V8 o objemu 6,4 litru a s výkonem 500 koní, snížila na hodnotu 146 tisíc. Za tuhle částku však dostanete základní model.

Když si budete chtít vymýšlet, můžete do výbavy přidat i balistickou ochranu, systém pro noční vidění FLIR, kožený interiér, prémiové stereo značky Alpine a další podobné vychytávky. Pokud budete hodně pečliví a zaškrtnete vše, co příplatková výbava nabízí, cena se vyšplhá na hranici šesti a půl milonu korun za kus.

Máte zájem? Podívejte se na oficiální stránky Rezvani. Tam lze obě motorizace objednat. První majitelé čekají zásilky už začátkem tohoto roku.

 

Doporučujeme

Články odjinud