Rezvani Tank dostane i slabší motor. Cena klesne, ale stále zůstane vysoká

Kalifornská společnost Rezvani nedávno představila světu své pojetí stylu SUV. Vůz nese jméno Tank a původně měl být nabízen jen s motorem V8 z dílen SRT. Nyní však do boje vstupuje i slabší šestiválec, který snižuje cenu, ale zároveň neubírá na nadstandartní výbavě.

Současně s debutem jednoho z nejočekávanějších SUV poslední doby, Rezvani Tank, který šokoval svět svým extrémním vzhledem, ale zároveň vyspělou technikou a praktičností, společnost oznámila výrobu i se slabším šestiválcem. Ten tak doplní již předem známý motor V8 SRT.

Mercedes-Benz se loučí s modelem G65 AMG závěrečnou verzí

Mercedes-Benz se loučí s modelem G65 AMG závěrečnou verzí

Konkrétně se jedná o třílitrový šestiválec s výkonem 285 koňských sil točivým momentem 352 Nm. Výrobce však ujišťuje případné klienty, že vůz tím nepřichází o vlastnosti, které považují u Rezvani za důležité. Těmi jsou hlavně robustní vzhled, pohon 4x4 a off-roadové nastavení tlumičů i podvozku.

„Díky přidání motoru V6 je Tank opravdovým silničním i terénním vozidlem," říká generální ředitel společnosti Ferris Rezvani, který je též jejím zakladatelem. „Tyto dva motory poskytují to nejlepší z obou světů a rozsah dostupných možností umožňuje kupujícím získat SUV jejich snů."

Rezvani ukázalo svůj Tank. Nové SUV tento název dokonale vystihuje

Rezvani ukázalo svůj Tank. Nové SUV tento název dokonale vystihuje

Jedna z výhod slabší pohonné jednotky je logicky nižší cena. Ta se z původních 178 tisíc dolarů, za které pořídíte verzi s V8 o objemu 6,4 litru a s výkonem 500 koní, snížila na hodnotu 146 tisíc. Za tuhle částku však dostanete základní model.

Když si budete chtít vymýšlet, můžete do výbavy přidat i balistickou ochranu, systém pro noční vidění FLIR, kožený interiér, prémiové stereo značky Alpine a další podobné vychytávky. Pokud budete hodně pečliví a zaškrtnete vše, co příplatková výbava nabízí, cena se vyšplhá na hranici šesti a půl milonu korun za kus.

Máte zájem? Podívejte se na oficiální stránky Rezvani. Tam lze obě motorizace objednat. První majitelé čekají zásilky už začátkem tohoto roku.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 29 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků