Rezvani Tank dostane i slabší motor. Cena klesne, ale stále zůstane vysoká

Kalifornská společnost Rezvani nedávno představila světu své pojetí stylu SUV. Vůz nese jméno Tank a původně měl být nabízen jen s motorem V8 z dílen SRT. Nyní však do boje vstupuje i slabší šestiválec, který snižuje cenu, ale zároveň neubírá na nadstandartní výbavě.

Současně s debutem jednoho z nejočekávanějších SUV poslední doby, Rezvani Tank, který šokoval svět svým extrémním vzhledem, ale zároveň vyspělou technikou a praktičností, společnost oznámila výrobu i se slabším šestiválcem. Ten tak doplní již předem známý motor V8 SRT.

Mercedes-Benz se loučí s modelem G65 AMG závěrečnou verzí

Mercedes-Benz se loučí s modelem G65 AMG závěrečnou verzí

Konkrétně se jedná o třílitrový šestiválec s výkonem 285 koňských sil točivým momentem 352 Nm. Výrobce však ujišťuje případné klienty, že vůz tím nepřichází o vlastnosti, které považují u Rezvani za důležité. Těmi jsou hlavně robustní vzhled, pohon 4x4 a off-roadové nastavení tlumičů i podvozku.

„Díky přidání motoru V6 je Tank opravdovým silničním i terénním vozidlem," říká generální ředitel společnosti Ferris Rezvani, který je též jejím zakladatelem. „Tyto dva motory poskytují to nejlepší z obou světů a rozsah dostupných možností umožňuje kupujícím získat SUV jejich snů."

Rezvani ukázalo svůj Tank. Nové SUV tento název dokonale vystihuje

Rezvani ukázalo svůj Tank. Nové SUV tento název dokonale vystihuje

Jedna z výhod slabší pohonné jednotky je logicky nižší cena. Ta se z původních 178 tisíc dolarů, za které pořídíte verzi s V8 o objemu 6,4 litru a s výkonem 500 koní, snížila na hodnotu 146 tisíc. Za tuhle částku však dostanete základní model.

Když si budete chtít vymýšlet, můžete do výbavy přidat i balistickou ochranu, systém pro noční vidění FLIR, kožený interiér, prémiové stereo značky Alpine a další podobné vychytávky. Pokud budete hodně pečliví a zaškrtnete vše, co příplatková výbava nabízí, cena se vyšplhá na hranici šesti a půl milonu korun za kus.

Máte zájem? Podívejte se na oficiální stránky Rezvani. Tam lze obě motorizace objednat. První majitelé čekají zásilky už začátkem tohoto roku.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků