Rezvani Beast na dalším snímku, moc toho ale stále nevidíme

Na svůj velký nástup čeká další supersportovní automobil. Jmenovat se má příhodně Beast, tedy „bestie“…
Rezvani Beast na dalším snímku, moc toho ale stále nevidíme

Kalifornská automobilka Rezvani Motors zveřejnila druhý detail svého připravovaného supersportu Beast, jenž toho ale neodhalil o nic víc než podobě střižený snímek z půle minulého měsíce. Dle tvrzení automobilky má vůz využívat „osvědčeného podvozku“ a půjde o „sportovní vůz závodního typu“. Informací je zatím jen velmi málo, takže zatím nelze říci, z jaké konstrukce bude Beast vycházet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rezvani Beast má být silniční verzí závodního automobilu

U Rezvani Motors se zatím omezili na konstatování, že karoserie bude z uhlíkových kompozitů a manuálně řazená převodovka bude mít šest stupňů. Vůz má „na jakékoli trati zajistit působivé výsledky a nekončící zábavu“ a počítá se pouze s omezenými zásahy elektronických soustav do řízení. Rezvani Beast má být skvělý jak na závodním okruhu, tak v běžném silničním provozu. Oficiální premiéra je naplánována na polovinu letošního roku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků