Rezvani Beast je nakonec radikální přestavbou Arielu Atom

Kalifornský supersport Beast byl konečně představen. Je to další americký supersport využívající extrémně lehké britské konstrukce. Je to 507 koní vs. 666 kg…

O připravovaném modelu Rezvani Beast jsme naposledy psali na začátku dubna, ovšem nyní vám už můžeme tento pozoruhodný speciál představit v plné jeho kráse. Jde o produkt kalifornské společnosti Rezvani Motors vyvinutý Samirem Sadikhovem, na nějž si možná vzpomenete v souvislosti s tři roky starou stavbou Ferrari Xerzi, jež vznikla v rámci stylistické soutěže Ferrari World Design Contest 2011.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rezvani Beast: další americký supersport s britským základem se představuje 

Rezvani Beast nakonec vychází ze základu specifického britského modelu Ariel Atom, jenž se v průběhu let stal legendou mezi vyznavači čisté rychlosti a bezprostředního kontaktu s vozem a jeho okolím (připomeňme alespoň typ Ariel Atom V8…). Jde přitom o podobný koncept, jenž zafungoval při stavbě typu Hennessey Venom GT, v současnosti oficiálně nejrychlejšího sériového automobilu světa. Této americké stavbě za základ posloužila britská konstrukce Lotus Elise…

Ariel Atom 3.5: přikrmená bestie, ovšem s pohodlnějším naladěním

Ariel Atom 3.5: přikrmená bestie, ovšem s pohodlnějším naladěním

Při prvním pohledu by podobnost Beastu s Atomem zřejmě hádal jen málokdo. Roadster Rezvani Beast totiž vyniká kompletní karoserií, jež je vyrobena z uhlíkových kompozitů, agresivními a ostrými tvary, snímatelným čelním sklem a devatenáctipalcovými litými ráfky. Nový Rezvani Beast bude k dispozici v několika verzích. Standardem je Beast 300 s přeplňovaným čtyřválcem 2,0 l o výkonu 319 koní (235 kW), jenž má vozu zajistit zrychlení z 0 na 96 km/h za 2,9 s.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rezvani Beast je k mání také jako kit pro vozy Ariel Atom

Model Beast 500 nabídne motor 2,4 l s výkonem 507 koní (373 kW), což čas potřebný pro zrychlení z 0 na 96 km/h zkrátí o 0,2 s. Rezvani Motors své vozy nabízí v rozpětí od 99 500 do 124 900 dolarů, což jsou ale jen zaváděcí ceny, přičemž ty oficiální mají činit 119 000, resp. 139 000 dolarů. Pokud ale již vlastníte Ariel Atom, přestaví vám jej u rezvani Motors do podoby Beastu za 49 000 dolarů na Beast 300 a za 69 000 dolarů na Beast 500.

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků