Rezvani Beast je nakonec radikální přestavbou Arielu Atom

Kalifornský supersport Beast byl konečně představen. Je to další americký supersport využívající extrémně lehké britské konstrukce. Je to 507 koní vs. 666 kg…

O připravovaném modelu Rezvani Beast jsme naposledy psali na začátku dubna, ovšem nyní vám už můžeme tento pozoruhodný speciál představit v plné jeho kráse. Jde o produkt kalifornské společnosti Rezvani Motors vyvinutý Samirem Sadikhovem, na nějž si možná vzpomenete v souvislosti s tři roky starou stavbou Ferrari Xerzi, jež vznikla v rámci stylistické soutěže Ferrari World Design Contest 2011.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rezvani Beast: další americký supersport s britským základem se představuje 

Rezvani Beast nakonec vychází ze základu specifického britského modelu Ariel Atom, jenž se v průběhu let stal legendou mezi vyznavači čisté rychlosti a bezprostředního kontaktu s vozem a jeho okolím (připomeňme alespoň typ Ariel Atom V8…). Jde přitom o podobný koncept, jenž zafungoval při stavbě typu Hennessey Venom GT, v současnosti oficiálně nejrychlejšího sériového automobilu světa. Této americké stavbě za základ posloužila britská konstrukce Lotus Elise…

Ariel Atom 3.5: přikrmená bestie, ovšem s pohodlnějším naladěním

Ariel Atom 3.5: přikrmená bestie, ovšem s pohodlnějším naladěním

Při prvním pohledu by podobnost Beastu s Atomem zřejmě hádal jen málokdo. Roadster Rezvani Beast totiž vyniká kompletní karoserií, jež je vyrobena z uhlíkových kompozitů, agresivními a ostrými tvary, snímatelným čelním sklem a devatenáctipalcovými litými ráfky. Nový Rezvani Beast bude k dispozici v několika verzích. Standardem je Beast 300 s přeplňovaným čtyřválcem 2,0 l o výkonu 319 koní (235 kW), jenž má vozu zajistit zrychlení z 0 na 96 km/h za 2,9 s.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rezvani Beast je k mání také jako kit pro vozy Ariel Atom

Model Beast 500 nabídne motor 2,4 l s výkonem 507 koní (373 kW), což čas potřebný pro zrychlení z 0 na 96 km/h zkrátí o 0,2 s. Rezvani Motors své vozy nabízí v rozpětí od 99 500 do 124 900 dolarů, což jsou ale jen zaváděcí ceny, přičemž ty oficiální mají činit 119 000, resp. 139 000 dolarů. Pokud ale již vlastníte Ariel Atom, přestaví vám jej u rezvani Motors do podoby Beastu za 49 000 dolarů na Beast 300 a za 69 000 dolarů na Beast 500.

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 26 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky