Rezervace VW ID.3 spuštěny: Záloha je 25 tisíc Kč, máme potvrzeny dojezdy

Ke spuštění předběžných objednávek svého nového elektromobilu přidává Volkswagen další várku informací včetně výše poplatku za rezervaci, potvrzených hodnot dojezdu jednotlivých verzí a oficiálního pojmenování modelu.

Všechno podle plánu. Volkswagen již spouští předběžné objednávky svého prvního elektromobilu na platformě MEB. Společně s tímto krokem automobilka potvrzuje oficiální označení novinky. Prvotina na poli celé rodiny elektrických modelů ID. bude nosit řadové označení ID.3.

Přestože samotný vůz stále nosí maskovací fólie, nedočkaví zájemci si jej mohou rezervovat už nyní, a to rovněž u českého zastoupení VW. Za rezervaci vozu u nás dáte 25.000 Kč, přičemž tímto si zajistíte místo mezi prvními zákazníky, kteří si budou moci na podzim letošního roku objednat prvotní speciální edici ID.3, takzvanou 1ST Edition. Předávání prvních vozů má automobilka v plánu na léto 2020.

VW I.D. chce mít neutrální uhlíkovou stopu. Emise bude šetřit už při výrobě

VW I.D. chce mít neutrální uhlíkovou stopu. Emise bude šetřit už při výrobě

Oficiální české cenovky ID.3 zatím nemáme, zmíněná speciální verze pro první zájemce se má ovšem v Německu pohybovat pod hranicí 40.000 euro (asi 1 milion Kč). Zaváděcí edice bude vynikat lepší výbavou ve formě větších kol, čtyř možností laku karoserie, navigací s hlasovým ovládáním, head-up displejem s rozšířenou realitou či panoramatickou střechou. Těchto prvotních modelů vyrobí VW jen 30 tisíc kusů.

Speciální edice pak bude zlatou střední cestou s bateriovým modulem o kapacitě 58 kWh, který podle testovacího cyklu WLTP zajistí vozu dojezd až 420 km. Výchozí specifikace ID.3, s odhadovanou cenou v Německu okolo 30.000 euro (asi 770.000 Kč), je potvrzena s kapacitou baterií 45 kWh a dojezdem až 330 km. Vrcholná verze modelu dostane modul o kapacitě 77 kWh a uváděný dojezd 550 km.

VW I.D. Roomzz je dalším konceptem elektrického SUV. Do výroby půjde v roce 2021

VW I.D. Roomzz je dalším konceptem elektrického SUV. Do výroby půjde v roce 2021

Nejprve tedy VW uvede ID.3 ve speciální edici, načež během roku 2020 již spustí objednávky standardních variant ve trojici zmíněných specifikací. Informace o pohonné jednotce zatím nejsou upřesněny, čekat však máme elektromotor pohánějící zadní kola s výkonem okolo 125 kW (170 koní) a točivým momentem 300 N.m.

Dalších informací a oficiálního odhalení Volkswagenu ID.3 se dočkáme na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu.

Speciál: Autosalon Frankfurt 2019

Zářijový autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem je společně s březnovým autosalonem v Ženevě nadále jednou z nejprestižnějších a největších automobilových výstav v Evropě. International Motor Show (IAA) proběhne ve dnech 12. - 22. září, výhradně novinářům bude v pořadí už 68. ročník autosalonu otevřen od 10. do 11. září.

 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Frankfurt nad Mohanem, Německo
Adresa výstaviště: Ludwig-Erhard-Anlage 1, 60327
Oficiální web: www.iaa.de/en/cars
Otevírací doba: Po - Ne 9:00 - 19:00
Ceny vstupného: Po-Pá: 15 eur, So-Ne: 13:00 eur, studenti: 8,5 eur
Vstupenky: IAA Online Ticketing

BMW řady 1 • BMW řady 3 TouringBMW M8 • Ferrari SF90 • Ford ExplorerFord Kuga • Honda E • Kia XCeed • McLaren GT • Mercedes-Benz GLB • Opel Corsa • Porsche Taycan • VW ID.3

 

 

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků