Vysral jsem se.
Miluju fekální humor. A položil jsi kabel nebo byl jaternicový prejt?
Miloš Zeman style.
Takže do kalhot
na nový model už asi nebude páčka pod volant z ČR
BMW i3 a i8 vývoj byl společný.Vozidla mají karbonový skelet(monokok). plastové díly karosérie a šasi z lehkých hliníkových slitin včetně náprav, brzdičů. Výsledek např. i3 pouze1300 Kg vs 181kTakže Lambo celkem nic nového nepřináší.
Až na maličkost, že i3/i8 nepoužívá carbon fibre ani forget carbon, ale levnou náhražku CFRP (carbon fibre reinforced plastics), tedy plast zpevněný karbonovými vlákny. Skutečný karbon na výrobu monokoku použila dávno před BMW řada automobilek včetně Lamba (Aventador), Jaguar nebo Bugatti už začátkem 90sátek, Alfa, Zonda, Mercedes, Porsche, Aston, Ferrari a řada dalších.
Všichni máme Google nexělej chytrého 😉😆😆😆Stále si stojím za tím co jsem napsal. Co se týče kategorie nemíní MPV příměstský ELEKTROCKÝ a supesport Hybrid bylo BMW první na světě v těchto kategoriích.Ty levná náhražko proč lžeš?
To je stejné prvenství jako použít uhlíková vlákna pro konstrukci záchodového prkénka, zcela bezvýznamné prvenství.Samo BMW píše o CFRP jako o levnější variantě k carbon fibre, všichni co mají google si to mohou najít.
Tak už za nich to nebylo nic nového
To se pleteš.I3 bylo první své kategorie příměstský, městský vůz. Navíc v elektrickém pohonuI8 byla první v kategorii supersport pohonu Hybrid benzín+elektromotor.... které mají jednodílný monokok celá carbonový . To vše přišroubované na šasi rámu z lehké slitiny. Oba automobily mají motor mezi zadními koly a pokoj zadních kol. Psát u článku Lamborghini, že je revoluční je hovadina.
Karbon vrže.
Ty vole ten čur.k sem fakt napsal. Jak může být někdo, tak debilní?
Čekám kdy se k tématu vyjádří místní cvičená opice a dvorní klaun " i20" Jeho názory jsou legendární.🙏
Kompozit jsou uhlíkový vlákna a pojivo který zapečením získá požadovaný vlastnosti. Kovat se dá leda kov.
https://en.wikipedia.org/wiki/Forged_composite...
Kování je tvarová úprava kovu za tepla nebo za studena. Mlácenim do kompozitu vznikne maximálně hromada odpadu.
Je li to narážka na kovaný karbon, tak to je používaný termín. A kov to neni
Už už jsem se lekl, že můj závoďácky kovaný klikový hřídel je z carbonfiberu..a není. Právě si totiž měním poprvé rozvody B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.