Revoluční Lamborghini LB744 ukázalo své šasi. Bude samý karbon, včetně přídě z kovaného kompozitu

19 komentářů

webpaja
16. března • 21:42

Vysral jsem se.

Stifler
17. března • 9:36

Miluju fekální humor.
A položil jsi kabel nebo byl jaternicový prejt?

webpaja
17. března • 10:28

Miloš Zeman style.

Vilém
18. března • 11:47

Takže do kalhot

k.ik
16. března • 15:46

na nový model už asi nebude páčka pod volant z ČR

i3,i8
16. března • 12:37

BMW i3 a i8 vývoj byl společný.
Vozidla mají karbonový skelet(monokok). plastové díly karosérie a šasi z lehkých hliníkových slitin včetně náprav, brzdičů. Výsledek např. i3 pouze1300 Kg vs 181kTakže Lambo celkem nic nového nepřináší.

Kosanovič
16. března • 21:32

Až na maličkost, že i3/i8 nepoužívá carbon fibre ani forget carbon, ale levnou náhražku CFRP (carbon fibre reinforced plastics), tedy plast zpevněný karbonovými vlákny. Skutečný karbon na výrobu monokoku použila dávno před BMW řada automobilek včetně Lamba (Aventador), Jaguar nebo Bugatti už začátkem 90sátek, Alfa, Zonda, Mercedes, Porsche, Aston, Ferrari a řada dalších.

i3,i8
18. března • 11:51

Všichni máme Google nexělej chytrého 😉😆😆😆
Stále si stojím za tím co jsem napsal. Co se týče kategorie nemíní MPV příměstský ELEKTROCKÝ a supesport Hybrid bylo BMW první na světě v těchto kategoriích.
Ty levná náhražko proč lžeš?

Kosanovič
18. března • 16:48

To je stejné prvenství jako použít uhlíková vlákna pro konstrukci záchodového prkénka, zcela bezvýznamné prvenství.
Samo BMW píše o CFRP jako o levnější variantě k carbon fibre, všichni co mají google si to mohou najít.

ACE
16. března • 17:05

Tak už za nich to nebylo nic nového

i3,i8
16. března • 19:18

To se pleteš.
I3 bylo první své kategorie příměstský, městský vůz. Navíc v elektrickém pohonuI8 byla první v kategorii supersport pohonu Hybrid benzín+elektromotor.... které mají jednodílný monokok celá carbonový . To vše přišroubované na šasi rámu z lehké slitiny. Oba automobily mají motor mezi zadními koly a pokoj zadních kol.
Psát u článku Lamborghini, že je revoluční je hovadina.

i20
16. března • 11:54

Karbon vrže.

😎
16. března • 12:29

Ty vole ten čur.k sem fakt napsal. Jak může být někdo, tak debilní?

Pepa, Brno
16. března • 10:13

Čekám kdy se k tématu vyjádří místní cvičená opice a dvorní klaun " i20" Jeho názory jsou legendární.🙏

homer
16. března • 7:33

Kompozit jsou uhlíkový vlákna a pojivo který zapečením získá požadovaný vlastnosti. Kovat se dá leda kov.

Kosanovič
16. března • 19:55
homer
17. března • 9:11

Kování je tvarová úprava kovu za tepla nebo za studena. Mlácenim do kompozitu vznikne maximálně hromada odpadu.

ACE
16. března • 9:03

Je li to narážka na kovaný karbon, tak to je používaný termín. A kov to neni

WRC Fabia R2 Twincharger
16. března • 8:26

Už už jsem se lekl, že můj závoďácky kovaný klikový hřídel je z carbonfiberu..a není. Právě si totiž měním poprvé rozvody B-]

Doporučujeme

Články odjinud