Revoluční EV koncept Volkswagenu nabírá obrysy. Líbí se vám?

Volkswagen nový koncept oficiálně představí až na autosalonu v Paříži, ale už nyní o něm do světa posílá první detaily.

Německá automobilka zatím neprozradila oficiální název nového konceptu, už teď o něm ale víme několik zajímavostí. Prvně bude představen na autosalonu v Paříži, který startuje už za šest dní. Jedná se o elektromobil na platformě MEB, jenž je pro takto poháněné vozy speciálně navržena.

EV koncept Volkswagenu pro Paříž: Rozměry Golfu, prostornost Passatu

EV koncept Volkswagenu pro Paříž: Rozměry Golfu, prostornost Passatu

Volkswagen vůz postupně odhaluje a ještě před startem show ve Francii uvolnil několik prvních skic nového konceptu. U elektromobilu zaujmou zadní posuvné dveře i minimalistická světla. Automobilka z Wolfsburgu už dříve prozradila, že brzy představené vozidlo je velikostí Golf, ale uvnitř bude prostorné jako Passat. V Paříži bude kromě jiného přestaveno také nové řešení interiéru.

Architektura zmiňované MEB platformy umožní umístění baterií do celé podlahy vozu. Dojezd by se i díky tomu mohl vyšplhat až na 600 kilometrů, což je pro elektromobil opravdu skvělé číslo.

EV koncept Volkswagenu bude revoluční jako Beetle

EV koncept Volkswagenu bude revoluční jako Beetle

Skici Volkswagenu nemají předznamenávat jen jeden šílený futuristický koncept. Automobilka to s elektrickým vozem myslí vážně a dokonce věří, že s tímto modelem způsobí podobnou revoluci jako kdysi s broukem. Vůz, který zatím můžeme vidět jen na prvních náčrtech, půjde do sériové výroby a měl by se začít prodávat do roku 2020. V Německu prý dále pracují na elektrickém crossoveru, MPV a nástupci Phaetonu. Všechny by se měly prodávat do roku 2025.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků