Revoluční EV koncept Volkswagenu nabírá obrysy. Líbí se vám?

Volkswagen nový koncept oficiálně představí až na autosalonu v Paříži, ale už nyní o něm do světa posílá první detaily.

Německá automobilka zatím neprozradila oficiální název nového konceptu, už teď o něm ale víme několik zajímavostí. Prvně bude představen na autosalonu v Paříži, který startuje už za šest dní. Jedná se o elektromobil na platformě MEB, jenž je pro takto poháněné vozy speciálně navržena.

EV koncept Volkswagenu pro Paříž: Rozměry Golfu, prostornost Passatu

EV koncept Volkswagenu pro Paříž: Rozměry Golfu, prostornost Passatu

Volkswagen vůz postupně odhaluje a ještě před startem show ve Francii uvolnil několik prvních skic nového konceptu. U elektromobilu zaujmou zadní posuvné dveře i minimalistická světla. Automobilka z Wolfsburgu už dříve prozradila, že brzy představené vozidlo je velikostí Golf, ale uvnitř bude prostorné jako Passat. V Paříži bude kromě jiného přestaveno také nové řešení interiéru.

Architektura zmiňované MEB platformy umožní umístění baterií do celé podlahy vozu. Dojezd by se i díky tomu mohl vyšplhat až na 600 kilometrů, což je pro elektromobil opravdu skvělé číslo.

EV koncept Volkswagenu bude revoluční jako Beetle

EV koncept Volkswagenu bude revoluční jako Beetle

Skici Volkswagenu nemají předznamenávat jen jeden šílený futuristický koncept. Automobilka to s elektrickým vozem myslí vážně a dokonce věří, že s tímto modelem způsobí podobnou revoluci jako kdysi s broukem. Vůz, který zatím můžeme vidět jen na prvních náčrtech, půjde do sériové výroby a měl by se začít prodávat do roku 2020. V Německu prý dále pracují na elektrickém crossoveru, MPV a nástupci Phaetonu. Všechny by se měly prodávat do roku 2025.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků