Já se dost divím, že u VW nový CR nafťáky pořád označují zprofanovaným TDI. Chtělo by to tlustou čáru za minulostí a rázně zkoncovat s názvem tractor diesel inside, protože ty common raily jsou někde jinde
Tady zase někdo myslí, že audi potřebuje něco kupovat od Maserati. Tohle bohužel pravda není, a ani být nemůže. Chce to taky někdy trochu přemýšlet, než za každou cenu napsat nějakou bulvární bleskovku, ve které je pravdy spíše méně než více...
Armando, to Audi má štěstí, že jsou lidi tvého tipu, jinak myslím by už skrachovalo... Ale budiž. Všichni máme v blahé paměti, jak VW škemral o transaxle (je to asi nejlepší možný systém a bohužel nikdo jiný ho neumí).To Radek - Ale jo, já neříkám, ale když se podíváš na motory v Ivecu, tak ty objemy tam taky najdeš. A mezi nama, parametry jsou jedna věc, ale motor (V10 TDI) ačkoliv CR (taky víme) se svojí náplní oleje (14l), s tím, že to nikdo neumí spravit atd, není prostě vítězství. Já bych to prostě nechtěl ani zadarmo. To je vše. A jak říkám Iveco motor v tomto objemu (možná ne úplně přesně taky má) a myslím, že by nebyl problém pro Fiat dotáhnout tento motor sám dokonce. Problém je spíš jinde. Koupit to teď, dokud je po tom zháňka, která nebude věčně (proto nevyvíjet svůj). ALe za cenu, že si Fiat pošramotí pověst a k tomu ještě předá skopčákům Transaxle, za to to prostě nestojí. Dovedeš si představit dělat Quadroportte ducducduc? Já ne. Tak ať to zůstane při starým... Tohle je věc, kterou prostě neututláš...To všemSpolupracovat se musí, doba je zlá, ale s VW? No to snad ne!!!Jinak to přirovnání východ západ...Jo to sedí... Taky bych byl nerad, aby mi v autě bzučelo HTP a nebo kvičelo TDI (byť by to byl už okopčený CR)...:-DJE zde jedna důležitá věc, kterou je nutné podotknout... Většinou, když se Fiat s někým spojí, tak je to ve smyslu Fiat vyvine za společné peníze něco a pak to společně používají. Ale tohle, tohle pánové ne... To by bylo špatné...Moc špatné. Používat "normalizovaný"produkt...To ne, to je tak dobré do VW, škodovky Seatu a Calibru...Ale nikde jinde... Ani největšímu nepříteli bych tohle nepřál...
Možná se mýlím, ale pokud vím, tak V1O TDI není CR, ale PD
Taky mám takový pocit, že V10 TDi je skutečně PD a ne CR. 2,7 TDi je CR a 3,0 je taky CR (Mimochodem 2,4 MJTD má skoro stejný výkon jako 2,7 TDi, a nová 3,0 MJTD má větší výkon, ale kdy bude? než 3,0 TDI). 4,2 TDI je taky CR. Radku de o to, že ten 10 válec má svůj původ v motoru z náklaďáku (MAN) stejně jako jsem uvedl příklad, že by Fiat mohl použít motor z Iveca (samozřejmě by to nebylo levný, ale nemožný taky ne).Na transaxlu jsme se shodli (odzkoušený, vymakaný...), není třeba chytat za slovo, když sem napsal nejlépe možný - nejlépe možný pro sedany a limuzíny, nebo si snad někdo dokáže představit u Quattroporte motor uprostřed? Asi ne, že. Jinak mezi nama VW transaxle ani tak nechtěl pro audi (i když taky), ale spíš pro Passata a nástupce Phaetonu, pokud bude. Když máme pokračovat se vzděláváním, tak Iveco vzniklo jako joint-venture Fiatu a Fordu (a ještě někoho, nevím teď ale koho), přičemž postupně to přešlo plně pod kontrolu Fiatu, přičemž se z Iveca vlastně stala divize nákladních vozů a atobusů (dnes Irisbus s účastí Renaultu - resp ve značce Irisbus se spojila výroba autobusů Iveco (Fiat), Renault a Karosa). skupiny FiatP.S.: Jinak samozřejmě V 10 TDi není špatný motor (zvláště po notných úpravách, s kterými se asi počítá) a snad by se asi hodila možná do Quattroporte, ale byl bych stejně raději, kdyby měli vlastní motor...
Tak FIA a FORD v IVECu přeci blbots FIAT a Magirus ne!
Jenže co ty bys rád, to nikoho jaksi nezajímá...
Jinak jeden odkaz...Už teď to není špatný motor. Nevěřím tomu, že by jeho překopání mělo být dražší, než kupování motorů od VW (a tím i živení si konkurenci), nehledě na to, že to TDI by se muselo ve Fiatu taky překopat. Ale asi je to věcí názoru...Ten VW má 230 kW a 750 Nm (3750) 5,0 l V10 - drc drc, bum prásk,ale nižší spotřeba*To Iveco má 202 kW a 930 Nm...(2500) 6,0 l V6 - pružnější a klidnější chod, vyšší spotřebaHmotností a velikostí jsou si ty motory naprosto rovnocenné. Mimoto, ten VW splňuje nyní pouze EU3 (stará známá věc, že už se tam filtr pevných částic ne a ne vlézt v případě Tuarega), takže tradá...(EU 4 pro náklaďáky - to jen aby bylo zřejmé, že ten motor má svůj prapůvod v MANu.)http://www.ivecomotors.com/cgi-bin/ivecoMotors.dll/ivecomotors/home.jsp?BV_SessionID=@@@@1170203315.1152177051@@@@&BV_EngineID=cccdaddiehegfgjcefeceegdgimdfhi.0&categoryOID=-1073750400* samozřejmě je ten motor slušně utlumen,ale do V8, V10 a V12, které se vyskytují ve třídě Quattroporte to má i přes všechnu snahu hooooodně daleko.
Chlape nevím co tím chceš říct. V10 TDI už tady máme pár let, ten motor je za tu dobu solidně odzkoušen a má své nesporné výhody.Ty tady jenom plácáš pořád něco o motorech z náklaďáku. Pokud si někdy měl otevřenou kapotu u Iveca, mohl bys názorně vidět, jak se ten motor liší od motorů použitých u normálních aut. Viděl bys, kolik práce by bylo, kdyby někoho napdlo tyto motory upravovat. Můžeš mi (jako pro tebe neznalému) názorně vysvětlit, co mají tyto motory společné? Mají odlišné kliky, trysky, písty, setrvačník, vstřikování, zasvavěný prostor a samozřejmě převodovku, která ale není součástí. Ty motory jsou jedním slovem jiné. Ty čerpáš jen z nějakých tiskovin, ale ty motory si dle mého skromného názoru prostě naživo neviděl, jinak by si takovou hovadinu těžko mohl napsat. Máš vůbec tušení co to je, znova konstruovat klikovku? Víš kolik výpočtů se musí provést? Víš kolik testů? Víš vůbec o konstrukci něco???
No já ano,a le ty zjevně ne... Svým způsobem sis na dost otázek odpověděl (např. převodovka - víš, že to enní jen o motoru), ale zbytek opět mimo...
Chtěl jsem vysvětlení, pokud tomu rozumíš, není problém mi na to odpovědět. Ale zjevně jsi konstrukci spalovacích motorů na strojní fakultě nestudoval, tudíž se nedivím, že mi na tyto mnou položené otázky nedokážeš uspokojivě odpovědět. Přestaň tady ze sebe dělat vševěda, protože v mých očích si tím nijak nepolepšíš, spíše naopak, utvrzuješ tady názor na tebe, že si pouze velkohubý kecal, který toho o konstrukci moc neví. Je to od tebe trapné.
:-D
Hm, a teď tu o tom, jak se ty chodíš sem na AR bavit... Ubohé.
Ne to není ubohé, ubohý seš akorát ty, tvé blbosti se směju. Nejvíc se mi líbí zoufalci jako ty, co si m...í p...o nad nějakou německou s...u a hledají příležitost si něco stupidního dokazovat. Pak si hrají na erudovanýho odborníka s odvolávkama na nejhorší fakultu (jak na VUT, tak ČVUT) co znám, nevědíce vůbec ničeho. Já jestli sis ty trolíne nevšiml, nediskutuji o tom jestli to či ono je lepší. O TDI V 10 vím svoje, na rozdíl od tebe vím i o problémech kterej ten motor má (mimo jiné ho u nás nedokážou spolehlivě odservisovat, krom výměny oleje),ale ty si myslíš, že když tady vyjmenuješ pár věcí jako klika, píst, vstřik, ventil a k tomu pár slov skomolíš..., že seš odborník na slovo vzatý. Tady bohatě stačí vědět, jestli V 10 je PD nebo CR (ani to nevíš!), jak se ten motor projevuje a co vše je nutné změnit a za kolik... Já sem napsal, že to de a že by to nebylo možná ani tak drahé(Protože ty si nejspíš asi tak blbý, že ani nevíš, že Iveco patří Fiatu a že tedy Fiat disponuje velkými naftovými motory). Ale to nevíš ani ty magore ani já, tak už si mě neber do úst. Napiš něco rozumného a pak dělej pupíky. O Fiatu nevíš vůbec nic a pochybuji, že víš něco o Audi či VW. Mimochodem o patentech a podobných věcech na rozdíl ode mne nevíš taky nic. Mě zajímá spíše obchodní stránka věci...Jestli je pro Fiat rozumnější kupovat TDI a upravovat je ( v takové podobě by prostzě do žádného auta od Fiatu nemohla) a nebo upravit svůj motor (který mají) a prodávat ho třeba dál... To je to oč tu kráčí a co si za dva dny svým ubohým mozečkem nebyl schopen pochopit. Takže asi jediný motor, který by připadal z koncernu VW zajímavým pro Fiat je 4,2 V8 TDi (CR). ALe šoupnout to za vymakaný transaxle je podle mě blbý obchod... A asi si to i ve Fiatu uvědomují, protože o tomhle kšeftu se už mluví asi tak dva roky a zatím (zaplať pán Bůh) nic. Tato otázka asi přijde aktuální v momentě, kdy bude mít Fiat nová SUV (Kubang a pod.) ve stilu Tuarega. Tam se ta nafta hodí. Ale třeba do toho Quattroporte si to TDi představit nedovedu.
Drobnost, já nějaký ten čas studoval na univerzitě v Mnichově. Světe div se, tam je taky strojní fakulta. Bohužel pro tebe, který neumí číst a po světě toho moc nenajezdil, bere v úvahu jen naše školy. Asi by to chtělo studený obklad na hlavu a prášek.Na to co nosíš v hlavě si opravdu velký hloupý suverén, který si myslí, že nedělá chyby. Přečti si tuto diskuzi ještě jednou, nebo lépe: nech ji přečíst nezaujatému člověku, ať ti řekne svůj názor. Možná se budeš divit až tě označí nelichotivým přízviskem.
Armando, nech toho, dyk von musí mít voči jak bystrozrakej z tý pohádky, protože je tak blbej, jak daleko vidí :-D:-D:-D Von je jasnej příklad toho, jak v česku autům každej rozumí, a nepřizná si, že by o autech toho nedej bože mohl někdo vědět víc. Jeho názory jsou stejnýho stáří, jako jeho auto (13 let stará brava, pokud se nemejlím) ale ono už je jiný století:-/
Když už děláš odborníka na slovo vzatého, tak si zjisti, kdy se nejdřív začalo vyrábět moje auto a pak piš, jak staré je. Aspoň nenapíšeš stupiditu (resp. blbost).
Co tu ještě děláš, mazej spát, už je dávno po večerníčku ty internatioNAl VehiclE company, nejdřív si o tomto oboru zjisti (celkem snadno dostupné) relevantní informace a pak tu DISKUTUJ. Tohle kydání špíny na ostatní, pramenící z absolutní neznalosti dané problematiky tímto svým amatérským "zápalem pro věc" nedoženeš. Právě naopak jsi tady k smíchu. A podrážděné plácání nesmyslů a blábolů tuto situaci ještě více graduje. Stal ses obětí vlastní hlouposti a tím, že tady budeš plácat kraviny a vytrhovat jednotlivá slova oponentů z kontextu sdělení, tím děláš ze sebe pořád většího a většího troubu. O autech toho tady mnozí víme hodně, mnozí máme za sebou studia tohoto oboru (stavba a provoz motorových vozidel, konstrukce spalovacích motorů, technologie opravárenství motorových vozidel, technika automobilů atd atd atd) a ty se s náma prostě budeš hádat, aniž bys o této problematice měl nějaké hlubší povědomí (technické, marketingové a ekonomické). Nech už toho, akorát ze sebe děláš pořád většího hlupáka a dráždíš nás k tomu, abychom si z tebe utahovali.PS promiň to stáří tvého miláčka, Bravě všeobecně je letos o dva roky míň, než jsem zmínil (což nemusí být případ tvého vozidla), ale to minulé století mi nevyvrátíš, to musíš přiznat, nicméně prozradil´s to tady na sebe v dubnu ;-) Tak už toho nech a už sem nepiš. Ahoj
Jak dlouho ti trvalo napsat tady ten nic neříkající canc (s výjimkou toho, že mi vypadly 2 písmenka a s výjimkou toho, že se pravděpodobně řadíš mezi odborníky)? Asi tě to stálo hodně úsilí, viď (to usuzuji z toho že pokud se považuješ za odborníka v autech tak tvým koníčkem asi nebude pravopis a sloh, ale přesto se ti to podařilo napsat bez překlepu, což pokud sem někdo přispívá jen věcně (což není zatím tvůj případ) a nečte to po sobě je docela problém, já si tady nedělám pravopisná cvičení a myslím, že krom tebe asi nikdo další)? Já už bych se teda rád dověděl nakonec něco od Vás, jak ty říkáš odborníků něco, ehm konkrétního. Něco teda o tom marketingu a managementu a o spalovacích motorech, když já o tom nevím vůbec nic. Myslím, že jediné konkrétní věci sem tady napsal já. Co sem já prozradil je moje věc, já se nemám za co stydět, nehraji si na nějakého ubohého anonymuse.
Vezmu li tvé příspěvky, hemží se to v nich hrubými pravopisnými chybami. Psát i/y by ses snad už naučit psát mohl - "odborníku".To, že když ti dojdou rozumné argumenty, pouštíš se do urážení a označování ostatních za špínu a plebs, to svěčí o tvé duchovní vyspělosti.Jediné co se od tebe dozvíme, je směs tabulkových hodnot, domněných informací a taky toho, jak Fiat to všem natírá. Žádný konkrétní link na zdroj nebo odborné informace to bohužel není. Prostě typický příklad toho, jak může být člověk nadutým hloupým suverénem. Nějaké řeči o tom, že ty se za nic nemusíš stydět, hm, to ne, tvůj mozek totiž nedovede rozlišovat mezi hloupostmi a hodnotnými informacemi. A pokud se najde nějaký oponent, automaticky je to anonymní hlupák.Závěrem? Nedivím se, že děláš to co děláš a jezdíš v tom v čem jezdíš. Lidi tvého formátu toho totiž v životě moc nedokážou.Dále nebudu reagovat, jak se říka, blb zůstane blbem i kdyby si myslel opak.
A co dělám?Chyb sem udělal rozhodně míň jak ty. Konkrétní linky sem dal taky. Dokonce sem napsal parametry. Ty akorát ze sebe děláš zoufalce. Já ti ennadával. první kdo nadával si byl ty a pak nějakej truhej trula na m. Je mi to celkem jedno nezbám Vás a asi nikdy nepoznám, nechybí mi lidi Vaší úrovně. to je vše. Rozdhodně Fiat považuju za lepší koncern než VW. Ty obráceně. Proto sem u tebe chudák. Z tvého příspěvku vyznělo jasně ( a to byla tvá reakce, že Audi ej nad značka, nadauto, co má všechno co chce a nemají potřebu ani spolupracovat s Maserati, ačkoliv já vím, že už o ten systém škemrají dost dlouho) A taky vím, že krom V10 nemají Fiatu co nabídnout. Jenže to skopová hlava jako je tá tcoje není schopná pochopit. Stejně tak jako není schopná pochopit, že V10 TDI nevznikla tak, že se nějaká jiná skopová hlava rozhodla postavit nový motor. Ten motor má skutečně základ v motoru z náklaďáku. Potažmo, už sem ti dal i link na Iveco, aby si pochopil to co sem se tě snažil říct. Jenže to ty ani tvoje podobní nikdy nepochopí. Iveco prodává své motory dokonce samostatně a má své motorové divize nejenom na motory pro náklaďáky a autobüsy,ale také pro lodě, technologii a další. Proto sem napsal, že yb možná pro Fiat bylo lepší vzít již existující motor )jehož parametry sem ti sem taky napsal a tento motor překopat a mít svůj vlastní motor). Nevím kolik by to stálo, ale vím jistě, že by to (alespoň z mého pohledu) bylo lepší, než dávat peníze za motory konkurenčnímu koncernu, dát jim k tomu návdavkem know - how asi nejlepšího systému transaxle v současnosti od Maserati... Pokud to tvá skopová hlava nechápe... Je to tvůj problém...
Jenom pro tvou informaci, školy jsem vystudoval 3 (pokud nepočítám základní, ale střední už ano), 2 z toho byly zaměřené na konstrukci a provoz motorových vozidel a ta třetí byla o marketingu. V oboru motorových vozidel konkrétně se pohybuji už 30 let a za tu dobu jsem prošel od konstrukce do výroby a dále přes prodej nyní do marketingu. Vypadá to, že moje další štace bude zase zpět konstrukce, ale spíš strategie, už ne technická konstrukce jako taková. Myslím, že mi za dobu mé "PRAXE V OBORU MOTOROVÝCH VOZIDEL" prošlo rukama nespočitatelné množství aut (dle nynějších kategorií M1, M2, N1, N2) a myslím, že se tak trochu mohu považovat za odborníka v tomto oboru. Nicméně pokud si myslíš, že toto mé zaměření a tato má praxe mne neopravňují k tomu se takto zařadit, je to pouze tvůj názor, který ti já nebudu vyvracet. a víš proč? Protože nechci. A víš proč? Protože mi za to nestojíš. Dám ti jednu radu do budoucna, až se zase pustíš do nějaké argumentace, zkus nejdříve trochu přemýšlet (ono to myšlení ani nebolí) a nejprve si zjisti pár relevantních informací. Toto je to poslední, co jsem považoval za nutné ti sdělit a přeji ti do dalšího života mnoho úspěchů.
Snažil sem se reagovat... Si blb, sorry, předvedl si to... Já nemám potřebu si tady tahat triko jako nějaký anonymní puboš. Já mám vždycky snahu, ale tady je to out...P.S. Nějaká ubohá univerzita v Mnichově s tím, že bere jen české školy je úplně out, tím tady asi nikoho neohromíš. Jenže je to prd platný, když je to všechno anonymus... Takže 0 bodů máš smůlu... Já vím co vím... a s tím vyjdu, ty si nicka... A jako nicka tady máš jen hloupé řečičky. Pokud se nezmůžeš na fakta tak nereaguj, je to pak o ničem, nemám náladu tady plýtvat injektivama na nicku. Dělám to jen ze slušnosti nulo.Magirus, Fiat Ford... nějak sem to nepochopil.. Při zakládání Iveca byl 100 pro Ford a Fiat a ještě někdo třetí (nevím kdo...), musel bych hledat... Už je tot aky hooodně let.
Ano, konečně se bavím. Jak jsi to všem ukázal, jak si vyzrál nad systémem, jak si chytrý ó pane náš. Je veeelmi zajímavé, jak chtrolín tvého formátu, jezdí v 11 let staré šunce a přitom toho tolik ví, zná a nepochybně umí. Já na rozdíl od tebe chlapečku, jsem v úplně jiné rovině a to především té, že si mohu koupit auto na které "ukážu" a nemusím si svůj zadek vozit v ojetinách jako ty. Tak se jen bavím nad tím, do čeho všeho lidi jako ty vidí a přitom nejsou schopni si vydělat na pořádný auto, ať už to je Alfa, VW, Toyota nebo cokoli jiného.Nad tímto rozdílem se pousmívam já a vím....PS: Nejdřív něco dokaž, potom poučuj ostatní, zrovna od tebe to zní velmi směšně. A bavím se nejen já.
Hm abych rekl pravdu, tak nevim jak je to s licenci na transaxle, ale mam pocit, ze asi stejne jako napr. s licenci na lichobeznikove zaeseni kol - TUDIZ NIJAK. Je to proste technicke reseni, ktere neni v nicim vlastnictvi. Jeho uziti je tedy libovolne. Ale proc sem hlavne pisu: z zidle mne nadzvedlo Tvoje prohlaseni: " je to asi nejlepší možný systém, mysleno Transaxle, a bohužel nikdo jiný ho neumí. Hm, znas napr. zivouci legendu zvanou Mazda MX5? Ocividne ne. Ty zrejme zijes Tvem krasnem svete plnem rakovinotvornych exhalaci z TDI. MX5 pouziva transaxle od sameho pocatku a ze by jej neumela udelat by mohl tvrdit jen velky automobilovy diletant.. cimz se dostavame zpatky k Tobe.;-)
Ty chceš porovnávat transaxle z Quadroportte (nebo případně AR 75 a další) se systémem v MX 5? 100 bodů. Permoni a jiní xxx by se měli naučit prvně číst a pak psát... Ale to nic, bude dobře...Na tvé znalosti o licenci... Aple je taky jenom počítač, ale proč je na něm značka známkově chráněna, a 99 % věcí patentově chráněno... Zkus se dovzdělat a pak třeba zjistíš, že transaxle nerovná se vždy transaxle... Když použiju zde již zmiňované Quattro, tak to je taky chráněno a je to při tom jenom pohon všech 4 kol (a k tomu je i u samotné audiny tvořen min. dvěma systémy). Neboj, bude líp...Takže zkrátka nauč se rozlišovat mezi slovy - licence, ochranná známka a patent... Čili - technické řešení si můžeš nechat patentovat, je - li novátorské, jedinečné a s něčím dalším nezaměnitelné atd. ta definice je samozřejmě obšírná... Konec výuky...
Aaha, tady je nekdo odbornik. Povidej v cem konkretne tedy transaxle z MX5 nesnese srovnani s resenim od Masserati? Chci fakta, ne Tve domenky.
S výukou by som nekončil. Ešte by som si prebehol ako sa piše Quadroportte a Aple.
Quattroporte a Apple...á pán je lingvista...:-D, si to mohl hned opravit, když už máš tolik času...
bože co je to ten wolff za blbce? může mi to někdo objasnit. Ty né wolffe, to bys ze sebe udělal ještě většího troubu než jsi a to už nejde. asi jsi nepochopil, že audi chce koupit již vyvinutý systém, než tento systém vyvíjet od základu, prostě si spočítali, že je to tak vyjde levnějc. takový odporník, jako ty přece musí vědět, co to je Iveco, jak to vzniklo, komu to patří a co to vyrábí atd. tak "erudovaný" znalec, jako ty přece odpovědi na tyto otázky zná, tudíž nemůže prosazovat a ostatním "pito*cům nutit takový kra*iny, jako ty. ty vole di už spát, kecáš kraviny;-)
Je to sice odpověď na wolffův příspěvek, ale týká se obecně celé této diskuse..Ono to není jen tak něco podobného vyrobit, odzkoušet a odladit pro vozy s velkým výkonem. Fiat je dnes jedním z mála, který systém transaxle má hotový, odladěný a velmi dlouhodobě testovaný na mnoha modelech --- A HLAVNĚ --- na vozech o velkém výkonu.Pokud Audi skutečně chce vyzkoušet vozy se zadním náhonem, vývoj podobného systému by je stál obrovské peníze a na to, že by tento systém našel uplatnění jen u Audi se jim to neoplatí. Proto je třeba lepší kopit licenci na hotový výrobek a ten vyrábět. Jistě, že daný systém spojení diferenciálu s převodovkou nejde asi dnes již patentovat, ale ono udělat to od píky není nic jednoduchého.Ostatně o tom, že je výrazně levnější nakupovat licence a pak to vyrábět hovoří jasně třeba náhon na všechna kola s Haldex spojkou. Přestože věřím, že by každá automobilka dokázala vyrobit svůj systém s danou spojkou na nějaké bázi, stejně to všichni kupují od Švédů a pouze různě modifikují pro svou potřebu.Takže vzájemná spolupráce by byla extrémně přínosná pro obě strany.Transaxle má mnoho výhod a jednou z nich je, že se lépe rozloží váha, když vpředu ubyde pár deístek kilo a objeví se vzadu, ale říkat, že je to nejlepší systém to určitě ne. Určitě lepší je motor uprostřed a náhon na zadní kola, když už jsme u toho.A nyní k motorům TDI. Já bych se toho nebál. Pokud chce Maserati skutečně nasadit velké motory do svých vozů, tak asi ví, proč to udělat. Vývoj podobných motorů by byl extrémně drahý a použít motor z Iveca je dle mého nesmyslné. Ano, možná má 4 litry objemu, ale jinak je to motor vyvíjen pro dodávky a tyto motory se velmi liší od civilních, byť navzájem ze sebe vycházejí.Takže Maserati a Alfa, pro které by měly být velké nafťáky určeny se mohou rozhodnout, zda vyvinou motory sami = velké náklady, které se jen tak nevrátí, nebo opět využijí již něco hotového, odzkoušeného a kvalitního. Nevýhodou velkých naftových motorů Audi, resp. VW je jejich název TDI. Ty tři písmenka je třeba si odmyslet a zaměřit se čistě na daný produkt. A ono ty šesti-, osmi-, desetiválce TDI jsou poměrně povedené motory a vůči stejným konkurentům se namají za co stydět. Možná v některých parametrech mírně zaostávají, ale ono 4,2 V8 TDI a 2,0 TDI jsou zcela jiné motory a to nejen počtem válců a objemem, ale také vstřikováním, klutivovaností, kulturou chodu, průběhem výkonu a krouťáků atd. Takže pokud by se tento motor v Maserati objevil jako 4,2 V8 JTD MJ věřím, že by se za něj nemuselo Maserati stydět, stejně jako se nemusí stydět dnešní Alfy, Fiaty, Lancie, Opely, Volva, Saaby atd. za motory 1,9 JTD MJ z dílny Fiat/GM.
Opět se nám odborník "naslovovzatý" ozval. Audi se daří poměrně dobře, nemá se za co stydět, vyrábí vozy, které patří na samý vrchol produkce, proto se taky meří s konkurenty BMW, Mercedes nebo Volvo. Audi o nic škemrat nemusí, pokud o to stojí, klidně si to koupí, nicméně tady nevidím sebemenší důvod vyhazovat peníze za nějaký transaxle, poněvadž Audi marketingově staví na Quattru, nikoli na jedné poháněné nápravě, jak se mylně domníváš. A pokud to bude chtít montovat byť jen do jednoho modelu, musí člověk zauvažovat, zdali o to opravdu tak moc stojí.Srovnávat motory Iveca (což nejmenší auta dělá dodávky) je naprosto bezhlavé. Motory v těchto vozech jsou konstrukčně naprosto jiné, stavěné na využití výkonu v úplně jiném spektru otáček. Jediné co tedy Iveco, potažmo Fiat má, je ten objem. A když prohlásím, že mám vůz s 800 koňmi, tak mnozí asi nepochopí, že je to náklaďák- tohle je jen jiný pohled na tu samou věc (samozřejmě špatný pohled).To jestli zákazníci stojí o Quatrroporte s turbonaftou, je věc marketingu Fiatu, nikoli tebe, který si tento vůz těžko koupí. Marketing Fiatu prostě hlas nějakýho wolffa nějak nezajímá (čím to asi bude?).
No tvé příspěvky jsou perly... Nemá smysl reagovat, plést transaxle s Quattro umí jen skutečný odborník... :-D100 BODŮ, větší pitomost tady ještě nikdo nenapsal...
Nevím jestli jsi opravdu tak zabedněný, nebo to jen hraješ. Tvé příspěvky se erudovaností limitně blíží k nule a nejen mé, ale i ostatní reakce na tebe to potvrzují. Je na čase, aby ses nad sebou zamyslel, jestli opravdu něco neděláš špatně- a to myslím naprosto upřímně a vážně. Ale stejně si myslím, že člověk tvého kalibru, nebude mít natolik bystré neurony, aby si zjistil, kde ta pravda opravdu je a dále tady nevykřikoval z kanálu.
Ať čtu jak čtu, nikde nevidím, že by někdo srovnával Quattro s transaxle, takže radši už to dál nekomentuj - děláš ze sebe jen většího pitomce...
Zda se ze za par let se auta budou lisit jen napisem a jinak budou technicky stejna! takze to bude jako pred 20lety v Cesku.
Já bych zase nerad jezdil MHD jako ty...
to bude jenom východ a západ.
takze sa nakoniec dockame Audi co nebude nedotacave?! Este moznost uplne vypnut ESP [aspon u maleho Lamba, S a RS modelov] a bude to hadam konkurencie schopna automobilka proti BMW [v kvalite a zabave jazdnych vlastnostiach]
Co to tocis, odkedy nie su Audi nedotacave??
NIKDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!To by byla moje smrt. Už se o tom mluví delší dobu, ale snad k tomu nedojde (Za transaxle by Němci musely ty traktory dodávat zdarma sto let a na to nemají). Ono není tak docela pravda, že Fiat nemá velké naftové motory, má je (doladit je pro osobní využití by nebyl asi velký problém, v Ivecu jsou i 4,0 a atd a všechno CR). Fakt je ten, že jsou ale drahé. Ale i tak tudy cesta nevede. Nedovedu si představit chrochtoid v autě... NE NE. To už raději spolupracovat s tím GM.Co má VW za motor co Fiat nemá? V10 TDI, ale to je taky bez tak motor z náklaďáku - (otřes),14 l olejová náplň... Po tom nikdo netouží...
Wolfe fakt exceluješ.Umíš napsat jen jak má VW všechno špatné a jak Fiat má všechno dobré.Pokud považuješ velké naftové motory od VW za traktory seš prostě blázen a ani Fiat si to nemyslí.Píšeš že si nedokážeš představit chrochtoid v autě.´Pokud vím , tak tyto motory jsou už CR.Takže klídek.Ja si zas nedokážu představit že bych jezdil v 11 let starý plečce jako ty.Chápu že jsi zapalený fanda Fiatu, ale co je moc to moc.
Jde vidět jak po motoru V10 TDI nikdo netouží. Každý se za ním jen závistlivě ohlíží. Tento motor u nás nemá konkurenci, ale pochybuju, že se někdy dostane do vozů Alfa/Lancia/Fiat, to by nebyla zrovna dobrá reklama.
Pak se hlásím já jako výjimka - otáčím se za ním opovržlivě. Ale myslím, že výjimka nejsem...
:-D:-D:-Djo tak nějak to vidím taky... Je to pro ty co neuživý pořádný motor...:-D:-D:-D
VW má nyní k dispozici 2,7 pak 3,0 V6 k tomu 4,2 V8 a 5V10 TDI, takže vcelku slušnou paletu větších a velkých naftových motorů.Co se týká TDI, tak je třeba si uvědomit, že část motorů je PD a část CR a právě ty větší jdou již Common-Rail a vyrovnávají se konkurenci ve všech ohledech...
wolff ked som to cital hned som vedel, ze ty z toho budes nesmierne nadseny... :-D tak tak TDI na fiaty dobre im tak... :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.