Přestavby schválené samotným designovým oddělením Citroënu jsou u nás dostupné pro tři modely.
Konverze italské karosárny Caselani, která současné dodávky Citroënu zdánlivé navrací do minulosti pomocí stylových bodykitů, jsou nyní k dostání oficiální cestou také v Česku. K zájemcům se přestavby dostanou díky dřívější spolupráci týmu Duckar Báry Holické, jehož Citroën 2CV měl na letošním Dakaru Classic za doprovodné vozidlo právě dodávku Jumper připomínající klasický model Type H z konce 40. let minulého století.
Kontaktní osobou pro Caselani přestavby u nás a rovněž na Slovensku se tedy stává právě závodnice Barbora Holická, přičemž samotnou přestavbu zajišťují společně autorizovaný dealer Citroënu firma BRNOCAR a.s. a specialisté Techsport, kteří mají již dlouholeté zkušenosti s nejrůznějšími přestavbami – specializují se třeba na sanitky či policejní a hasičská auta, nyní se však pouští i do této čistě stylové záležitosti.
V současnosti jsou u nás dostupné přestavby pro Berlingo, Jumpy a také zmíněný Jumper. Vcelku nedávno však Caselani představilo také bodykit pro městské přibližovadlo Citroën Ami. I zde přitom laminátové díly karoserie napodobují charakteristický vlnitý plech původního Type H, přičemž nechybí ani nová velká maska s tradičním logem Citroënu.
„V Brně nainstalovali můj kit, včetně celolaku, a vzniklo tak první české Neo-Retro Hčko. Instalovali jsme ho na nový Jumper a za pár měsíců vyrazili do pouště na zatěžkávací zkoušku – na Dakar. A tam jsme s kachnou i s Hčkem obstáli!“ říká Barbora Holická. České cenovky pro zajištění kompletní přestavby firmy zatím neuvádějí, například za konverzi Berlinga si ale Caselani v Itálii účtuje minimálně 18.000 eur (cca 450.000 korun).