Nyní se Caterhamy Super Seven 600 a 2000 mohou oficiálně vydat na pevninskou Evropu. Zdroj: Caterham

Nyní se Caterhamy Super Seven 600 a 2000 mohou oficiálně vydat na pevninskou Evropu. | Zdroj: Caterham

Verzi 170 pohání přeplňovaný tříválec Suzuki o objemu 666 cm3, naladěný na 63 kW (85 k). Zdroj: Caterham

Verzi 170 pohání přeplňovaný tříválec Suzuki o objemu 666 cm3, naladěný na 63 kW (85 k). | Zdroj: Caterham

Vůz má tuhou zadní nápravu a na 60 mil v hodině (96 km/h) zrychlí za 6,9 sekundy. Jeho cena startuje na 36.895 eurech, což je v přepočtu 875.000 Kč – akorát si musíte sehnat garáž a nářadí, tato částka „od“ se totiž vztahuje na stavebnici. Zdroj: Caterham

Vůz má tuhou zadní nápravu a na 60 mil v hodině (96 km/h) zrychlí za 6,9 sekundy. Jeho cena startuje na 36.895 eurech, což je v přepočtu 875.000 Kč – akorát si musíte sehnat garáž a nářadí, tato částka „od“ se totiž vztahuje na stavebnici. | Zdroj: Caterham

Dravější Super Seven 2000 v kontinentálním provedení má pod svou tenkou kapotou dvoulitrový čtyřválec Ford Duratec o výkonu 127 kW (172 k), na 60 mil v hodině se dostane za 4,8 sekundy. K dostání je i v rozšířené verzi SV, dalším rozdílem oproti 170 je zadní náprava typu De Dion. Cena za stavebnici je u něj stanovena na 51.195 euro, čili zhruba 1.125.000 Kč Zdroj: Caterham

Dravější Super Seven 2000 v kontinentálním provedení má pod svou tenkou kapotou dvoulitrový čtyřválec Ford Duratec o výkonu 127 kW (172 k), na 60 mil v hodině se dostane za 4,8 sekundy. K dostání je i v rozšířené verzi SV, dalším rozdílem oproti 170 je zadní náprava typu De Dion. Cena za stavebnici je u něj stanovena na 51.195 euro, čili zhruba 1.125.000 Kč | Zdroj: Caterham

K oběma vozům je k dispozici řada příplatkových prvků: samosvorný diferenciál, laky inspirované minulostí, lepivé pneumatiky Avon ZT7, čalounění vnitřku na přání. Zdroj: Caterham

K oběma vozům je k dispozici řada příplatkových prvků: samosvorný diferenciál, laky inspirované minulostí, lepivé pneumatiky Avon ZT7, čalounění vnitřku na přání. | Zdroj: Caterham

U verze 2000 je pak možné objednat paket sportovního podvozku, zadní stabilizátor nebo chlazené přední kotouče plus čtyřpístkové brzdiče. Zdroj: Caterham

U verze 2000 je pak možné objednat paket sportovního podvozku, zadní stabilizátor nebo chlazené přední kotouče plus čtyřpístkové brzdiče. | Zdroj: Caterham

Caterham Super Seven Zdroj: Caterham

Caterham Super Seven | Zdroj: Caterham

Caterham Super Seven Zdroj: Caterham

Caterham Super Seven | Zdroj: Caterham

Caterham Super Seven Zdroj: Caterham

Caterham Super Seven | Zdroj: Caterham

Caterham Super Seven Zdroj: Caterham

Caterham Super Seven | Zdroj: Caterham

Caterham Super Seven Zdroj: Caterham

Caterham Super Seven | Zdroj: Caterham

Caterham Super Seven Zdroj: Caterham

Caterham Super Seven | Zdroj: Caterham

Verzi 170 pohání přeplňovaný tříválec Suzuki o objemu 666 cm3, naladěný na 63 kW (85 k). Zdroj: Caterham
Vůz má tuhou zadní nápravu a na 60 mil v hodině (96 km/h) zrychlí za 6,9 sekundy. Jeho cena startuje na 36.895 eurech, což je v přepočtu 875.000 Kč – akorát si musíte sehnat garáž a nářadí, tato částka „od“ se totiž vztahuje na stavebnici. Zdroj: Caterham
Dravější Super Seven 2000 v kontinentálním provedení má pod svou tenkou kapotou dvoulitrový čtyřválec Ford Duratec o výkonu 127 kW (172 k), na 60 mil v hodině se dostane za 4,8 sekundy. K dostání je i v rozšířené verzi SV, dalším rozdílem oproti 170 je zadní náprava typu De Dion. Cena za stavebnici je u něj stanovena na 51.195 euro, čili zhruba 1.125.000 Kč Zdroj: Caterham
K oběma vozům je k dispozici řada příplatkových prvků: samosvorný diferenciál, laky inspirované minulostí, lepivé pneumatiky Avon ZT7, čalounění vnitřku na přání. Zdroj: Caterham
12
Fotogalerie

Retro modely Catheramu jdou oficiálně na evropský trh. Ceny startují na 875 tisících, ovšem za skládačku

Speciální verze lehkých britských sporťáků Super Seven mají ceník pro kontinentální Evropu.

Koncem září loňského roku Britové představili dvojici modelů, kterými oslavovali své padesáté výročí. Inspirovali se stylem 70. a 80. let, nyní se Caterhamy Super Seven 600 a 2000 mohou oficiálně vydat na pevninskou Evropu.

Verzi 170 pohání přeplňovaný tříválec Suzuki o objemu 660 cm3, naladěný na 63 kW (85 k). Vůz má tuhou zadní nápravu a na 60 mil v hodině (96 km/h) zrychlí za 6,9 sekundy. Jeho cena startuje na 36.895 eurech, což je v přepočtu 875.000 Kč – akorát si musíte sehnat garáž a nářadí, tato částka „od“ se totiž vztahuje na stavebnici.

Dravější Super Seven 2000 v kontinentálním provedení má pod svou tenkou kapotou dvoulitrový čtyřválec Ford Duratec o výkonu 127 kW (172 k), na 60 mil v hodině se dostane za 4,8 sekundy. K dostání je i v rozšířené verzi SV, dalším rozdílem oproti 170 je zadní náprava typu De Dion. Cena za stavebnici je u něj stanovena na 51.195 euro, čili zhruba 1.125.000 Kč.

K oběma vozům je k dispozici řada příplatkových prvků: samosvorný diferenciál, laky inspirované minulostí, lepivé pneumatiky Avon ZT7, čalounění vnitřku na přání. U verze 2000 je pak možné objednat paket sportovního podvozku, zadní stabilizátor nebo chlazené přední kotouče plus čtyřpístkové brzdiče.

Lotus

Lotus Cars je britská automobilka zaměřená na výrobu sportovních vozů. V roce 1952 ji v Londýně založil Colin Chapman. Lotus byl a znovu je aktivní také v závodech F1.

Automobilku v úpadku v roce 1994 koupil malajský Proton.

Lotus Elise • Lotus Exige • Lotus Evora • Lotus Evija

Doporučujeme

Články odjinud