Tip na víkend: Vyrazte za hrdiny svého dětství! Je to kousek, virů se nebojte

Pokud se budete o víkendu nudit, můžete vyrazit na moc hezký výlet. Bude se to líbit celé rodině.

Každým rokem se na stuttgartském výstavišti koná velmi zajímavá výstava veteránů Retro Classics, u které by podle nás neměl chybět žádný tuzemský příznivec motoristické tématiky. Není samozřejmě pochyb o tom, že najdete i lepší výstavy, ale tato je vyloženě za humny.

Letošní ročník posunul úroveň výstavy zase o kousek výše. Velkou zásluhu na tom měla společnost Gulf, která do srdce výstavy přivezla všechny své významné modely. Na své si ale jako vždy přijdou milovníci všech značek. Chcete vidět Ferrari F50, Bugatti Chiron, nebo Lamborghini Countach? Není problém.

Šéfdesignér Porsche chce nový puristický model pro mladé. Pracuje na nástupci 914

Šéfdesignér Porsche chce nový puristický model pro mladé. Pracuje na nástupci 914

Nejsilnější zastoupení mají samozřejmě značky Mercedes-Benz a Porsche, které jsou ve Stuttgartu doma. Na své si ale přijdou i milovníci motorek, předválečných vozů, zemědělské techniky nebo historických užitkových vozů.

Opět doporučujeme obrovskou tržnici, která zaplňuje jednu z devíti přístupných hal, kde najdete doslova cokoliv, co se týká automobilové techniky, a nejen jí. Najdete tu cennosti, jako dobový prospekt Ferrari F40, technické výkresy karburátorů Weber nebo vzácné knihy za stovky eur.

Alfa Romeo chystá slavný návrat! Motor z Ferrari ještě neřekl poslední slovo

Alfa Romeo chystá slavný návrat! Motor z Ferrari ještě neřekl poslední slovo

Cesta na výstavu je velmi jednoduchá - napojíte se na dálnici D5, která volně navozuje na dálnici A6 a z ní po 265 kilometrech sjedete na A81. Z ní se po padesáti kilometrech napojíte na dálnici A8, ze které po deseti minutách sjedete rovnou na výstaviště. Z Prahy je to 500 km a zhruba pět hodin jízdy. 

Celodenní vstupenka vyjde na 22 eur. Zvýhodněné vstupné pro hendikepované a děti od 6 do 15 let činí 17 eur. Při nákupu online navíc ještě dvě eura ušetříte.

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 57 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků