Reproduktor Lamborghini s výfuky. Připravte si více než 600 tisíc korun

Patříte mezi milovníky vozů Lamborghini ale nemáte dost peněz na jejich koupi? Teď si můžete pořídit alespoň reproduktor této značky.

Velmi zajímavou záležitost připravil italský výrobce luxusních automobilů ve spolupráci s firmou iXOOST. Společně vytvořili dokovací stanici s reproduktorem. Její design je inspirovaný zádí modelu Aventador. 

Neskutečný zvuk a plameny jako z táboráku. Tak upravili Lamborghini

Neskutečný zvuk a plameny jako z táboráku. Tak upravili Lamborghini

Nejde jen o design. Obsahuje i díly z reálného supersportu. Konstrukce je tvořena z karbonových a dřevěných prvků. Vše doplňuje výfukový systém z reálného Aventadoru.

Co se týče funkcí, obsahuje například Bluetooth 4.0. Připojit se můžete také pomocí tradičního připojení AUX. Na zapnutí reproduktoru slouží stejné tlačítko, jaké se ve vozech Lamborghini stará o nastartování motoru. 

Za exkluzivitu se samozřejmě bude platit vysoká cena. Pokud po reproduktoru toužíte, připravte si více než 610 000 českých korun. Pro porovnání, 911 Soundbar od Porsche koupíte za přibližně 80 000 korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 4 příspěvky
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků