Reproduktor Lamborghini s výfuky. Připravte si více než 600 tisíc korun

Patříte mezi milovníky vozů Lamborghini ale nemáte dost peněz na jejich koupi? Teď si můžete pořídit alespoň reproduktor této značky.

Velmi zajímavou záležitost připravil italský výrobce luxusních automobilů ve spolupráci s firmou iXOOST. Společně vytvořili dokovací stanici s reproduktorem. Její design je inspirovaný zádí modelu Aventador. 

Neskutečný zvuk a plameny jako z táboráku. Tak upravili Lamborghini

Neskutečný zvuk a plameny jako z táboráku. Tak upravili Lamborghini

Nejde jen o design. Obsahuje i díly z reálného supersportu. Konstrukce je tvořena z karbonových a dřevěných prvků. Vše doplňuje výfukový systém z reálného Aventadoru.

Co se týče funkcí, obsahuje například Bluetooth 4.0. Připojit se můžete také pomocí tradičního připojení AUX. Na zapnutí reproduktoru slouží stejné tlačítko, jaké se ve vozech Lamborghini stará o nastartování motoru. 

Za exkluzivitu se samozřejmě bude platit vysoká cena. Pokud po reproduktoru toužíte, připravte si více než 610 000 českých korun. Pro porovnání, 911 Soundbar od Porsche koupíte za přibližně 80 000 korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků