Reportáž z rally Monte Carlo 1956 ukazuje, že se tehdy závodilo trochu jinak

Reportáž z rally Monte Carlo 1956 ukazuje, že se tehdy závodilo trochu jinak

Jak dneska probíhají automobilové soutěže? Tovární týmy svezou své kamiony plné techniky na místo, vybudují klimatizované zázemí pro jedce a do práce vyšlou armádu mechaniků. Není to špatně, jen je to prostě jiné než před mnoha lety v počátcích profesionálního motoristického sportu.

Podívejte se, jak bláznivě Robert Kubica trénuje na rally Monte Carlo

Podívejte se, jak bláznivě Robert Kubica trénuje na rally Monte Carlo

Reportáž ze slavné rally Monte Carlo ukazuje, že tehdy se skutečně závodilo jinak. Posádky se sjely z celé Evropy do Paříže na technickou přejímku (většinou po vlastní ose) a následně se po silnici za veřejného provozu přesunuli na jih Francie k Monaku. Pravda, tehdy nebyl provoz tak hustý jako dnes.

Rally v roce 1956 vyhrála posádka Ronnie Adams/Frank Biggar/D. Johnston s Jaguarem Mark VII, druhý skončil Mercedes-Benz 220 s Walterem Schockem a K.Raebem na palubě a třetí dojelo DKW, které pilotovali M. Grosgogeat a P. Biaginin.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků