Reportáž z rally Monte Carlo 1956 ukazuje, že se tehdy závodilo trochu jinak

Reportáž z rally Monte Carlo 1956 ukazuje, že se tehdy závodilo trochu jinak

Jak dneska probíhají automobilové soutěže? Tovární týmy svezou své kamiony plné techniky na místo, vybudují klimatizované zázemí pro jedce a do práce vyšlou armádu mechaniků. Není to špatně, jen je to prostě jiné než před mnoha lety v počátcích profesionálního motoristického sportu.

Podívejte se, jak bláznivě Robert Kubica trénuje na rally Monte Carlo

Podívejte se, jak bláznivě Robert Kubica trénuje na rally Monte Carlo

Reportáž ze slavné rally Monte Carlo ukazuje, že tehdy se skutečně závodilo jinak. Posádky se sjely z celé Evropy do Paříže na technickou přejímku (většinou po vlastní ose) a následně se po silnici za veřejného provozu přesunuli na jih Francie k Monaku. Pravda, tehdy nebyl provoz tak hustý jako dnes.

Rally v roce 1956 vyhrála posádka Ronnie Adams/Frank Biggar/D. Johnston s Jaguarem Mark VII, druhý skončil Mercedes-Benz 220 s Walterem Schockem a K.Raebem na palubě a třetí dojelo DKW, které pilotovali M. Grosgogeat a P. Biaginin.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků