Reportáž z rally Monte Carlo 1956 ukazuje, že se tehdy závodilo trochu jinak

Reportáž z rally Monte Carlo 1956 ukazuje, že se tehdy závodilo trochu jinak

Jak dneska probíhají automobilové soutěže? Tovární týmy svezou své kamiony plné techniky na místo, vybudují klimatizované zázemí pro jedce a do práce vyšlou armádu mechaniků. Není to špatně, jen je to prostě jiné než před mnoha lety v počátcích profesionálního motoristického sportu.

Podívejte se, jak bláznivě Robert Kubica trénuje na rally Monte Carlo

Podívejte se, jak bláznivě Robert Kubica trénuje na rally Monte Carlo

Reportáž ze slavné rally Monte Carlo ukazuje, že tehdy se skutečně závodilo jinak. Posádky se sjely z celé Evropy do Paříže na technickou přejímku (většinou po vlastní ose) a následně se po silnici za veřejného provozu přesunuli na jih Francie k Monaku. Pravda, tehdy nebyl provoz tak hustý jako dnes.

Rally v roce 1956 vyhrála posádka Ronnie Adams/Frank Biggar/D. Johnston s Jaguarem Mark VII, druhý skončil Mercedes-Benz 220 s Walterem Schockem a K.Raebem na palubě a třetí dojelo DKW, které pilotovali M. Grosgogeat a P. Biaginin.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků