Reportáž z rally Monte Carlo 1956 ukazuje, že se tehdy závodilo trochu jinak

Reportáž z rally Monte Carlo 1956 ukazuje, že se tehdy závodilo trochu jinak

Jak dneska probíhají automobilové soutěže? Tovární týmy svezou své kamiony plné techniky na místo, vybudují klimatizované zázemí pro jedce a do práce vyšlou armádu mechaniků. Není to špatně, jen je to prostě jiné než před mnoha lety v počátcích profesionálního motoristického sportu.

Podívejte se, jak bláznivě Robert Kubica trénuje na rally Monte Carlo

Podívejte se, jak bláznivě Robert Kubica trénuje na rally Monte Carlo

Reportáž ze slavné rally Monte Carlo ukazuje, že tehdy se skutečně závodilo jinak. Posádky se sjely z celé Evropy do Paříže na technickou přejímku (většinou po vlastní ose) a následně se po silnici za veřejného provozu přesunuli na jih Francie k Monaku. Pravda, tehdy nebyl provoz tak hustý jako dnes.

Rally v roce 1956 vyhrála posádka Ronnie Adams/Frank Biggar/D. Johnston s Jaguarem Mark VII, druhý skončil Mercedes-Benz 220 s Walterem Schockem a K.Raebem na palubě a třetí dojelo DKW, které pilotovali M. Grosgogeat a P. Biaginin.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků