Renntech SLR 777: extrémní rozlučka se šípem

Americká ladičská společnost Renntech, její ž portfolio sestává především z upravených vozidel prestižní stuttgartské automobilky, si při příležitosti ukončení výroby ne příliš úspěšného modelu SLR připravila taktéž jednu rozlučkovou verzi. Tentokrát přibyly za označení vozu tři sedmičky, přičemž toto číslo symbolizuje počet „zdivočelých“ koní pod kapotou, jimiž vůz disponuje díky upravenému 5,5 litrovému přeplňovanému osmiválci.

Technici z Renntechu ovšem nezanedbali ani ostatní části vozu, hned na první pohled zaujme masivní bodykit podtrhující dravost tohoto exempláře. Na seznamu technických úprav zase najdeme instalaci nového diferenciálu, osazení nových tlumičů a přestavení převodovky. Společnost přitom v současnosti dokončuje první kus, který zřejmě uvidíme na dubnovém autosalonu v New Yorku. Výroby se podle předběžných plánů dočká dalších 19 exemplářů a paradoxní je, že o tyto limitované „rozlučkové“ verze je mimořádně velký zájem a vyprodají se takřka hned. Kéž by si takový zájem užila i standardní i verze…
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Renntech SLR 777
TEST Hyundai i10 1.0i D-CVVT: Kde jiní pomalu končí, on stále zůstává

Hyundai i10 1.0i

Ve vodách městských aut začíná být poněkud mrtvo. Trh skomírá, ceny stoupají a někteří výrobci si myslí, že to zachrání s ještě draží elektrifikací. Přesto existují automobilky, které věří minivozům v jejich původní podobě a Hyundai i10 je jedním z nich.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

8.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků