Renntech SLR 777: extrémní rozlučka se šípem

Americká ladičská společnost Renntech, její ž portfolio sestává především z upravených vozidel prestižní stuttgartské automobilky, si při příležitosti ukončení výroby ne příliš úspěšného modelu SLR připravila taktéž jednu rozlučkovou verzi. Tentokrát přibyly za označení vozu tři sedmičky, přičemž toto číslo symbolizuje počet „zdivočelých“ koní pod kapotou, jimiž vůz disponuje díky upravenému 5,5 litrovému přeplňovanému osmiválci.

Technici z Renntechu ovšem nezanedbali ani ostatní části vozu, hned na první pohled zaujme masivní bodykit podtrhující dravost tohoto exempláře. Na seznamu technických úprav zase najdeme instalaci nového diferenciálu, osazení nových tlumičů a přestavení převodovky. Společnost přitom v současnosti dokončuje první kus, který zřejmě uvidíme na dubnovém autosalonu v New Yorku. Výroby se podle předběžných plánů dočká dalších 19 exemplářů a paradoxní je, že o tyto limitované „rozlučkové“ verze je mimořádně velký zájem a vyprodají se takřka hned. Kéž by si takový zájem užila i standardní i verze…
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Renntech SLR 777
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 48 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků