RENNtech SLR 722, konečně pořádný výkon

Určitě nejednomu fandovi čtyř kol zamotalo hlavu, když McLaren představil model SLR s číslem 722. Na první pohled to vypadalo, že se jedná o hodnotu výkonu, ale realita byla úplně jinde.

I přes vysokou číslovku disponuje SLR 722 výkonem "jen" 650 koní. To se ovšem nelíbilo tunerské dílně RENNtech a dala se do díla. Základní změnou úpravy je navýšení výkonu pomocí zvětšeného tlaku turbodmychadla. K tomu se musí připočítat i přepracované chlazení (opět hlavně dmychadla) a na světě je tedy výkon „magických” 722 koní, neboli 530 kW.

Po samotné stylingové stránce je vůz, až na kola identicky s běžnou sérii. Což ovšem u daného vozu není vůbec na škodu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
RENNtech SLR 722
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků