Renntech SL: nablýskaný extrém

V dnešnej dobe je ťažké sa odlíšiť. A pokiaľ sa tak rozhodnete urobiť, máte síce na výber mnoho spôsobov, ale nie každý môže pôsobiť dobrým dojmom. U Renntechu sa rozhodli, že postavia SL v chrómovej úprave karosérie. A výsledok je skutočne nezvyčajný.

Toto SL je postavené na základe modelu SL600 s výkonom rovných 500 koní a točivým momentom 800 Nm medzi 1800 a 3600 otáčkami. O úpravách motoru zatiaľ žiadne informácie nemáme, ale je možné, že výkon nahor pôjde, pretože firma má bohaté skúsenosti s vyladením modelu SLR McLaren až na hodnotu 722 koní. Iné sú ale použité brzdy s obrovskými kotúčmi a miernych zmien sa dočkal aj znížený a pritvrdený podvozok. A ako by to bolo, keby boli na aute sériové kolesá – tie od Renntechu sa rozhodne lesknú statočne...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renntech SL v chrómovej úprave

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků