Podle serveru What Car? pracuje Mazda na nové verzi dvousedadlového sportovního kupé RX-7. Cena by se měla pohybovat dokonce nad cenou modelu RX-8. Nová verze RX-7 bude používat stejný rotační motor, jako má RX-8, která nabízí celkem dvě verze: Renesis s výkonem 141 kW a Revolution s výkonem 170 kW (náš test Mazdy RX-8). Mazda dokonce počítá s přeplňovanou verzí, která z dvoukomorové třináctistovky dostane cca 200 kW.
Historie Mazdy RX-7 sahá až do poloviny osmdesátých let, během desetileté produkce se vystřídaly tři generace. Rotační motor začínal s objemem 1 156 ccm a výkonem necelých 80 kW a končil s téměř 200 kW a objemem 1 308 ccm. Tato nejvýkonnější verze se ale prodávala jen na japonském trhu, na stovku se RX-7 s tímto motorem dostala za méně než 5,5 s. V Evropě se RX-7 přestala prodávat v roce 1995.
Tip: Historie Mazdy RX-7, motory, výkony, dynamika