Renaulty Twingo 133 a Clio 200 v edici Silverstone

Automobilka Renault připravila pro své příznivce (především však pro ty, kteří sledují její účinkování ve Formuli 1) limitované edice Twingo Renaultsport 133 Silverstone GP a Clio Renaultsport 200 Silverstone GP. Každá z nich má být omezena na pouhých 50 kusů a prodávat se budou výhradně ve Velké Británii za ceny v přepočtu 412 000, resp. 549 000 Kč. Připomeňme, že teprve před několika týdny Renault přišel s edicí Renault Mégane Renaulstsport Trophy s výkonem 265 koní (195 kW) a točivým momentem 360 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Oproti ní se ale vozy Twingo a Clio ze sérií Silverstone GP budou muset obejít bez navýšení výkonu, neboť změny se soustředí jen na detailní modifikace vzhledu. Oba modely budou k mání výhradně se stříbrným lakováním a leskle černými doplňky (zrcátka, maska, okolí mlhovek, zadní spoiler), zatmavenými zadními okny, černě lakovanými sedmnáctipalcovými ráfky, náležitými emblémy a Twingo také s nerezovým výfukem.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Twingo Renaultsport 133 Silverstone GP / Renault Clio Renaultsport 200 Silverstone GP
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků