Renaulty se budou umět samy vyhýbat překážkám. Takhle to funguje v praxi

Renault se pochlubil technologií, díky které jsou vozy schopny vyhýbat se překážkám. Společnost tvrdí, že je to první systém svého druhu na trhu.
Renaulty se budou umět samy vyhýbat překážkám. Takhle to funguje v praxi

Technologii demonstroval Renault na modelu Zoe s přezdívkou Callie. Reakce autonomního vozu porovnala s reakcemi profesionálních řidičů. Prý se systém vyhnul neočekávaným silničním překážkám a kuželům stejně efektivně jako řidiči.

Uber pro testování autonomních vozů postavil falešné město

Uber pro testování autonomních vozů postavil falešné město

"Naše inovační úsilí je zaměřené na rozvoj pokročilých autonomních jízdních technologií, kterým bodou moci spotřebitelé důvěřovat a vytvoří bezpečnější a pohodlnější cestu," řekl Simon Hougard, ředitel společnosti Renault Open Innovation Lab. Automobilka má s autonomními technologiemi do budoucna velké plány. Do roku 2022 chce na trh uvést až 15 modelů s různou úrovni autonomity.

Samozřejmě ale nezahálí ani jiné značky, zejména ty luxusní. Kupříkladu Audi se nyní chlubí autonomní jízdou u modelu A8 a ve Frankfurtu dokonce ukázalo koncept Aicon, který už nemá ani volant a pedály. Jde o nejvyšší úroveň systémů ADAS, té se ale v běžném provozu jenom tak nedočkáme.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků