Renaultu Logan nestačí, chce ještě levnější model

Francouzská automobilka Renault si vyzkoušela prostřednictvím dceřiné automobilky Dacia, že svět je připraven úspěšně přijmout levný a koncepčně jednoduchý vůz. A úspěch Loganu Francouze zjevně nenechá spát.

Renault totiž zvažuje, že přijde na trh se svým vlastním modelem, jehož cena by neměla převýšit 3 000 dolarů (přibližně 75 000 Kč). Tento vůz by ovšem nebyl montován v Evropě, ale v Asii s tím, že veškerá produkce by byla udána na tamních trzích.

I přes to, že se může zdát cena daného vozu nízká, v zemích jako je Indie není nic neobvyklého, že nové vozy stojí i polovinu této částky. Jedná se ovšem o velmi jednoduché modely, které mají v podstatě jen motor, trochu plechu místo karosérie, volant a dvě sedačky. Jak se s tímto úkolem u Renaultu vypořádají, ukáže až čas. Pokud ale vůz bude úspěšný, nemusí, podobně jako u Loganu, skončit jen u prodeje kdesi na východ od Evropy...

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků