Renaultu Logan nestačí, chce ještě levnější model

Francouzská automobilka Renault si vyzkoušela prostřednictvím dceřiné automobilky Dacia, že svět je připraven úspěšně přijmout levný a koncepčně jednoduchý vůz. A úspěch Loganu Francouze zjevně nenechá spát.

Renault totiž zvažuje, že přijde na trh se svým vlastním modelem, jehož cena by neměla převýšit 3 000 dolarů (přibližně 75 000 Kč). Tento vůz by ovšem nebyl montován v Evropě, ale v Asii s tím, že veškerá produkce by byla udána na tamních trzích.

I přes to, že se může zdát cena daného vozu nízká, v zemích jako je Indie není nic neobvyklého, že nové vozy stojí i polovinu této částky. Jedná se ovšem o velmi jednoduché modely, které mají v podstatě jen motor, trochu plechu místo karosérie, volant a dvě sedačky. Jak se s tímto úkolem u Renaultu vypořádají, ukáže až čas. Pokud ale vůz bude úspěšný, nemusí, podobně jako u Loganu, skončit jen u prodeje kdesi na východ od Evropy...

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků