RenaultSport uvažuje o své verzi elektromobilu Zoe. Stojí před těžkým úkolem

Divize RenaultSport se možná pustí do elektromobilů. Kúru z Dieppe by měl dostat malý Zoe. Britskému Autocaru to naznačil šéf RenaultSportu Patrice Ratti. "Přemýšlíme o tom, že uděláme Zoe R.S., ale je před námi ještě hodně práce, která bude trvat dlouho. Výkon baterií se zlepšil natolik, že by takové auto bylo použitelné, " řekl.

První jízda s novým Renaultem Koleos: Zaměřeno na to podstatné

První jízda s novým Renaultem Koleos: Zaměřeno na to podstatné

Ratti také uvedl, že tou nejdůležitější věcí u takového vozu by opět muselo být ideálně naladěné odpružení. "Auta od RenaultSportu měla vždy skvěle naladěný podvozek. Jenže aby se takto auto chovalo i s těžkými bateriemi - to je výzva," přiznal Ratti.

Francouzi už údajně mají k dispozici funkční prototyp sportovního Zoe. Inspirovaný je konceptem Zoe e-sport. Podívejte se na něj ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 75 000 Kč
Renault Clio 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 75 153 km
Cena: 91 000 Kč
Renault Scenic 1,6
Rok výroby: 2001
Stav: 117 071 km
Cena: 51 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 81 355 km
Cena: 152 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků