Renault zveřejnil podrobnosti o hybridním Cliu a Capturu. Na trh je uvede už brzy

fanda rs twincharger  |  09. 01. 2020 11:13

Tohle ceka vsechny, i Dacii. Kaficko, oplatky a jdu si pocist nazory v kvalitni diskusi

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 01. 2020 11:24

Podle mě na to jde Renault ideálně. Na čisté elektro mají Zoe, takže u ostatních modelů stačí méně či více hybridizované verze. Teď ještě bude otázkou cena, nemohou si dovolit moc přestřelit, protože je tu stálice hybridního světa, Toyota.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 01. 2020 14:46

Jenomže ta ultrajednoduchá bezpřevodovková Toyota má i pár vážných nevýhod:
1. lowcostová konstrukce
2. jezdit se s tím dá leda americko-japonským stylem (dálnice do 110 km/h, akcelerovat pouze vlažně)
3. na českém trhu absurdně vysoké ceny
4. prohry ve všech srovnávacích testech napříč kategoriemi
Takže Toyota opravdu není ta konkurence, které by se měl na českém trhu někdo bát. To snad i soused z Nošovic předvádí lepší výkony.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  09. 01. 2020 16:15

nevím, v čem Toyota prohrává, ale oproti mé Octavii II Style DSG má mnohem hezčí interiér, sedadla i výbavu. Také design karoserie je šik. Cena hybridu 600tis mi ujetá nepřijde vzhledem k tomu ,co je v základní výbavě a i ten vámi kritizovaný automat řadí kultivovaně a tiše. Na rozíl od cuků mého DSG. Jen škoda, že tu Toyotu máme v rodině s motorem 1,8, která nemá pádla řazení, pouze 3 režimy jízdy, takže pokud chce člověk jet svižně, nesmí zapomenout přepnout na drive.
Vrnitřín prostor, hlavně vzadu, je samozřejmě menší, asi jako i30 v kombíku, to samé paltí o kufru-prostě standart nižší střední, Octavie je vtomto veleobr, ale ostatní-Focus, Mgane, Ceed, 308 jsou na tom ++-stejně jako Corolla. Jo, a neargumentujte že ty mnou jmenovaná auta jso uvýrazně levnější, protože...zkuste si je nakonfigurovat k té Toyotě(automat,tempomat... atd) vyjde vám to stejně a to nemáte hybrid.
A Praha -Ostrava za 5,5l a 3,5 hodiny mi nepřijde že by bylo pomalé, milý E15.
Takže-kecáte, a moc!

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 01. 2020 18:46

Nebudu to tady opakovat po stopadesáté - výčet nedostatků je u Toyoty dlouhý jako telefonní seznam. Ale to "Takže-kecáte" bych si vyprošoval.
Mimochodem automat u Toyoty nijak neřadí, takže logicky necuká a nedá se říci, že řadí kultivovaně a tiše, když neřadí vůbec. Jízda ovšem kultivovaná a tichá opravdu není - baterie (kapacita ala lepší elektrokolo) jsou prostě příliš malé, takže se při akceleraci příliš zapojuje spalovací motor na úkor elektromotoru, takže výsledkem je klasicky nesnesitelné "variátorové" vytí (navíc třeba v RAV4 hybrid nemá motor ani podvozek snad vůbec žádné odhlučnění). Toyoty jsou prostě postavené tak, aby si kupující Lexusu (na stejném technickém základu se stejnými technickými parametry) mohl říci, že jeho mnohasettisícový příplatek dává smysl. Nepsal bych to sem, kdyby to byl jen můj (subjektivní názor), ale podobně prozřeli i všichni lidé v mém okolí (a v podobném duchu jsou i srovnávací testy), takže to zřejmě je objektivní realita...
Jinak Octavii II DSG 7° 1.4 TSI jsem měl kdysi dávno taky a žádné cukání se nekonalo (řazení bylo prakticky neznatelné), ale byl tam zase jiný problém - nesnesitelné podtáčení motoru....

Odpovědět  |   | 
šofér  |  10. 01. 2020 13:58

na rodíl od vás máme obě auta v rodině, takže vaše žvásty a dojmologie je dána jednou či dvěma jízdama u dealera. Což dokazujete už tím že píšete že při akceleraci se zapojuje spalovací motor na úkor elektromotoru... tak jasně, když prudce akcelerujete potřebujete právě v tomto maximální výkon a ten je dán kombinací elmotoru a spalováku.
Prostě si přiznejte, že jste guma a tím autem jste maximaálně jezdil po parkovišti a žádné další zkušensoti nemáte.
Co se týče DSG, gumo, tak já srovnávám 7supňový automat v 2,O TDi 110kW, a ten cuká, hlavně studený, co ž je nyní v zimě skoro pořád, 15 km jízdy mu nestačí. Pak je to lepší.
A e.CVT v nové Corolle není variátor jak si ho představujete ve své kebuli! Dále se s plakátovým blbem, jehož vrcholem byla OII DSG nemám co bavit!! A vyprošujte si co chcete, gumo!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 01. 2020 14:11

To ta Toyota mimo město žere ňák moc na hybrid.Ph-Ostrava 370km a 3,5h jízdy je průměr 105km za hodinu a spotřeba 5,5litru?to máte rozbité.Můžeš skusit kolik Toyota premeruje rychlost když dáš 130tachometr vs gps.Díky

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 01. 2020 19:01

1 a 2 - píčovina.
3 absurdně? Ale hovno. Vysoké možná, absurdně ne.
4 nesmysl.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  09. 01. 2020 15:30

stalice hybridniho sveta ale ma celkem vysoke ceny a hlavne, musi se vzdy poprat s konkurenci ktera je na danych trzich doma, takze ve Francii se popere prave s konkurenci jako je Renault, Peugeot, Citroen a v CR se musi poprat s konkurenci v podobe Skodovky a v Nemecku treba s VW, BMW a dalsima

ale urcite cas ukaze jestli se ty hybridy a plug-in hybridy povedli ci nepovedli tak jako u Toyoty, kde ten zakladni hybrid se povedl hodne a je to takovej etalon, v plug-in hybridech jim to naopak moc neslo a nejde

Odpovědět  |   | 
šofér  |  09. 01. 2020 16:17

Toyota nemá malý crosver, takže Renault s těmi auty díru do světa jistě udělá. A Clio bude jistě levnější, než Yaris hybrid.
A když sleduji ceny nových aut, tak přemýšlím, že své poslední nové auto jsme si koupili předloni

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

včera | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

Obytné vozy Volkswagen T6.1

Užitkový Volkswagen slaví letos sedmdesátiny. Tentokrát jsme se podívali na zoubek dvěma obytným kouskům, kdy každý razí trochu jiný přístup.

11.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer

Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost roz…

Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.

3.  9.  2020 | | 23 N/A
Kadera Vladimír
JeepPremiéry