Renault zveřejnil podrobnosti o hybridním Cliu a Capturu. Na trh je uvede už brzy

10 komentářů

mpolan
9. ledna • 11:24

Podle mě na to jde Renault ideálně. Na čisté elektro mají Zoe, takže u ostatních modelů stačí méně či více hybridizované verze. Teď ještě bude otázkou cena, nemohou si dovolit moc přestřelit, protože je tu stálice hybridního světa, Toyota.

šofér
9. ledna • 16:17

Toyota nemá malý crosver, takže Renault s těmi auty díru do světa jistě udělá. A Clio bude jistě levnější, než Yaris hybrid.
A když sleduji ceny nových aut, tak přemýšlím, že své poslední nové auto jsme si koupili předloni :-/

iPace
9. ledna • 15:30

stalice hybridniho sveta ale ma celkem vysoke ceny a hlavne, musi se vzdy poprat s konkurenci ktera je na danych trzich doma, takze ve Francii se popere prave s konkurenci jako je Renault, Peugeot, Citroen a v CR se musi poprat s konkurenci v podobe Skodovky a v Nemecku treba s VW, BMW a dalsimaale urcite cas ukaze jestli se ty hybridy a plug-in hybridy povedli ci nepovedli tak jako u Toyoty, kde ten zakladni hybrid se povedl hodne a je to takovej etalon, v plug-in hybridech jim to naopak moc neslo a nejde

E15
9. ledna • 14:46

Jenomže ta ultrajednoduchá bezpřevodovková Toyota má i pár vážných nevýhod:
1. lowcostová konstrukce
2. jezdit se s tím dá leda americko-japonským stylem (dálnice do 110 km/h, akcelerovat pouze vlažně)
3. na českém trhu absurdně vysoké ceny
4. prohry ve všech srovnávacích testech napříč kategoriemi
Takže Toyota opravdu není ta konkurence, které by se měl na českém trhu někdo bát. To snad i soused z Nošovic předvádí lepší výkony.

mpolan
9. ledna • 19:01

1 a 2 - píčovina.
3 absurdně? Ale hovno. Vysoké možná, absurdně ne.
4 nesmysl.

šofér
9. ledna • 16:15

nevím, v čem Toyota prohrává, ale oproti mé Octavii II Style DSG má mnohem hezčí interiér, sedadla i výbavu. Také design karoserie je šik. Cena hybridu 600tis mi ujetá nepřijde vzhledem k tomu ,co je v základní výbavě a i ten vámi kritizovaný automat řadí kultivovaně a tiše. Na rozíl od cuků mého DSG. Jen škoda, že tu Toyotu máme v rodině s motorem 1,8, která nemá pádla řazení, pouze 3 režimy jízdy, takže pokud chce člověk jet svižně, nesmí zapomenout přepnout na drive.
Vrnitřín prostor, hlavně vzadu, je samozřejmě menší, asi jako i30 v kombíku, to samé paltí o kufru-prostě standart nižší střední, Octavie je vtomto veleobr, ale ostatní-Focus, Mgane, Ceed, 308 jsou na tom ++-stejně jako Corolla. Jo, a neargumentujte že ty mnou jmenovaná auta jso uvýrazně levnější, protože...zkuste si je nakonfigurovat k té Toyotě(automat,tempomat... atd) vyjde vám to stejně a to nemáte hybrid.
A Praha -Ostrava za 5,5l a 3,5 hodiny mi nepřijde že by bylo pomalé, milý E15.
Takže-kecáte, a moc!

Michal
10. ledna • 14:11

To ta Toyota mimo město žere ňák moc na hybrid.Ph-Ostrava 370km a 3,5h jízdy je průměr 105km za hodinu a spotřeba 5,5litru?to máte rozbité.Můžeš skusit kolik Toyota premeruje rychlost když dáš 130tachometr vs gps.Díky

E15
9. ledna • 18:46

Nebudu to tady opakovat po stopadesáté - výčet nedostatků je u Toyoty dlouhý jako telefonní seznam. Ale to "Takže-kecáte" bych si vyprošoval.
Mimochodem automat u Toyoty nijak neřadí, takže logicky necuká a nedá se říci, že řadí kultivovaně a tiše, když neřadí vůbec. Jízda ovšem kultivovaná a tichá opravdu není - baterie (kapacita ala lepší elektrokolo) jsou prostě příliš malé, takže se při akceleraci příliš zapojuje spalovací motor na úkor elektromotoru, takže výsledkem je klasicky nesnesitelné "variátorové" vytí (navíc třeba v RAV4 hybrid nemá motor ani podvozek snad vůbec žádné odhlučnění). Toyoty jsou prostě postavené tak, aby si kupující Lexusu (na stejném technickém základu se stejnými technickými parametry) mohl říci, že jeho mnohasettisícový příplatek dává smysl. Nepsal bych to sem, kdyby to byl jen můj (subjektivní názor), ale podobně prozřeli i všichni lidé v mém okolí (a v podobném duchu jsou i srovnávací testy), takže to zřejmě je objektivní realita...
Jinak Octavii II DSG 7° 1.4 TSI jsem měl kdysi dávno taky a žádné cukání se nekonalo (řazení bylo prakticky neznatelné), ale byl tam zase jiný problém - nesnesitelné podtáčení motoru....

šofér
10. ledna • 13:58

na rodíl od vás máme obě auta v rodině, takže vaše žvásty a dojmologie je dána jednou či dvěma jízdama u dealera. Což dokazujete už tím že píšete že při akceleraci se zapojuje spalovací motor na úkor elektromotoru... tak jasně, když prudce akcelerujete potřebujete právě v tomto maximální výkon a ten je dán kombinací elmotoru a spalováku.
Prostě si přiznejte, že jste guma a tím autem jste maximaálně jezdil po parkovišti a žádné další zkušensoti nemáte.
Co se týče DSG, gumo, tak já srovnávám 7supňový automat v 2,O TDi 110kW, a ten cuká, hlavně studený, co ž je nyní v zimě skoro pořád, 15 km jízdy mu nestačí. Pak je to lepší.
A e.CVT v nové Corolle není variátor jak si ho představujete ve své kebuli! Dále se s plakátovým blbem, jehož vrcholem byla OII DSG nemám co bavit!! A vyprošujte si co chcete, gumo!

fanda rs twincharger
9. ledna • 11:13

Tohle ceka vsechny, i Dacii. Kaficko, oplatky a jdu si pocist nazory v kvalitni diskusi:-)

Doporučujeme

Články odjinud