O příchodu hybridních variant  Renaultu Clio  a  Captur  jsme věděli už dříve, když automobilka nové generace těchto modelů představila. | Renault Clio E-Tech & Captur E-Tech Plug-in Zdroj: Renault

O příchodu hybridních variant Renaultu Clio a Captur jsme věděli už dříve, když automobilka nové generace těchto modelů představila. | Renault Clio E-Tech & Captur E-Tech Plug-in | Zdroj: Renault

Teď už se francouzská značka podělila o další detaily svých elektrifikovaných ústrojí E-Tech, které máme v nabídce obou vozů očekávat během letošní roku. | Renault Clio E-Tech Zdroj: Renault

Teď už se francouzská značka podělila o další detaily svých elektrifikovaných ústrojí E-Tech, které máme v nabídce obou vozů očekávat během letošní roku. | Renault Clio E-Tech | Zdroj: Renault

Paletu benzinových a naftových motorů Clia doplní takzvaný full-hybridní systém, tedy bez možnosti nabíjet ze zásuvky. Ústrojí zde kombinuje atmosféricky plněný benzinový čtyřválec o objemu 1,6 litru... | Renault Clio E-Tech Zdroj: Renault

Paletu benzinových a naftových motorů Clia doplní takzvaný full-hybridní systém, tedy bez možnosti nabíjet ze zásuvky. Ústrojí zde kombinuje atmosféricky plněný benzinový čtyřválec o objemu 1,6 litru... | Renault Clio E-Tech | Zdroj: Renault

...dvojici elektromotorů (jeden funguje pouze jako startér-generátor) a relativně malou baterii o kapacitě 1,2 kWh – hybridní Clio E-Tech tak váží jen o 10 kg více než jeho naftová varianta. | Renault Clio E-Tech Zdroj: Renault

...dvojici elektromotorů (jeden funguje pouze jako startér-generátor) a relativně malou baterii o kapacitě 1,2 kWh – hybridní Clio E-Tech tak váží jen o 10 kg více než jeho naftová varianta. | Renault Clio E-Tech | Zdroj: Renault

Renault dodává, že s hybridní motorizací zvládá Clio 80 % městské jízdy čistě v elektrickém režimu. Do rychlosti 60 km/h totiž umí jezdit bez spuštěného spalovacího motoru. | Renault Clio E-Tech Zdroj: Renault

Renault dodává, že s hybridní motorizací zvládá Clio 80 % městské jízdy čistě v elektrickém režimu. Do rychlosti 60 km/h totiž umí jezdit bez spuštěného spalovacího motoru. | Renault Clio E-Tech | Zdroj: Renault

Jelikož ústrojí teprve podstupuje homologaci, přesné údaje o výkonu, spotřebě paliva a produkci emisí teprve automobilka zveřejní. | Renault Captur E-Tech Plug-in Zdroj: Renault

Jelikož ústrojí teprve podstupuje homologaci, přesné údaje o výkonu, spotřebě paliva a produkci emisí teprve automobilka zveřejní. | Renault Captur E-Tech Plug-in | Zdroj: Renault

Captur E-Tech poté využívá stejný základ ve formě benzinové šestnáctistovky a dvou elektromotorů, ale ve formě plug-in hybridního ústrojí, jehož baterii o kapacitě 9,8 kWh nabijete ze zásuvky. | Renault Captur E-Tech Plug-in Zdroj: Renault

Captur E-Tech poté využívá stejný základ ve formě benzinové šestnáctistovky a dvou elektromotorů, ale ve formě plug-in hybridního ústrojí, jehož baterii o kapacitě 9,8 kWh nabijete ze zásuvky. | Renault Captur E-Tech Plug-in | Zdroj: Renault

Dojezd čistě v elektrickém režimu máme očekávat okolo 48 kilometrů a maximálně bude možné bez zásahu spalovacího motoru dosáhnout rychlosti 137 km/h. | Renault Captur E-Tech Plug-in Zdroj: Renault

Dojezd čistě v elektrickém režimu máme očekávat okolo 48 kilometrů a maximálně bude možné bez zásahu spalovacího motoru dosáhnout rychlosti 137 km/h. | Renault Captur E-Tech Plug-in | Zdroj: Renault

Hodnotu výkonu jednotky se taky teprve dozvíme. Renault už nicméně dodává, že Captur E-Tech Plug-in dosáhne hodnoty 34 g produkovaných emisí CO₂ na kilometr... | Renault Captur E-Tech Plug-in Zdroj: Renault

Hodnotu výkonu jednotky se taky teprve dozvíme. Renault už nicméně dodává, že Captur E-Tech Plug-in dosáhne hodnoty 34 g produkovaných emisí CO₂ na kilometr... | Renault Captur E-Tech Plug-in | Zdroj: Renault

...z čehož si můžeme vypočítat možnou spotřebu paliva okolo 1,4 litru na 100 km. Tyto údaje však budou rovněž upřesněny po homologaci. Zdroj: Renault

...z čehož si můžeme vypočítat možnou spotřebu paliva okolo 1,4 litru na 100 km. Tyto údaje však budou rovněž upřesněny po homologaci. | Zdroj: Renault

Hybridního Renaultu Clio E-Tech i plug-in hybridního Capturu E-Tech bychom se měli na trhu Evropy dočkat v polovině letošního roku. Renault nakonec potvrzuje, že plug-in hybridního ústrojí se každopádně brzo dočká i Megane. Zdroj: Renault

Hybridního Renaultu Clio E-Tech i plug-in hybridního Capturu E-Tech bychom se měli na trhu Evropy dočkat v polovině letošního roku. Renault nakonec potvrzuje, že plug-in hybridního ústrojí se každopádně brzo dočká i Megane. | Zdroj: Renault

Teď už se francouzská značka podělila o další detaily svých elektrifikovaných ústrojí E-Tech, které máme v nabídce obou vozů očekávat během letošní roku. | Renault Clio E-Tech Zdroj: Renault
Paletu benzinových a naftových motorů Clia doplní takzvaný full-hybridní systém, tedy bez možnosti nabíjet ze zásuvky. Ústrojí zde kombinuje atmosféricky plněný benzinový čtyřválec o objemu 1,6 litru... | Renault Clio E-Tech Zdroj: Renault
...dvojici elektromotorů (jeden funguje pouze jako startér-generátor) a relativně malou baterii o kapacitě 1,2 kWh – hybridní Clio E-Tech tak váží jen o 10 kg více než jeho naftová varianta. | Renault Clio E-Tech Zdroj: Renault
Renault dodává, že s hybridní motorizací zvládá Clio 80 % městské jízdy čistě v elektrickém režimu. Do rychlosti 60 km/h totiž umí jezdit bez spuštěného spalovacího motoru. | Renault Clio E-Tech Zdroj: Renault
11
Fotogalerie

Renault zveřejnil podrobnosti o hybridním Cliu a Capturu. Na trh je uvede už brzy

Renault upřesňuje informace o svých nových elektrifikovaných jednotkách pro modely Clio a Captur. Elektřině se však později nevyhne ani Megane.

O příchodu hybridních variant Renaultu Clio a Captur jsme věděli už dříve, když automobilka nové generace těchto modelů představila. Teď už se francouzská značka podělila o další detaily svých elektrifikovaných ústrojí E-Tech, které máme v nabídce obou vozů očekávat během letošní roku.

Paletu benzinových a naftových motorů Clia doplní takzvaný full-hybridní systém, tedy bez možnosti nabíjet ze zásuvky. Ústrojí zde kombinuje atmosféricky plněný benzinový čtyřválec o objemu 1,6 litru, dvojici elektromotorů (jeden funguje pouze jako startér-generátor) a relativně malou baterii o kapacitě 1,2 kWh – hybridní Clio E-Tech tak váží jen o 10 kg více než jeho naftová varianta.

Renault dodává, že s hybridní motorizací zvládá Clio 80 % městské jízdy čistě v elektrickém režimu. Do rychlosti 60 km/h totiž umí jezdit bez spuštěného spalovacího motoru. Jelikož ústrojí teprve podstupuje homologaci, přesné údaje o výkonu, spotřebě paliva a produkci emisí teprve automobilka zveřejní.

Captur E-Tech poté využívá stejný základ ve formě benzinové šestnáctistovky a dvou elektromotorů, ale ve formě plug-in hybridního ústrojí, jehož baterii o kapacitě 9,8 kWh nabijete ze zásuvky. Dojezd čistě v elektrickém režimu máme očekávat okolo 48 kilometrů a maximálně bude možné bez zásahu spalovacího motoru dosáhnout rychlosti 137 km/h.

Hodnotu výkonu jednotky se taky teprve dozvíme. Renault už nicméně dodává, že Captur E-Tech Plug-in dosáhne hodnoty 34 g produkovaných emisí CO₂ na kilometr, z čehož si můžeme vypočítat možnou spotřebu paliva okolo 1,4 litru na 100 km. Tyto údaje však budou rovněž upřesněny po homologaci.

Hybridního Renaultu Clio E-Tech i plug-in hybridního Capturu E-Tech bychom se měli na trhu Evropy dočkat v polovině letošního roku. Renault nakonec potvrzuje, že plug-in hybridního ústrojí se každopádně brzo dočká i Megane.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud