Ahojmoje horké fotky jsou tady ..http://69chat.clubuživatelské jméno anna69))
Když jde globální firma do problémů, padají takovýhle megalomanský plány.. prostě trochu dupnou na brzdu - redukce naplánovaná aspoň na 5 let, pomalu budou redukovat portfolio , pokud se za 1-2 roky situace zlepší.. tak zas začnou vymýšlet nový modely a ve finále se toho tolik nestane.. jsou to řeči pro akcionáře a banky. A mě se na Renaultu historicky líbí ta odvaha přijít s úplně odlišným modelem, novou třídou, stejně jako opustit to, co se neprodává. Takže bych to viděl na modelovou obměnu s pár řádkama pro akcionáře :).
Šetří všichni dokonce i VW. Problém je, že i ošizený nový golf je lépe zpracovaný než Renault před úsporama.:-D
Pohádky pro děti.
Bohužel realita, která se odráží v tom, že toho Golfa prodává VW stále se ziskem, kdežto Megane se musí prodávat za dumpingové ceny a nese Renaultu jen ztráty.
no ale talisman od 34.000e vo vybave ci espace PI cez 41.000e zacina, to su cenovky :-D:-D:-D
Neposuzuj podle cen v zaostalé ČR. Jinde jsou ceny srovnatelné s ostatní konkurencí.
Ne, nejsou. Stačí se podívat třeba do UK a Megane už je cenově i pod i30/Ceed a hluboko pod Golfem.
není výroba golfa zastavena?
No bude ještě méně kvalitní. Jednoduché levnější díly a méně kvalitní takže opět kvalita horší..Pokud někdo má semnou problém nějaký tak má odpověď je dělám 20let automobilovém průmyslu a Vim jak šetření se promítne asi následovně cena vozu stejná či se zdraží ale výroba dílů bude pro výrobce levnější ale zákazník auto zaplatí 2x.
Akorát Renault o tom řekne na rovinu, zatímco VW šidí potají.
jak zaplatis auto 2x kdyz je v petilety a delsi zaruce? no a kdyz nemas na novy tak si koupis drzaka nebo model s milionem dilu z druhovyroby. Cesi si poradej...
Starší Renaulty jsem měl rád, ale ty nové jsou povedené jenom exteriérem. Interiéry dělají asi pro staré panny, které nedávají moc nohy od sebe, aby si udělaly za volantem pohodlí a hlavně se zálibou ve všem, co se extrémně leskne a samozřejmě s uprostřed trčícím dotykáčem na výšku :-D Takový Renault by mě v dnešní záplavě podobných aut už ani nechyběl.
lidi jich zachrání, nesmí zdražit. Třeba ford před roky zavřel dvě továrny a zrušil dva modely.
:-D:-D:-D
Prosím, přestaňte problémy automobilek svádět na koronavirus!!! Za problémy automobilek stojí JEN a POUZE zelení novobolševici ve vedení EU a jejich nesmyslné emisní požadavky !!!
Jasny, pry zeleny dotace, h*vno leda, co to placas, ostatni automobilky se koupali v penezich posledni roky ze to ani hezky nebylo, VW ani v tyhle korone nema ztratu, stale je ve ziaku!Ze Renault-Nissan byli ve ztrate kdyz se vsem darilo asi neco vypovida o tom, jak jim to jde. Tady machrujou s Alpine apod ktere jsou stovky milionu eur ve ztrate a pak se divi.Jaky postavili za poslednich 10 let zajimavy ZISKOVY auto?Megane je sra*ka kazdy to vi a nikdo to nechce, to sem ani netahej.
Panejo, to jsou kecy...
Za plroblémy dinosaurů můžou leda tak podvodníci z VW a jeho Slavnej Dízlgejt.
Toz ja se priznam. Za to muzu ja, protoze mam 16 let stare auto a zatim menit nebudu. Timto se vsem automobilkam omlouvam!
Neurážej Bolševiky, Menševiku!
Zlatí komunisti..!
joo, víš proč komunisti neměli v autobusech záchody? Protože nebyl toaletní papír...
+ za problemy automobilky stoji aj ich kvalita ci ochota uznavat reklamacie. Ked by boli tak super kvalitny, tak predavaju aj v USA. Osobne sa mi vsak novy Megan paci.
Hrozná blbost. Na americký trh potřebuješ jiný auta něž v Evropě. A to se né vždy finančně vyplatí. Megane, nebo clio by se v USA moc neprodávalo.
tak to asi EU vládne světu, když jsou v řiti i japonci.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.