Renault zruší až 15.000 pracovních míst. Ušetřit chce i omezením produkce vozů

26 komentářů

anna1i
1. června • 15:39

Ahoj
moje horké fotky jsou tady ..
http://69chat.club
uživatelské jméno anna69))

komik
30. května • 11:07

Když jde globální firma do problémů, padají takovýhle megalomanský plány.. prostě trochu dupnou na brzdu - redukce naplánovaná aspoň na 5 let, pomalu budou redukovat portfolio , pokud se za 1-2 roky situace zlepší.. tak zas začnou vymýšlet nový modely a ve finále se toho tolik nestane.. jsou to řeči pro akcionáře a banky. A mě se na Renaultu historicky líbí ta odvaha přijít s úplně odlišným modelem, novou třídou, stejně jako opustit to, co se neprodává. Takže bych to viděl na modelovou obměnu s pár řádkama pro akcionáře :).

qwertz
30. května • 9:18

Šetří všichni dokonce i VW. Problém je, že i ošizený nový golf je lépe zpracovaný než Renault před úsporama.:-D

Allamarein
30. května • 9:52

Pohádky pro děti.

Havran
30. května • 11:08

Bohužel realita, která se odráží v tom, že toho Golfa prodává VW stále se ziskem, kdežto Megane se musí prodávat za dumpingové ceny a nese Renaultu jen ztráty.

eMKejx
30. května • 20:39

no ale talisman od 34.000e vo vybave ci espace PI cez 41.000e zacina, to su cenovky :-D:-D:-D

Allamarein
30. května • 13:17

Neposuzuj podle cen v zaostalé ČR. Jinde jsou ceny srovnatelné s ostatní konkurencí.

Havran
30. května • 20:34

Ne, nejsou. Stačí se podívat třeba do UK a Megane už je cenově i pod i30/Ceed a hluboko pod Golfem.

petr r. (petrumr)
30. května • 11:31

není výroba golfa zastavena?

Pepe
29. května • 21:24

No bude ještě méně kvalitní. Jednoduché levnější díly a méně kvalitní takže opět kvalita horší..Pokud někdo má semnou problém nějaký tak má odpověď je dělám 20let automobilovém průmyslu a Vim jak šetření se promítne asi následovně cena vozu stejná či se zdraží ale výroba dílů bude pro výrobce levnější ale zákazník auto zaplatí 2x.

Allamarein
30. května • 9:50

Akorát Renault o tom řekne na rovinu, zatímco VW šidí potají.

homer
30. května • 5:01

jak zaplatis auto 2x kdyz je v petilety a delsi zaruce? no a kdyz nemas na novy tak si koupis drzaka nebo model s milionem dilu z druhovyroby. Cesi si poradej...

Marex
29. května • 20:45

Starší Renaulty jsem měl rád, ale ty nové jsou povedené jenom exteriérem. Interiéry dělají asi pro staré panny, které nedávají moc nohy od sebe, aby si udělaly za volantem pohodlí a hlavně se zálibou ve všem, co se extrémně leskne a samozřejmě s uprostřed trčícím dotykáčem na výšku :-D Takový Renault by mě v dnešní záplavě podobných aut už ani nechyběl.

petr r. (petrumr)
29. května • 19:31

lidi jich zachrání, nesmí zdražit. Třeba ford před roky zavřel dvě továrny a zrušil dva modely.

petr r. je blb
29. května • 20:19

:-D:-D:-D

Roman
29. května • 16:32

Prosím, přestaňte problémy automobilek svádět na koronavirus!!! Za problémy automobilek stojí JEN a POUZE zelení novobolševici ve vedení EU a jejich nesmyslné emisní požadavky !!!

Freddka
30. května • 8:50

Jasny, pry zeleny dotace, h*vno leda, co to placas, ostatni automobilky se koupali v penezich posledni roky ze to ani hezky nebylo, VW ani v tyhle korone nema ztratu, stale je ve ziaku!
Ze Renault-Nissan byli ve ztrate kdyz se vsem darilo asi neco vypovida o tom, jak jim to jde. Tady machrujou s Alpine apod ktere jsou stovky milionu eur ve ztrate a pak se divi.Jaky postavili za poslednich 10 let zajimavy ZISKOVY auto?
Megane je sra*ka kazdy to vi a nikdo to nechce, to sem ani netahej.

Allamarein
30. května • 9:46

Panejo, to jsou kecy...

Kuk Vykuk
30. května • 1:28

Za plroblémy dinosaurů můžou leda tak podvodníci z VW a jeho Slavnej Dízlgejt.

Kukacka
29. května • 18:52

Toz ja se priznam. Za to muzu ja, protoze mam 16 let stare auto a zatim menit nebudu. Timto se vsem automobilkam omlouvam!

AAAmotorka
29. května • 18:45

Neurážej Bolševiky, Menševiku!

Bedřich Reicin
30. května • 0:22

Zlatí komunisti..!

petr r. (petrumr)
30. května • 11:30

joo, víš proč komunisti neměli v autobusech záchody? Protože nebyl toaletní papír...

Mirec
29. května • 18:05

+ za problemy automobilky stoji aj ich kvalita ci ochota uznavat reklamacie. Ked by boli tak super kvalitny, tak predavaju aj v USA. Osobne sa mi vsak novy Megan paci.

Pavel
2. června • 14:25

Hrozná blbost. Na americký trh potřebuješ jiný auta něž v Evropě. A to se né vždy finančně vyplatí. Megane, nebo clio by se v USA moc neprodávalo.

king014
29. května • 17:16

tak to asi EU vládne světu, když jsou v řiti i japonci.

Doporučujeme

Články odjinud