Renault zruší až 15.000 pracovních míst. Ušetřit chce i omezením produkce vozů

Roman  |  29. 05. 2020 16:32

Prosím, přestaňte problémy automobilek svádět na koronavirus!!! Za problémy automobilek stojí JEN a POUZE zelení novobolševici ve vedení EU a jejich nesmyslné emisní požadavky !!!

Odpovědět  |   | 
king014  |  29. 05. 2020 17:16

tak to asi EU vládne světu, když jsou v řiti i japonci.

Odpovědět  |   | 
Mirec  |  29. 05. 2020 18:05

+ za problemy automobilky stoji aj ich kvalita ci ochota uznavat reklamacie. Ked by boli tak super kvalitny, tak predavaju aj v USA. Osobne sa mi vsak novy Megan paci.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  02. 06. 2020 14:25

Hrozná blbost. Na americký trh potřebuješ jiný auta něž v Evropě. A to se né vždy finančně vyplatí. Megane, nebo clio by se v USA moc neprodávalo.

Odpovědět  |   | 
AAAmotorka  |  29. 05. 2020 18:45

Neurážej Bolševiky, Menševiku!

Odpovědět  |   | 
Bedřich Reicin  |  30. 05. 2020 00:22

Zlatí komunisti..!

Odpovědět  |   | 

joo, víš proč komunisti neměli v autobusech záchody? Protože nebyl toaletní papír...

Odpovědět  |   | 
Kukacka  |  29. 05. 2020 18:52

Toz ja se priznam. Za to muzu ja, protoze mam 16 let stare auto a zatim menit nebudu. Timto se vsem automobilkam omlouvam!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 05. 2020 01:28

Za plroblémy dinosaurů můžou leda tak podvodníci z VW a jeho Slavnej Dízlgejt.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  30. 05. 2020 08:50

Jasny, pry zeleny dotace, h*vno leda, co to placas, ostatni automobilky se koupali v penezich posledni roky ze to ani hezky nebylo, VW ani v tyhle korone nema ztratu, stale je ve ziaku!
Ze Renault-Nissan byli ve ztrate kdyz se vsem darilo asi neco vypovida o tom, jak jim to jde. Tady machrujou s Alpine apod ktere jsou stovky milionu eur ve ztrate a pak se divi.

Jaky postavili za poslednich 10 let zajimavy ZISKOVY auto?
Megane je sra*ka kazdy to vi a nikdo to nechce, to sem ani netahej.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 05. 2020 09:46

Panejo, to jsou kecy...

Odpovědět  |   | 

lidi jich zachrání, nesmí zdražit. Třeba ford před roky zavřel dvě továrny a zrušil dva modely.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  29. 05. 2020 20:19

Odpovědět  |   | 
Marex  |  29. 05. 2020 20:45

Starší Renaulty jsem měl rád, ale ty nové jsou povedené jenom exteriérem. Interiéry dělají asi pro staré panny, které nedávají moc nohy od sebe, aby si udělaly za volantem pohodlí a hlavně se zálibou ve všem, co se extrémně leskne a samozřejmě s uprostřed trčícím dotykáčem na výšku Takový Renault by mě v dnešní záplavě podobných aut už ani nechyběl.

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  29. 05. 2020 21:24

No bude ještě méně kvalitní. Jednoduché levnější díly a méně kvalitní takže opět kvalita horší..Pokud někdo má semnou problém nějaký tak má odpověď je dělám 20let automobilovém průmyslu a Vim jak šetření se promítne asi následovně cena vozu stejná či se zdraží ale výroba dílů bude pro výrobce levnější ale zákazník auto zaplatí 2x.

Odpovědět  |   | 
homer  |  30. 05. 2020 05:01

jak zaplatis auto 2x kdyz je v petilety a delsi zaruce? no a kdyz nemas na novy tak si koupis drzaka nebo model s milionem dilu z druhovyroby. Cesi si poradej...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 05. 2020 09:50

Akorát Renault o tom řekne na rovinu, zatímco VW šidí potají.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  30. 05. 2020 09:18

Šetří všichni dokonce i VW. Problém je, že i ošizený nový golf je lépe zpracovaný než Renault před úsporama.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 05. 2020 09:52

Pohádky pro děti.

Odpovědět  |   | 
Havran  |  30. 05. 2020 11:08

Bohužel realita, která se odráží v tom, že toho Golfa prodává VW stále se ziskem, kdežto Megane se musí prodávat za dumpingové ceny a nese Renaultu jen ztráty.

Odpovědět  |   | 

není výroba golfa zastavena?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 05. 2020 13:17

Neposuzuj podle cen v zaostalé ČR. Jinde jsou ceny srovnatelné s ostatní konkurencí.

Odpovědět  |   | 
Havran  |  30. 05. 2020 20:34

Ne, nejsou. Stačí se podívat třeba do UK a Megane už je cenově i pod i30/Ceed a hluboko pod Golfem.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  30. 05. 2020 20:39

no ale talisman od 34.000e vo vybave ci espace PI cez 41.000e zacina, to su cenovky

Odpovědět  |   | 
komik  |  30. 05. 2020 11:07

Když jde globální firma do problémů, padají takovýhle megalomanský plány.. prostě trochu dupnou na brzdu - redukce naplánovaná aspoň na 5 let, pomalu budou redukovat portfolio , pokud se za 1-2 roky situace zlepší.. tak zas začnou vymýšlet nový modely a ve finále se toho tolik nestane.. jsou to řeči pro akcionáře a banky. A mě se na Renaultu historicky líbí ta odvaha přijít s úplně odlišným modelem, novou třídou, stejně jako opustit to, co se neprodává. Takže bych to viděl na modelovou obměnu s pár řádkama pro akcionáře :).

Odpovědět  |   | 
anna1i  |  01. 06. 2020 15:39

Ahoj
moje horké fotky jsou tady ..
http://69chat.club
uživatelské jméno anna69))

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků
TEST Ford Mustang 5.0 GT Convertible: Můžu si ho nechat až do října?

Ford Mustang 5.0 GT Convertible

Ford Mustang GT Convertible v modré barvě by byl ideálním společníkem třeba v Miami. Dnes už si ho ale můžete koupit v Čechách. Jak tu bude fungovat?

19.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 48 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A