Renault Zoe ujel za 24 hodin 1618 km

Renault Zoe ujel za 24 hodin 1618 km

Elektromobil Zoe, který se chce postavit dnes už velmi dobře známému Nissanu Leaf, stanovil nový rekord v počtu ujetých kilometrů za 24 hodin. Zoe ujel dohromady 1618 km, což je oproti předchozí hodnotě zlepšení o 338 km. Základem úspěchu je především rychlé dobíjení, kdy na 80% kapacity akumulátorů stačí čas menší než půl hodiny.

Celkově elektrický Renault musel zastavit za 24 hodin osmnáctkrát. Za předpokladu, že každé dobíjení trvalo půl hodiny to znamená, že vůz stál celkem 9 hodin. Na jedno nabití ujel model Zoe cca 85 km.

Renault Zoe 2010: nové Clio zatím „v elektrice”

Renault Zoe 2010: nové Clio zatím „v elektrice”

Renault Zoe používá ke svému pohonu elektromotor  výkonu 65 kW, točivý moment dosahuje na 220 Nm. Maximální rychlost je 135 km/h a celkový dojezd při ideálních podmínkách až 210 kilometrů. Cena elektrického Renaultu startuje na francouzském trhu od 15 700 euro. 

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Renault Laguna 2
Rok výroby: 2009
Stav: 143 840 km
Cena: 170 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 50 889 km
Cena: 66 000 Kč
Renault Megane 1,2
Rok výroby: 2014
Stav: 28 715 km
Cena: 296 000 Kč
Renault Grand Scenic 1,5
Rok výroby: 2011
Stav: 110 015 km
Cena: 190 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 102 904 km
Cena: 50 000 Kč
Renault Clio 0,9
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků