Renault Zoe RS by mohl vypadat takto. Jen tak se ho ale nedočkáme

Nezávislý grafik zkusil zpracovat návrh Renaultu Zoe RS. Vypadá ještě lépe než koncept Zeo E-Sport, který Renault přivezl před pár dny ukázat do Ženevy.
Renault Zoe RS by mohl vypadat takto. Jen tak se ho ale nedočkáme

Renault na ženevském autosalonu příjemně šokoval elektrickým konceptem Zoe E-Sport. Jak by to vypadalo, kdyby se vůz dočkal také závodní varianty? Tuto otázku si položil grafik X-Tomi a návrh zpracoval. A nutno říct, že vypadá ještě o chlub lépe než výtvor francouzské automobilky. O to větší smůlou je, že se této varianty s největší pravděpodobností nedočkáme.

Renault napodobí Škodu. Captur po faceliftu má do tmy vyzařovat písmeno C

Renault napodobí Škodu. Captur po faceliftu má do tmy vyzařovat písmeno C

Zoe RS dostalo například přepracovaný přední nárazník a světla s technologií LED, která jsou, stejně jako kola z lehkých slitin, vypůjčena od Clia RS. I když vznik takového vozu je aktuálně nepravděpodobný, světlo světa by mohl spatřit za pár let s příchodem nové generace, která bude postavena na platformě Nissanu Leaf.

Chystáte se kupovat Renaulta? V autosalonu vás přivítá robot

Chystáte se kupovat Renaulta? V autosalonu vás přivítá robot

Renault již před časem připustil, že stavba elektromobilu se závodními prvky by pro něj byla zajímavým projektem. Důležitý však bude vývoj hmotnosti baterií, které je potřeba vylepšit jako první. Vozy zaměřené na vysoký výkon potřebují logicky více energie, což vyžaduje i větší baterie. Jenže v takovém případě zase rychle roste hmotnost celého automobilu.

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků