Myslím, že problém je následující:I já jezdím v našem pětimetrovém korábu převážně sám či s manželkou. Čili se dá říct, že v 90% případů jezdí auto pouze s 1-2 osobami. Jenže ve zbývajících 10% pořebuju odvézt rodiče, návštěvu, babičku, kamarády, zkrátka ta 4 místa potřebuju. A teď je na mně, abych si spočítal, zda se mi vyplatí:1. Koupit pohodlné dvoumístné auto na dlouhé cesty, kde jsme převážně sami dva a na situace, kdy potřebuju víc míst, si půjčit auto v půjčovně2. Koupit pohodlné dvoumístné auto na dlouhé cesty, kde jsme převážně sami dva a na situace, kdy potřebuju víc míst, si koupit další, ne tak luxusní auto3. Koupit si rovnou pohodlné čtyřmístné auto s tím, že sice bude jezdit často poloprázdné, ale až ta 4 místa budu potřebovat, nenechá mě ve štychu a pojedu v tom autě, které si udržuju a na které jsem zvyklý.To samé pro případ, že potřebuju místo v kufru.No a dle toho, jak velké procento "těch menšinových" případů je, volím variantu. Když se jednou za 10 let stěhuju, nebudu kvůli tomu kupovat na 10 let kombíka, že.
mno, popisovane auticko (ako aj drviva vacsina jemu podobnych) nie je pohodlne dvoj(troj)miestne auto na dlhe cesty ale auto do mesta, teda typicke druhe auto v rodinecely problem teda nastoli a vyriesi poziadavka manzelky, takze sa netreba vopred zbytocne trapit ludia si kombika nekupuju len kvoli stahovaniu, ale jednoducho z presvedcenia ci (vdaka marketingovej masazi) kvoli zivotnemu styluokrem toho, v zmysle rozoberanej problematiky, nevidim velky rozdiel medzi 5-metrovym korabom a slusne prerastenym kombikom
Já jsem reagoval na větu v titulku mého příspěvku, nikoliv konkrétně na tento Renault. Ale dalo by se to částečně vztáhnout i na něj. Protože když už prdítko pro manželku, proč ne raději něco čtyřmístného, až pojede s kamarádkama? Kdyby to auto stálo polovinu než čtyřmístné, tak neřeknu, ale za více méně stejné peníze volit buď tohle (cenu očekávám relativně vysokou, i když menší než u Smartu) nebo jiné designově zajímavé auto (např. Citroen C2 či C3), kdyby šlo hodně o vzhled.ohledně rozdílu - já ho vidím. Pětimetrová limuzína je krásný auto skoro od jakýhokoliv výrobce, krásnej kombík jsem neviděl ani nemapatuju (líbil se mi snad jen C5 kombi, ale jen zezadu). Je to sice ne o funkčnosti či praktičnosti, ale taky pohled.
suhlas, cenovy rozdiel medzi 2 a 4-miestnym autom je neumernyKombiky ani ja nemusim. ale taka Alfa SportWagon (tu sa da o funkcnosti ci prakticnosti smelo pochybovat), Volvo alebo prave ukonceny model Vectry mi nepridu nijak ohavne. Nakoniec aj Octavia Combi sa mi paci akosi viac.
no mě se zase kombíki líbi docela dosti...třeba všechny audiny obzvláště ty nove obě octavie nebo zmiňovaná alfa sportwagon(croswagon)podel mě by udělali líp kdyby ho zlevnili a ubrali mu tu třetí sedačku a tu dali za příplatek...stejnak je max pro dítě nebo toho psa..nebo dvě kočky nobo klec por andulky atd...
je tady ještě atribut bezpečnosti.když bourat, tak s pořádnou traverzou vepředu- a bohužel ekologicky smyslejici lidi to odnesou ve svem smartu, az je skoli off-road
Takoveto auta nebudou nikdy auta budoucnosti, pokud firma Renault zvoli taktiku Smartu a bude je chtit prodavat od 400 nahoru. Pokud by stal smart a i tenhle maly Renault kolem 150-ti (to je vyrobni cena plus tucny zisk), zaplavili by tyhle male usporne auta evropu. Setrilo by se palivem, vzduchem, ekologii, mistem... Ale jak to znam, budou za to chtit 300 (za design) a za to si to muzou strcit nekam.
Fuj, vyzera hnusne.
Vyzera sqele !!! ;)
Ideální pro dva a psa (kočku, či jiného domácího miláčka).
Pokud bude s těma kolama do 200 tis., tak ho beru
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.