Renault Z17: vozítko do města pro tři a nákup

11 komentářů

-LK-
17. února • 12:01

Myslím, že problém je následující:
I já jezdím v našem pětimetrovém korábu převážně sám či s manželkou. Čili se dá říct, že v 90% případů jezdí auto pouze s 1-2 osobami. Jenže ve zbývajících 10% pořebuju odvézt rodiče, návštěvu, babičku, kamarády, zkrátka ta 4 místa potřebuju. A teď je na mně, abych si spočítal, zda se mi vyplatí:
1. Koupit pohodlné dvoumístné auto na dlouhé cesty, kde jsme převážně sami dva a na situace, kdy potřebuju víc míst, si půjčit auto v půjčovně
2. Koupit pohodlné dvoumístné auto na dlouhé cesty, kde jsme převážně sami dva a na situace, kdy potřebuju víc míst, si koupit další, ne tak luxusní auto
3. Koupit si rovnou pohodlné čtyřmístné auto s tím, že sice bude jezdit často poloprázdné, ale až ta 4 místa budu potřebovat, nenechá mě ve štychu a pojedu v tom autě, které si udržuju a na které jsem zvyklý.

To samé pro případ, že potřebuju místo v kufru.
No a dle toho, jak velké procento "těch menšinových" případů je, volím variantu. Když se jednou za 10 let stěhuju, nebudu kvůli tomu kupovat na 10 let kombíka, že.

dochtor
17. února • 13:36

mno, popisovane auticko (ako aj drviva vacsina jemu podobnych) nie je pohodlne dvoj(troj)miestne auto na dlhe cesty ale auto do mesta, teda typicke druhe auto v rodine
cely problem teda nastoli a vyriesi poziadavka manzelky, takze sa netreba vopred zbytocne trapit
ludia si kombika nekupuju len kvoli stahovaniu, ale jednoducho z presvedcenia ci (vdaka marketingovej masazi) kvoli zivotnemu stylu
okrem toho, v zmysle rozoberanej problematiky, nevidim velky rozdiel medzi 5-metrovym korabom a slusne prerastenym kombikom

-LK-
17. února • 13:46

Já jsem reagoval na větu v titulku mého příspěvku, nikoliv konkrétně na tento Renault. Ale dalo by se to částečně vztáhnout i na něj. Protože když už prdítko pro manželku, proč ne raději něco čtyřmístného, až pojede s kamarádkama? Kdyby to auto stálo polovinu než čtyřmístné, tak neřeknu, ale za více méně stejné peníze volit buď tohle (cenu očekávám relativně vysokou, i když menší než u Smartu) nebo jiné designově zajímavé auto (např. Citroen C2 či C3), kdyby šlo hodně o vzhled.

ohledně rozdílu - já ho vidím. Pětimetrová limuzína je krásný auto skoro od jakýhokoliv výrobce, krásnej kombík jsem neviděl ani nemapatuju (líbil se mi snad jen C5 kombi, ale jen zezadu). Je to sice ne o funkčnosti či praktičnosti, ale taky pohled.

dochtor
17. února • 14:10

suhlas, cenovy rozdiel medzi 2 a 4-miestnym autom je neumerny
Kombiky ani ja nemusim. ale taka Alfa SportWagon (tu sa da o funkcnosti ci prakticnosti smelo pochybovat), Volvo alebo prave ukonceny model Vectry mi nepridu nijak ohavne. Nakoniec aj Octavia Combi sa mi paci akosi viac.

delph
17. února • 16:20

no mě se zase kombíki líbi docela dosti...třeba všechny audiny obzvláště ty nove obě octavie nebo zmiňovaná alfa sportwagon(croswagon)
podel mě by udělali líp kdyby ho zlevnili a ubrali mu tu třetí sedačku a tu dali za příplatek...stejnak je max pro dítě nebo toho psa..nebo dvě kočky nobo klec por andulky atd...

Jirka V.
17. února • 13:03

je tady ještě atribut bezpečnosti.
když bourat, tak s pořádnou traverzou vepředu- a bohužel ekologicky smyslejici lidi to odnesou ve svem smartu, az je skoli off-road

Brouk
17. února • 9:38

Takoveto auta nebudou nikdy auta budoucnosti, pokud firma Renault zvoli taktiku Smartu a bude je chtit prodavat od 400 nahoru. Pokud by stal smart a i tenhle maly Renault kolem 150-ti (to je vyrobni cena plus tucny zisk), zaplavili by tyhle male usporne auta evropu. Setrilo by se palivem, vzduchem, ekologii, mistem...   Ale jak to znam, budou za to chtit 300 (za design) a za to si to muzou strcit nekam.

Maly Toldi
17. února • 8:06

Fuj, vyzera hnusne.

Nobody
17. února • 9:32

Vyzera sqele !!! ;)

Petr T.
17. února • 7:57

Ideální pro dva a psa (kočku, či jiného domácího miláčka).

rool50
17. února • 7:21

Pokud bude s těma kolama do 200 tis., tak ho beru

Doporučujeme

Články odjinud