Dvorní obytný speciál SpaceNomad automobilky  Renault , založený na dodávce Trafic, se nyní dočkal vylepšení a vstupuje na další trhy. Zdroj: Renault

Dvorní obytný speciál SpaceNomad automobilky Renault, založený na dodávce Trafic, se nyní dočkal vylepšení a vstupuje na další trhy. | Zdroj: Renault

Je to obytná dodávka klasického střihu, kterých jsme viděli už spoustu. Doposud se dal obytný Trafic oficiálně koupit ve Švýcarsku, nyní si pro něj ale mohou dojít také zákazníci z Francie a Belgie. Zdroj: Renault

Je to obytná dodávka klasického střihu, kterých jsme viděli už spoustu. Doposud se dal obytný Trafic oficiálně koupit ve Švýcarsku, nyní si pro něj ale mohou dojít také zákazníci z Francie a Belgie. | Zdroj: Renault

Zájemci se mohou těšit na vyklápěcí střechu, aby se v obytné části moh postavit člověk. Na vrchu střechy je pak solární panel, který pohání chladničku, vodní pumpu a vnitřní osvětlení. Zdroj: Renault

Zájemci se mohou těšit na vyklápěcí střechu, aby se v obytné části moh postavit člověk. Na vrchu střechy je pak solární panel, který pohání chladničku, vodní pumpu a vnitřní osvětlení. | Zdroj: Renault

Samotná baterie dokáže tyto věci napájet 48 hodin. Solární panel ale při ideálních podmínkách přidá dalších 24. Zdroj: Renault

Samotná baterie dokáže tyto věci napájet 48 hodin. Solární panel ale při ideálních podmínkách přidá dalších 24. | Zdroj: Renault

V prostoru pod střechou pak může být ještě jedna postel, takže lze kempovat ve čtyřech. Vařit můžete v kuchyni s dvouplotýnkovým vařičem a nechybí ani dřez. Zdroj: Renault

V prostoru pod střechou pak může být ještě jedna postel, takže lze kempovat ve čtyřech. Vařit můžete v kuchyni s dvouplotýnkovým vařičem a nechybí ani dřez. | Zdroj: Renault

Přední sedadla jsou otočná di protisměru, zadní lavice se dá sklopit na druhou postel a po celém autě lze nalézt 250 litrů odkládacího prostoru. Zdroj: Renault

Přední sedadla jsou otočná di protisměru, zadní lavice se dá sklopit na druhou postel a po celém autě lze nalézt 250 litrů odkládacího prostoru. | Zdroj: Renault

Markíza vám zastřeší čtyři metry čtvereční na venkovní sezení, které zajistí rozkládací stolek a židle. Auto se vyrábí ve Francii, aktuálně se pracuje na modernizování výroby, aby těchto bydlíků mohlo vznikat 200 měsíčně. Zdroj: Renault

Markíza vám zastřeší čtyři metry čtvereční na venkovní sezení, které zajistí rozkládací stolek a židle. Auto se vyrábí ve Francii, aktuálně se pracuje na modernizování výroby, aby těchto bydlíků mohlo vznikat 200 měsíčně. | Zdroj: Renault

První verze vozu bez solárního panelu debutovala už v loňském roce na výstavě těchto bydlíků v Německu. Zdroj: Renault

První verze vozu bez solárního panelu debutovala už v loňském roce na výstavě těchto bydlíků v Německu. | Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

Je to obytná dodávka klasického střihu, kterých jsme viděli už spoustu. Doposud se dal obytný Trafic oficiálně koupit ve Švýcarsku, nyní si pro něj ale mohou dojít také zákazníci z Francie a Belgie. Zdroj: Renault
Zájemci se mohou těšit na vyklápěcí střechu, aby se v obytné části moh postavit člověk. Na vrchu střechy je pak solární panel, který pohání chladničku, vodní pumpu a vnitřní osvětlení. Zdroj: Renault
Samotná baterie dokáže tyto věci napájet 48 hodin. Solární panel ale při ideálních podmínkách přidá dalších 24. Zdroj: Renault
V prostoru pod střechou pak může být ještě jedna postel, takže lze kempovat ve čtyřech. Vařit můžete v kuchyni s dvouplotýnkovým vařičem a nechybí ani dřez. Zdroj: Renault
9
Fotogalerie

Renault vylepšil svůj bydlík. Teď má solární panel na střeše a vylepšenou továrnu, vznikne 200 kusů měsíčně

Popularita obytných dodávek neklesá. Automobilky na to slyší a sami tak některé z nich produkují. Renault do toho teď šlápl ještě o trochu víc.

Dvorní obytný speciál SpaceNomad automobilky Renault, založený na dodávce Trafic, se nyní dočkal vylepšení a vstupuje na další trhy. Je to obytná dodávka klasického střihu, kterých jsme viděli už spoustu. Doposud se dal obytný Trafic oficiálně koupit ve Švýcarsku, nyní si pro něj ale mohou dojít také zákazníci z Francie a Belgie.

Zájemci se mohou těšit na vyklápěcí střechu, aby se v obytné části moh postavit člověk. Na vrchu střechy je pak solární panel, který pohání chladničku, vodní pumpu a vnitřní osvětlení. Samotná baterie dokáže tyto věci napájet 48 hodin. Solární panel ale při ideálních podmínkách přidá dalších 24.

V prostoru pod střechou pak může být ještě jedna postel, takže lze kempovat ve čtyřech. Vařit můžete v kuchyni s dvouplotýnkovým vařičem a nechybí ani dřez. Přední sedadla jsou otočná di protisměru, zadní lavice se dá sklopit na druhou postel a po celém autě lze nalézt 250 litrů odkládacího prostoru.

Markíza vám zastřeší čtyři metry čtvereční na venkovní sezení, které zajistí rozkládací stolek a židle. Auto se vyrábí ve Francii, aktuálně se pracuje na modernizování výroby, aby těchto bydlíků mohlo vznikat 200 měsíčně. První verze vozu bez solárního panelu debutovala už v loňském roce na výstavě těchto bydlíků v Německu.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud