Renault vyhral Cenu za najkrajší reklamný film 2006

Renaultova „Crash Test bageta” vyhrala ocenenie Najkrajší reklamný film 2006 na 22. Medzinárodnom automobilovom festivale v Paríži.

Víťaza určuje verejnosť a vyhlasovateľom súťaže v 56 krajinách je Eurosport International. 

Víťazný reklamný spot metaforicky znázorňuje nemeckých (biela klobása), japonských (sushi) a švédskych (knackerbrot) výrobcov automobilov, ako „zlyhávajú” pri crash teste. Posledný crash test v spote absolvuje typická francúzska bageta, ktorá ako jediná úspešne vyviazne z nárazu.

Renault sa rozhodol tento klip natočiť, pretože je jedinou automobilkou na svete, ktorá má osem modelov s piatimi hviezdičkami v testoch Euro NCAP. Podobné klipy však treba brať trochu s nadhľadom...

Celý klip si môžete vo formáte wmv (3,9 MB) stiahnuť tu.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků