Renault vyhral Cenu za najkrajší reklamný film 2006

Renaultova „Crash Test bageta” vyhrala ocenenie Najkrajší reklamný film 2006 na 22. Medzinárodnom automobilovom festivale v Paríži.

Víťaza určuje verejnosť a vyhlasovateľom súťaže v 56 krajinách je Eurosport International. 

Víťazný reklamný spot metaforicky znázorňuje nemeckých (biela klobása), japonských (sushi) a švédskych (knackerbrot) výrobcov automobilov, ako „zlyhávajú” pri crash teste. Posledný crash test v spote absolvuje typická francúzska bageta, ktorá ako jediná úspešne vyviazne z nárazu.

Renault sa rozhodol tento klip natočiť, pretože je jedinou automobilkou na svete, ktorá má osem modelov s piatimi hviezdičkami v testoch Euro NCAP. Podobné klipy však treba brať trochu s nadhľadom...

Celý klip si môžete vo formáte wmv (3,9 MB) stiahnuť tu.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků