Renault Vel Satis dostal soft-facelift

Drobnou úpravou vzhledu prošel stejně jako model Laguna také Vel Satis. Zde ale nebyl přerod tak výrazný, vůz měl masku „nové generace“ už při uvedení na trh. Přibylo jen trochu chromu, nové dvě koncovky výfuku a upraven byl nasávací otvor v dolní části nárazníku. Přibyly dvě nové barvy nový design 17" a 18" litých kol.

K žádným výrazným změnám nedošlo ani u motorů, pozměněn byl jen základní benzíňák 2.0T 16V, který dostal 125 kW (dříve 120 kW) a 270 Nm (250 Nm). Zážehový 3.5 V6 a naftové motory 2.2 dCi a 3.0 V6 dCi jsou totožné, jen menší nafťák dostal do standardu filtr pevných částic. Do základní výbavy přibyl parkovací asistent vpředu i vzadu a byl vylepšen komunikační a navigační systém.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků