Renault Vel Satis dostal soft-facelift

Drobnou úpravou vzhledu prošel stejně jako model Laguna také Vel Satis. Zde ale nebyl přerod tak výrazný, vůz měl masku „nové generace“ už při uvedení na trh. Přibylo jen trochu chromu, nové dvě koncovky výfuku a upraven byl nasávací otvor v dolní části nárazníku. Přibyly dvě nové barvy nový design 17" a 18" litých kol.

K žádným výrazným změnám nedošlo ani u motorů, pozměněn byl jen základní benzíňák 2.0T 16V, který dostal 125 kW (dříve 120 kW) a 270 Nm (250 Nm). Zážehový 3.5 V6 a naftové motory 2.2 dCi a 3.0 V6 dCi jsou totožné, jen menší nafťák dostal do standardu filtr pevných částic. Do základní výbavy přibyl parkovací asistent vpředu i vzadu a byl vylepšen komunikační a navigační systém.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 33 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků