Renault Vel Satis dostal soft-facelift

Drobnou úpravou vzhledu prošel stejně jako model Laguna také Vel Satis. Zde ale nebyl přerod tak výrazný, vůz měl masku „nové generace“ už při uvedení na trh. Přibylo jen trochu chromu, nové dvě koncovky výfuku a upraven byl nasávací otvor v dolní části nárazníku. Přibyly dvě nové barvy nový design 17" a 18" litých kol.

K žádným výrazným změnám nedošlo ani u motorů, pozměněn byl jen základní benzíňák 2.0T 16V, který dostal 125 kW (dříve 120 kW) a 270 Nm (250 Nm). Zážehový 3.5 V6 a naftové motory 2.2 dCi a 3.0 V6 dCi jsou totožné, jen menší nafťák dostal do standardu filtr pevných částic. Do základní výbavy přibyl parkovací asistent vpředu i vzadu a byl vylepšen komunikační a navigační systém.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků