Renault vám na videu ukáže, co a kdo stál za vznikem nového Megane R.S.
Do bitvy o nejlepší hot-hatch vstoupil další účastník. Renault Megane RS stojí proti Golfu GTi, Fordu Focus ST, Peugeotu 308 GTi a také novému Hyundai i30 N. Na přiloženém videu nám lidé od Renaultu prozradí, jak se dopracovali k tomuto vozu.
Fabien Berthomieu, inženýr RenaultSportu, sděluje, proč a s jakým cílem vůbec nový Megare R.S. vznikal. Zmiňuje, že hlavní vizí Renaultu je přinést za volant vášeň a požitek z jízdy. Podle Erica Diemerta, šéfa designového oddělení, jsou základními faktory například větší šířka a celkové snížení vozu, jež mají za úkol, aby působil agresivnějším dojmem. V přiloženém videu uvidíte, jak designéři Mégane R.S. vyvíjeli na hliněném modelu a hráli si s každým detailem.
Pod kapotou najdeme přeplňovaný benzinový čtyřválec o objemu 1.8 litrů a výkonu 206 kW, se kterým si hodně pohrálo oddělení Renault Sport Racing. Zajímavé jsou pak i záběry z testování a slova testovacích jezdců, kteří poodhalují systém řízení všech čtyř kol a nastavení podvozku na Race mód, který je určen pro zákazníky, jež se s "eresem" chystají na dráhu.
Ke konci videa pak vidíme Megane R.S. v jeho přirozeném prostředí. Na horských průsmycích, na okreskách a vůbec všude tam, kde se dá jezdit v zatáčkách. Lidé, kteří stojí za jeho vývojem, ho provezli po celé Evropě a testovali v těch nejrůznějších podmínkách.
Prohlédněte si snímky Renaultu Mégane RS: