Renault v unikátním videu poodhaluje zákulisí vzniku Méganu R.S.

Renault vám na videu ukáže, co a kdo stál za vznikem nového Megane R.S.

Do bitvy o nejlepší hot-hatch vstoupil další účastník. Renault Megane RS stojí proti Golfu GTi, Fordu Focus ST, Peugeotu 308 GTi a také novému Hyundai i30 N. Na přiloženém videu nám lidé od Renaultu prozradí, jak se dopracovali k tomuto vozu.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Fabien Berthomieu, inženýr RenaultSportu, sděluje, proč a s jakým cílem vůbec nový Megare R.S. vznikal. Zmiňuje, že hlavní vizí Renaultu je přinést za volant vášeň a požitek z jízdy. Podle Erica Diemerta, šéfa designového oddělení, jsou základními faktory například větší šířka a celkové snížení vozu, jež mají za úkol, aby působil agresivnějším dojmem. V přiloženém videu uvidíte, jak designéři Mégane R.S. vyvíjeli na hliněném modelu a hráli si s každým detailem.

Renaulty se budou umět samy vyhýbat překážkám. Takhle to funguje v praxi

Renaulty se budou umět samy vyhýbat překážkám. Takhle to funguje v praxi

Pod kapotou najdeme přeplňovaný benzinový čtyřválec o objemu 1.8 litrů a výkonu 206 kW, se kterým si hodně pohrálo oddělení Renault Sport Racing. Zajímavé jsou pak i záběry z testování a slova testovacích jezdců, kteří poodhalují systém řízení všech čtyř kol a nastavení podvozku na Race mód, který je určen pro zákazníky, jež se s "eresem" chystají na dráhu.

Renaulty se budou umět samy vyhýbat překážkám. Takhle to funguje v praxi

Renaulty se budou umět samy vyhýbat překážkám. Takhle to funguje v praxi

Ke konci videa pak vidíme Megane R.S. v jeho přirozeném prostředí. Na horských průsmycích, na okreskách a vůbec všude tam, kde se dá jezdit v zatáčkách. Lidé, kteří stojí za jeho vývojem, ho provezli po celé Evropě a testovali v těch nejrůznějších podmínkách.

Prohlédněte si snímky Renaultu Mégane RS:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků