Renault v unikátním videu poodhaluje zákulisí vzniku Méganu R.S.

Renault vám na videu ukáže, co a kdo stál za vznikem nového Megane R.S.

Do bitvy o nejlepší hot-hatch vstoupil další účastník. Renault Megane RS stojí proti Golfu GTi, Fordu Focus ST, Peugeotu 308 GTi a také novému Hyundai i30 N. Na přiloženém videu nám lidé od Renaultu prozradí, jak se dopracovali k tomuto vozu.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Fabien Berthomieu, inženýr RenaultSportu, sděluje, proč a s jakým cílem vůbec nový Megare R.S. vznikal. Zmiňuje, že hlavní vizí Renaultu je přinést za volant vášeň a požitek z jízdy. Podle Erica Diemerta, šéfa designového oddělení, jsou základními faktory například větší šířka a celkové snížení vozu, jež mají za úkol, aby působil agresivnějším dojmem. V přiloženém videu uvidíte, jak designéři Mégane R.S. vyvíjeli na hliněném modelu a hráli si s každým detailem.

Renaulty se budou umět samy vyhýbat překážkám. Takhle to funguje v praxi

Renaulty se budou umět samy vyhýbat překážkám. Takhle to funguje v praxi

Pod kapotou najdeme přeplňovaný benzinový čtyřválec o objemu 1.8 litrů a výkonu 206 kW, se kterým si hodně pohrálo oddělení Renault Sport Racing. Zajímavé jsou pak i záběry z testování a slova testovacích jezdců, kteří poodhalují systém řízení všech čtyř kol a nastavení podvozku na Race mód, který je určen pro zákazníky, jež se s "eresem" chystají na dráhu.

Renaulty se budou umět samy vyhýbat překážkám. Takhle to funguje v praxi

Renaulty se budou umět samy vyhýbat překážkám. Takhle to funguje v praxi

Ke konci videa pak vidíme Megane R.S. v jeho přirozeném prostředí. Na horských průsmycích, na okreskách a vůbec všude tam, kde se dá jezdit v zatáčkách. Lidé, kteří stojí za jeho vývojem, ho provezli po celé Evropě a testovali v těch nejrůznějších podmínkách.

Prohlédněte si snímky Renaultu Mégane RS:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

dnes | Miro Mihálik
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 10 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků