renault je jedna z nejdůvěryhodnějších značek v průměrném autě, takže ho milujihttps://19216811.cam/... https://1921681001.id/...
Super. Když se chce, tak to jde. Ještě 250 000kc dolu ještě jednou, vybudovat 1 milion nabíječek na sídlištích a lidi nebudou chtit nic jiného. 😉
Sice má žádanou výbavu, ale nemá motor.
motor má 220k.
220HP..... . Fiiiiiiiha to by mohlo dat stovku za 6s a maximalku tak 240km/h.
I tohoto auta nikdo takové parametry nečeká.
20" palcové kolesá sú fakt užitočné. Chudáci majitelia, keď budú objednávať pneu :D
Pro člověka, co dá minimálně milion za auto, je nějakých 15 tisíc za zimní gumy úplně v pohodě přijatelná částka.Teď jsem kupoval sadu 19" za 14 tisíc a nebyly to žádné sračky typu Tomket. Takže v pohodě.
Ja si nemuzu pomoct, ale me se proste libi design tohohle auta. A asi to ani neni spatny EV.
Za mna je to tiez strasne pekna kara. A poslednu dobu dost zeriem tie calunene interiery, ale cena mi stale pride dost vysoka. Za tych 40k eur je tam vybava stale hodne zosekana a dojazd tiez nic extra.
Je to hodně peněz, ale v rámci EV už je to tak nějak "v pohodě". Dojezd to má kolem 380, to mi přijde na tuto kategorii v pořádku. Pokud by to mělo větší baterku, bylo by to dražší.
Hezké je. Podívej třeba na konstrukci a vlastnosti BYD Seal. Nevím, jak kvalita zpracování, ale technologicky to je o 10 a více let před tímto.
Je to lepší, ale pořád ne dobrý. Když se podívám, za kolik se prodávají Octavie 2008, nechápu...tam rozhodně ID.3 nebo tenhle megane (ani model 3) nikdy nebude.Je na to už potřeba nahlížet tak, že EV bude daleko větší spotřebák. Jeho cena po záruce a x letech klesne k nule kvůli riziku nebo potřebě vyměnit baterku. Takže takový auto musí být lacinější, jak ICE, který po těch samých letech a nájezdu bude nabízet ještě jednou tu samou porci km bez větších investic.
To je ale blbost. Obecná životnost BEV aut bude mnohem větší než spalováků. Protože mají daleko menší počet dílů které se mohou pokazit a ohrozit život auta. Protože zanedbanou údržbou neohorzis srdce auta. Protože nevhodným používáním mu dramaticky nezkrátíš život. A baterky ? U civilizovaných automobilek ve verzi s termomanagementem žádný problém. A když problém s baterkou bude? Vyměníš poškozeny modul/moduly . Nikdy celou. Takže servisy nebudou mít co zrát.
Nenech se krmit marketingem. Tesla Model 3 2 roky 95tiskm = -15,2% pokles - Bjorn Nyland kanál.Jinak k tomu zbytku auta souhlas. Neřekl jsem, že má kratší životnost,jen že baterka udělá pokles hodnoty někam k nízkým částkám. Bude to prostě spotřebák = je blbost, aby to bylo dražší, jak ICE. Ale to se stanej jakmile se srovnají náklady na vývoj.Mimochodem, tady taky dávají smysl ty výměnný baterky.
když si odečteme dotaci, tak je to dobrá nabídka a je blbé, že škodovka která pobírá největší dotace od státu není schopna vyrobit auto téhle velikosti, výbavy, dojezdu a ceny.
Dotace a investiční pobídky jsou dvě různý věci. Největšího plátce daní v ČR si musí stát hejčkat.
tak
některý pracovníky škodovky dotuje stát 14tkč na hlavu za měsíc, škodovka by měla říci státu, že tohle nemá za potřebí.
Nepřeháněj, možná maj daňový úlevy na pár ZTP.
bylo to někde napsaný v tym jejich časopisu, že splnili normu zaměstnání ozp a to je dost %, že nemusí to náhradní plnění. Včil se mně to nechce hledat ty %/kolik lidí je ve fabrice.
Jo tak to maj všechny firmy kvótu na ozp. Buď je zaměstnaj nebo platí pokutu ale to neni dotace.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.