To vážně strkají nabíjecí hadici do toho znaku? :-D Tak to je koncept století :-D
Primo geni(t)alni ;-)
"Cílem je i podporovat sdílení aut, aby se jejich počet na silnicích zredukoval a docílilo se tak čistšího ovzduší." Co je to za kra.inu? Jak zaparkované auto ničí ovzduší? Je přeci jedno, jestli ujedu 100km se svým autem nebo s půjčeným. Naopak, pro půjčené si musím někam dojít, pak se s ním přivézt před dům. Naložit rodinu a jet na nákup. Pak domů a zase ho někde odložit nebo někam odvézt. Takže sdílená auta nakonec najedou více km.
Když konečně najdeš nějaké odstavené auto skočíš do něj a hurá za starou do sídliště. Zastavíš před vchodem a valíš pro ni. Mezitím jiný nešťastník naskočí do tvého odstaveného auta a zmizí s ním ještě než se vykulíš se starou ven. Stará ti dá kartáč a ty valíš někam sehnat jiné. Máš kliku za dvacet minut přihasíš pro starou a jedete do nákupáku. Tam už je plný parkáč těch co přijeli dřív, holt seš nemehlo a jsi mezi posledníma. Akciové zboží vykoupené, stará nasraná.... a když nakoupíš vyjedeš s plným vozíkem na parkáč tak stojíš jak puk. Všechna auta jsou v trapu. Parkáč je prázdný, košík s nákupem plný a stará jak papiňák nasraná...... ideální budoucnost podle rendlíku. Možná nám chystají i sdílenou starou, jo holt elity na nás myslí. Piráti zhulení jak bartoš s hřibem, zelení po požití houbiček doblití, myslí na budoucnost keporkaků. CML je z toho už pomalu zavařenej. :-D
Az bude car sharing v laufu, tak tyhle 'tradicni' nakupy budou akorat pro hnupy a zavislaky. Soudny clovek si nakup necha dovezt domu (na misto).
Nesmíš být škrt a holt si zaplatíš zapůjčení i parkovacích minut. Nicméně sdílení má celou řadu problémů a je značně neefektivní. Například prakticky neřeší to, že v podstatě všichni potřebují od ze sídliště 5-10 do práce a od 14-18 z práce na sídliště. Natož to, že většina lidí má víkend ve stejné dny a jede z města pryč (pokud nejezdí ve městě po nákupech).Skoro všichni spí mezi 23-06 a nikde nejezdí. Pro úspěšné sdílení chybí základní podmínka a to je ta, že lidé potřebují auto na náhodnou cestu v náhodný čas. Tím, že drtivá lidí využívá auto během ranní, případně odpolední špičky, se výhody sdílení ztrácejí.Nemluvě o tom, že k cizímu se lidé chovají jinak. Ale chápu, že sdílení je ideální k prodeji drahých hybridů a elektromobilů, které za své nikdo koupit nechce.
Drahych hybridu? Musis koukat na ceniky tam, kde hybridy umi ;-)
Tomu se říká Kocourkov. Město plné idiotů ...
nepůjčuji si skoro nic, natož auto, ale když je tam otázka koupit či nekoupit, tak já bych se přiklonil koupit elektrickou konu, podle testů renault na konu nestíhá v ničem.
Smart City bez smart citizens ;-)
Do oslintaných aut po upocených lidech se žloutenkou sedat nebudu.
desítkami let prověřené, že když to nikoho není , tak se to může ničit dostane další potvrdítko.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.