Renault v Česku konečně spouští projekt Chytrého města. O co přesně jde?

Karel  |  25. 06. 2019 12:08

Do oslintaných aut po upocených lidech se žloutenkou sedat nebudu.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 06. 2019 13:04

desítkami let prověřené, že když to nikoho není , tak se to může ničit dostane další potvrdítko.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 06. 2019 12:53

Smart City bez smart citizens

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  25. 06. 2019 15:32

nepůjčuji si skoro nic, natož auto, ale když je tam otázka koupit či nekoupit, tak já bych se přiklonil koupit elektrickou konu, podle testů renault na konu nestíhá v ničem.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  25. 06. 2019 15:40

Tomu se říká Kocourkov. Město plné idiotů ...

Odpovědět  |   | 
Marty  |  25. 06. 2019 18:00

"Cílem je i podporovat sdílení aut, aby se jejich počet na silnicích zredukoval a docílilo se tak čistšího ovzduší." Co je to za kra.inu? Jak zaparkované auto ničí ovzduší? Je přeci jedno, jestli ujedu 100km se svým autem nebo s půjčeným. Naopak, pro půjčené si musím někam dojít, pak se s ním přivézt před dům. Naložit rodinu a jet na nákup. Pak domů a zase ho někde odložit nebo někam odvézt. Takže sdílená auta nakonec najedou více km.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  25. 06. 2019 18:48

Když konečně najdeš nějaké odstavené auto skočíš do něj a hurá za starou do sídliště. Zastavíš před vchodem a valíš pro ni. Mezitím jiný nešťastník naskočí do tvého odstaveného auta a zmizí s ním ještě než se vykulíš se starou ven. Stará ti dá kartáč a ty valíš někam sehnat jiné. Máš kliku za dvacet minut přihasíš pro starou a jedete do nákupáku. Tam už je plný parkáč těch co přijeli dřív, holt seš nemehlo a jsi mezi posledníma. Akciové zboží vykoupené, stará nasraná.... a když nakoupíš vyjedeš s plným vozíkem na parkáč tak stojíš jak puk. Všechna auta jsou v trapu. Parkáč je prázdný, košík s nákupem plný a stará jak papiňák nasraná...... ideální budoucnost podle rendlíku. Možná nám chystají i sdílenou starou, jo holt elity na nás myslí. Piráti zhulení jak bartoš s hřibem, zelení po požití houbiček doblití, myslí na budoucnost keporkaků. CML je z toho už pomalu zavařenej.

Odpovědět  |   | 
Net  |  25. 06. 2019 19:01

Nesmíš být škrt a holt si zaplatíš zapůjčení i parkovacích minut. Nicméně sdílení má celou řadu problémů a je značně neefektivní. Například prakticky neřeší to, že v podstatě všichni potřebují od ze sídliště 5-10 do práce a od 14-18 z práce na sídliště. Natož to, že většina lidí má víkend ve stejné dny a jede z města pryč (pokud nejezdí ve městě po nákupech).
Skoro všichni spí mezi 23-06 a nikde nejezdí. Pro úspěšné sdílení chybí základní podmínka a to je ta, že lidé potřebují auto na náhodnou cestu v náhodný čas. Tím, že drtivá lidí využívá auto během ranní, případně odpolední špičky, se výhody sdílení ztrácejí.
Nemluvě o tom, že k cizímu se lidé chovají jinak. Ale chápu, že sdílení je ideální k prodeji drahých hybridů a elektromobilů, které za své nikdo koupit nechce.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 06. 2019 19:04

Drahych hybridu? Musis koukat na ceniky tam, kde hybridy umi

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 06. 2019 19:02

Az bude car sharing v laufu, tak tyhle 'tradicni' nakupy budou akorat pro hnupy a zavislaky. Soudny clovek si nakup necha dovezt domu (na misto).

Odpovědět  |   | 
Lol  |  26. 06. 2019 06:15

To vážně strkají nabíjecí hadici do toho znaku? Tak to je koncept století

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 06. 2019 14:13

Primo geni(t)alni

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A