Renault v Česku konečně spouští projekt Chytrého města. O co přesně jde?

12 komentářů

Lol
26. června • 6:15

To vážně strkají nabíjecí hadici do toho znaku? :-D Tak to je koncept století :-D

bzzz
26. června • 14:13

Primo geni(t)alni ;-)

Marty
25. června • 18:00

"Cílem je i podporovat sdílení aut, aby se jejich počet na silnicích zredukoval a docílilo se tak čistšího ovzduší." Co je to za kra.inu? Jak zaparkované auto ničí ovzduší? Je přeci jedno, jestli ujedu 100km se svým autem nebo s půjčeným. Naopak, pro půjčené si musím někam dojít, pak se s ním přivézt před dům. Naložit rodinu a jet na nákup. Pak domů a zase ho někde odložit nebo někam odvézt. Takže sdílená auta nakonec najedou více km.

Zelí
25. června • 18:48

Když konečně najdeš nějaké odstavené auto skočíš do něj a hurá za starou do sídliště. Zastavíš před vchodem a valíš pro ni. Mezitím jiný nešťastník naskočí do tvého odstaveného auta a zmizí s ním ještě než se vykulíš se starou ven. Stará ti dá kartáč a ty valíš někam sehnat jiné. Máš kliku za dvacet minut přihasíš pro starou a jedete do nákupáku. Tam už je plný parkáč těch co přijeli dřív, holt seš nemehlo a jsi mezi posledníma. Akciové zboží vykoupené, stará nasraná.... a když nakoupíš vyjedeš s plným vozíkem na parkáč tak stojíš jak puk. Všechna auta jsou v trapu. Parkáč je prázdný, košík s nákupem plný a stará jak papiňák nasraná...... ideální budoucnost podle rendlíku. Možná nám chystají i sdílenou starou, jo holt elity na nás myslí. Piráti zhulení jak bartoš s hřibem, zelení po požití houbiček doblití, myslí na budoucnost keporkaků. CML je z toho už pomalu zavařenej. :-D

bzzz
25. června • 19:02

Az bude car sharing v laufu, tak tyhle 'tradicni' nakupy budou akorat pro hnupy a zavislaky. Soudny clovek si nakup necha dovezt domu (na misto).

Net
25. června • 19:01

Nesmíš být škrt a holt si zaplatíš zapůjčení i parkovacích minut. Nicméně sdílení má celou řadu problémů a je značně neefektivní. Například prakticky neřeší to, že v podstatě všichni potřebují od ze sídliště 5-10 do práce a od 14-18 z práce na sídliště. Natož to, že většina lidí má víkend ve stejné dny a jede z města pryč (pokud nejezdí ve městě po nákupech).
Skoro všichni spí mezi 23-06 a nikde nejezdí. Pro úspěšné sdílení chybí základní podmínka a to je ta, že lidé potřebují auto na náhodnou cestu v náhodný čas. Tím, že drtivá lidí využívá auto během ranní, případně odpolední špičky, se výhody sdílení ztrácejí.
Nemluvě o tom, že k cizímu se lidé chovají jinak. Ale chápu, že sdílení je ideální k prodeji drahých hybridů a elektromobilů, které za své nikdo koupit nechce.

bzzz
25. června • 19:04

Drahych hybridu? Musis koukat na ceniky tam, kde hybridy umi ;-)

Zelí
25. června • 15:40

Tomu se říká Kocourkov. Město plné idiotů ...

petr r. (petrumr)
25. června • 15:32

nepůjčuji si skoro nic, natož auto, ale když je tam otázka koupit či nekoupit, tak já bych se přiklonil koupit elektrickou konu, podle testů renault na konu nestíhá v ničem.

bzzz
25. června • 12:53

Smart City bez smart citizens ;-)

Karel
25. června • 12:08

Do oslintaných aut po upocených lidech se žloutenkou sedat nebudu.

Kankunen
25. června • 13:04

desítkami let prověřené, že když to nikoho není , tak se to může ničit dostane další potvrdítko.

Doporučujeme

Články odjinud