Renault už má ceník nové generace SUV Koleos. Startuje pod 700 000 Kč

Renault věří, že nová generace poměrně velkého sportovně-užitkového vozu bude mít u zákazníků větší úspěch než ta první.

Přesně 699 900 Kč je základní cena nové generace vozu Renault Koleos na českém trhu. Zajímavostí je, že v nabídce jsou pouze motory spalující naftu.

Za tuto sumu zákazníci získají vůz v základní výbavě Zen, s pohonem pouze předních kol a se vznětovou šestnáctistovkou. Výbava tohoto vozu ale není špatná.  Obsahuje například i sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, LED světla pro denní svícení, mlhovky, rádio, střešní ližiny, tempomat s omezovačem rychlosti, bezklíčkové odemykání a startování, dvouzónovou automatickou klimatizaci, střešní ližiny a dokonce i navigaci.

Test Renault Espace 1.6 dCi 160 EDC: Všechno je jinak

Test Renault Espace 1.6 dCi 160 EDC: Všechno je jinak

Prostřední stupeň výbavy Intens je dražší o padesát tisíc korun. Auto pak má větší (osmnáctipalcová kola z lehké svítilny), LED přední světlomety, přední i zadní parkovací senzory, parkovací kameru a větší displej multimediálního systému. Je možné jej kombinovat jak se slabším turbodieselem 1,6, tak i s dvoulitrovým agregátem s výkonem 175 koní. Zákazník navíc může volit mezi pohonem 4x2 a 4x4. Za čtyřkolku (pojící se výhradně s dvoulitrovým turbodieselem) se platí u dealerů o sto tisíc korun více. Pokud budete mít zájem o automatickou převodovku CVT připlatíte si dalších padesát tisíc korun.

Vrcholnou verzí je, jak je u Renaultů z poslední doby zvykem, Initiale Paris. Takový vůz má vždy zmíněný dvoulitrový turbodiesel, pohon všech kol a automat. Auto jezdí na devatenáctipalcových kolech, má mimo jiné kožené čalounění sedadel s vyhříváním a ventilováním, elektrické otevírání víka kufru a audiosystém Bose s 12 reproduktory. Cenovka této verze se ovšem nebezpečně přiblížila hranici jednoho milionu korun - přesně na ní stojí částka 979 900 Kč.

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak

Renault Koleos je poměrně velký vůz. Na délku měří 4 673 milimetrů, výška činí 1678 milimetrů a šířka bez zrcátek 1843 milimetrů. Světlá výška vozu, který velkou část techniky sdílí s Nissanem X-Trail, je velmi solidních 210 milimetrů.

Zavazadlový prostor pětimístného automobilu pojme 530 litrů. Hmotnost nejlehčí verze je 1674 kilogramů. Auto může tahat přívěs o hmotnosti až dvě tuny. 

Dealeři Renaultu již mohou přijímat objednávky. Do České republiky ovšem první vozy, které se vyrábí v Koreji, dorazí až během září.

Na galerii snímků vozu, které zachycují jeho exteriér i interiér, se může podívat níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků