Renault už má ceník nové generace SUV Koleos. Startuje pod 700 000 Kč

Renault věří, že nová generace poměrně velkého sportovně-užitkového vozu bude mít u zákazníků větší úspěch než ta první.

Přesně 699 900 Kč je základní cena nové generace vozu Renault Koleos na českém trhu. Zajímavostí je, že v nabídce jsou pouze motory spalující naftu.

Za tuto sumu zákazníci získají vůz v základní výbavě Zen, s pohonem pouze předních kol a se vznětovou šestnáctistovkou. Výbava tohoto vozu ale není špatná.  Obsahuje například i sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, LED světla pro denní svícení, mlhovky, rádio, střešní ližiny, tempomat s omezovačem rychlosti, bezklíčkové odemykání a startování, dvouzónovou automatickou klimatizaci, střešní ližiny a dokonce i navigaci.

Test Renault Espace 1.6 dCi 160 EDC: Všechno je jinak

Test Renault Espace 1.6 dCi 160 EDC: Všechno je jinak

Prostřední stupeň výbavy Intens je dražší o padesát tisíc korun. Auto pak má větší (osmnáctipalcová kola z lehké svítilny), LED přední světlomety, přední i zadní parkovací senzory, parkovací kameru a větší displej multimediálního systému. Je možné jej kombinovat jak se slabším turbodieselem 1,6, tak i s dvoulitrovým agregátem s výkonem 175 koní. Zákazník navíc může volit mezi pohonem 4x2 a 4x4. Za čtyřkolku (pojící se výhradně s dvoulitrovým turbodieselem) se platí u dealerů o sto tisíc korun více. Pokud budete mít zájem o automatickou převodovku CVT připlatíte si dalších padesát tisíc korun.

Vrcholnou verzí je, jak je u Renaultů z poslední doby zvykem, Initiale Paris. Takový vůz má vždy zmíněný dvoulitrový turbodiesel, pohon všech kol a automat. Auto jezdí na devatenáctipalcových kolech, má mimo jiné kožené čalounění sedadel s vyhříváním a ventilováním, elektrické otevírání víka kufru a audiosystém Bose s 12 reproduktory. Cenovka této verze se ovšem nebezpečně přiblížila hranici jednoho milionu korun - přesně na ní stojí částka 979 900 Kč.

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak

Renault Koleos je poměrně velký vůz. Na délku měří 4 673 milimetrů, výška činí 1678 milimetrů a šířka bez zrcátek 1843 milimetrů. Světlá výška vozu, který velkou část techniky sdílí s Nissanem X-Trail, je velmi solidních 210 milimetrů.

Zavazadlový prostor pětimístného automobilu pojme 530 litrů. Hmotnost nejlehčí verze je 1674 kilogramů. Auto může tahat přívěs o hmotnosti až dvě tuny. 

Dealeři Renaultu již mohou přijímat objednávky. Do České republiky ovšem první vozy, které se vyrábí v Koreji, dorazí až během září.

Na galerii snímků vozu, které zachycují jeho exteriér i interiér, se může podívat níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků