Renault Twingo Sport: třetí do rodiny

Ať se to někomu líbí, nebo je, nejlepší hot hatche dnes prostě dělá Renault. A nyní přichází do patry třetí prcek.

Clio Renault Sport dostalo spolu s další modlou mezi ostrými hatchbacky, Méganem RS, malého sourozence. Tato dvojice si během svého působení získala uznání snad všech řidičů, kteří se chtějí jízdou bavit. A nová generace Twinga v provedeni Sport má nabídnout to samé, jen v menším balení.

Renault Twingo Sport bude představeno na ženevském autosalonu v březnu a již nyní jsou známy některé specifikace. O pohon vozu se bude starat vyladěný čtyřválec o objemu 1,6 l s výkonem 133 koní. To je o 33 více, než nabízí stejně velká ostrá Panda, nebo o 8 koní více, než kolik nabídne malý Citroen C2 VTS.

Na rozdíl od těchto konkurentů má být Twingo opravdovým sportovním náčiním, které opět ladila sportovní divize automobilky Renault, takže se máme skutečně na co těšit.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Twingo Sport
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků